Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Спам Тема - за всичко от живота

Всякакви по смисъл и значение теми / The foreign users are welcome to post their messages in this forum
Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 1038
Регистриран: 07 декември 2009
Репутация: 4
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2106

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от Koko95 » 21 яну 2018 22:00

Последните 4-5 години много рядко завършват проектите с чужд мотор повечето са нарязани купета и като цяло повечето който се опитват да правят Лада само ги съсипват. Ако беше толкова интересно унгарците нямаше да барат ладовия мотор а щяха да слагат чужд или руснаците щяха да слагат и турбинират чужд мотор а не от Лада :) . Пък дали съм близо или далеч от истината хич не ме интересува това е моето виждане и не ангажирам никого с него ;)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от LADA-2107 » 22 яну 2018 08:44

Истината в днешно време е, че ако една Лада е запазена трябва да се пази за ретро, ако е захабена - да се ползва за всеки ден и/или за работа. Вече са толкова остарели и толкова далеко от спорта, че.... В една спортна Лада колко Ладово остава? Запитайте се?

Потребителски аватар
Марто
Член на Лада Клуб България
Мнения: 894
Регистриран: 31 март 2008
Репутация: 33
Местоположение: София
Контакти:

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от Марто » 22 яну 2018 15:11

Предполагам под ладово визираш стоково, защото иначе твърдението е лишено от смисъл. Всеки спортен автмобил е с модифицирани части според това, което му позволява спортния правилник. Най-често не са много позволените неща ако не говорим за съвсем откачени любителски групи. А и във всеки вид автмобилен спорт купето е определящо за 'марката'. Дори Лада в шампионата WTCC не беше с ладов двигател. На другия полюс текущия спортен правилник в Русия за клас Д2-Классика забранява дори използването на други освен стандартните за Класика карбуратор/ладов инжекцион, камоли ли смяна на мотор....
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 340
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 74
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от 0gn » 22 яну 2018 17:51

Е защо само ретро. Тя колата трябва да носи емоции, не само соц спомени.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от LADA-2107 » 23 яну 2018 08:04

Защото една кола като червената седмица или бялата Самара (коли на по 50 000 км, на оригинална боя), да я разглобиш или нарежеш и да започнеш да я напъваш е грехота.

Затова има коли като бежовата седмица на които им предстои ремонт на купето или коли като жълтото Жигули които вече са ремонтирани. Тях можеш да осакатяваш спокойно. Аз лично вече не виждам смисъла, при положение, че се продават коли с мощност и вървежн от завода.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4279
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 179
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от Frysco » 23 яну 2018 10:38

Явно въпроса опира до нежеланието за кърпене (ремонт) на купето. Търсят се лади в идеално състояние, за да се преправят, щото да не им кърпиме ръждите. Ама че после трябва да се кълцат сума ти други работи е друг въпрос.

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 340
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 74
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от 0gn » 23 яну 2018 17:33

Koko95 написа:
21 яну 2018 22:00
Последните 4-5 години много рядко завършват проектите с чужд мотор повечето са нарязани купета и като цяло повечето който се опитват да правят Лада само ги съсипват. Ако беше толкова интересно унгарците нямаше да барат ладовия мотор а щяха да слагат чужд или руснаците щяха да слагат и турбинират чужд мотор а не от Лада :) . Пък дали съм близо или далеч от истината хич не ме интересува това е моето виждане и не ангажирам никого с него ;)
Не всичко се качва във форума и не всички участват във форума, той даже форума е на системи.
Frysco написа:
23 яну 2018 10:38
Явно въпроса опира до нежеланието за кърпене (ремонт) на купето. Търсят се лади в идеално състояние, за да се преправят, щото да не им кърпиме ръждите. Ама че после трябва да се кълцат сума ти други работи е друг въпрос.
За да стане сериозна машината, то трябва да е направена от хубава кола. Тия дето ще се кърпят са едни работни коли и нищо повече. Едно поле за изява на майсторите. Файда. Никой сериозен човек не се занимава да прави състезателна кола от гробница. Има такива аматьорски проекти, заради любов към конкретното возило. Друга класа естествено е да се възстанови катастрофирала заводска машина и то само защото има стойност заради хората които са я управлявали и местата по които се е състезавала. Пък и не разбирам каква стойност има като ретро кола. Произведена е в милиарди бройки в продължение на 40+ години. Няма някакви редки модификации /с изключение на заводските бегачки/. То само те имат и стойност.

Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 1038
Регистриран: 07 декември 2009
Репутация: 4
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2106

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от Koko95 » 23 яну 2018 23:05

@0gn Аз не визирам проекти който са пуснати в форума. Има много други групи сайтове и места в който се споделят и рядко са успешни :?

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 340
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 74
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от 0gn » 24 яну 2018 07:37

Доста народ не е активен във форумите. Има интересни машини с интересна идея, има завършени и незавършени. Например в града преди време имаше 2 класики с C20XE, 1 с C20NE, и 1 с S14 от бмв. Завършени.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Спам Тема - за всичко от живота

Мнение от LADA-2107 » 24 яну 2018 08:46

Не е нужно да правиш бегачка от някоя тотално изгнила кола, но може да вземеш някое купе с изгнили калници и ръждиви врати и да го стегнеш или някоя кола надрана и с вдлъбнато, натиснато тук - там, не да съсипеш перфектно купе за някакъв "проект" който не се знае ще види ли бял свят или ще свършат парите и ще се продаде на части както каза колегата.

Лада с присаден двигател на състезание е повод за подигравка. Дори да победиш всички ще кажат: "Да, ама двигателя му не е от Лада, това е само една коруба.". И ще бъдат прави. Присаден двигател, присъдени спирачки, присадени не знам какво още.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта