Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Всякакви по смисъл и значение теми / The foreign users are welcome to post their messages in this forum
Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5258
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от LADA-2107 » 17 ное 2017 23:12

Днес с колегата "1300" ходихме до НАР Хасково и честно казано си тръгнахме доста разочаровани и леко нервирани от обслужването.

Какъв бе поводът? Човекът който се занимава с продажбата на части - Тянко (ако не се лъжа) отсъстваше, първо чакаме (не само ние, а и други хора) доста време "шефката" да прати човек да се оправя с нас. Второ човека който прати бе силно неориентиран в обстановката и в частите. Лично за мен е недопустимо, смешно и излагане във фирма която претендира за официален вносител, оторизиран сервиз и не знам още какво да има такова обслужване. Имах чувството, че ако не е въпросният Тянко, те няма да могат да си намерят кое къде им стои в склада. Само докато бяхме там му се обаждаха 4-5-6 пъти. Може ли в такава голяма фирма да няма втори човек който е наясно и го замества при нужда. Ясно е, че стремежа е да се наемат колкото може по-малко хора за да се плащат по-малко заплати, но когато това пречи на работа... Например аз и колега можеше да вземем още части, но те не знаеха къде да ги търсят. За някои неща не знаеха какво представляват.

Отделно има части които от година насам търся, ходил съм 4-5 пъти и все ги няма. Например уплътнения за врати, предно или задно стъкло не помня кое от двете липсваше. Уплътненията на стъклата на вратите (тези рошавите), плафони на колонките и др. Някакви части които са единични бройки в склада и ми обясняват как трябва да се чувствам специален, защото са ми дали последното и ако дойдела някоя гаранционна Нива какво щели да монтирт...?!?!

Потребителски аватар
vol+
Мнения: 77
Регистриран: 13 юни 2012
Репутация: 2
Местоположение: Сопот

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от vol+ » 17 ное 2017 23:30

Аз също съм недоволен от обслужването. Преди два месеца запитах за нов мокет за пода. Обявиха цена 28 лв, което си беше добре, пратиха снимка, на която беше само предната част. На въпрос това ли е цял мокет те казаха да, просто е прегънат. Поръчах го макар да усетих накъде отиват нещата, съответно при поръчка дойде само предната част. След като ги попитах защо казват, че това е цял мокет, а изпращат само едната половина заявиха, че колегата се объркал. Аз мокета си го сложих, но е кофти.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от DiscontroL » 18 ное 2017 09:43

И мене са ме прецаквали, та аз се дооправих бях поръчал около 10-тина дребни части за около 120 лв и ми ги бяха пратили по еконта.. Та отивам да ги взема и щото бързах викам си официален доставчик тва онова и платих без да гледам пратката и като се прибрах после отварям и гледам вътре липсва горивен регулатор за около 30-40 лв мисля че беше.. Обадих им с надеждата да са се сетят че са го забравили и да ми го пратят ама вместо това направо си ме отрязаха с думите ние всичко сложихме, ти ни лъжеш и нямаше какво повече да обяснявам..
Докато от бхв съм поръчвал повече пъти и не е имало проблем никога..

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 776
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от viksanlg » 18 ное 2017 12:13

Радвайте се че не сменяте масло по нов гаранционен автомобил да видите как ви затягат пробката на маслото освен с ключ и одължение една тръба или да ви карат да сменяте водна помпа оригинална на 60 к заедно с ангренажа... Честито ни!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5258
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от LADA-2107 » 18 ное 2017 15:53

Не знам защо, но си мисля, че при двигатели при които водната помпа е зацепена към ангренажния ремък, тя се сменя заедно с ремика, както и обтяжната ролка.

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от auto_forum » 18 ное 2017 20:22

Обслужването е трагедия. Във века, в който живеем да си поръчаш части от Русия, които ги нямат налични е невъзможно, колкото и пари и време да коства доставката. Отношението е (stupid)

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 776
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от viksanlg » 20 ное 2017 21:24

Поне за моята Калина не се споменава въобще за смяна на водна помпа камо ли съпроводена със смяна на ангренажа,а за ангренажа пише че се сменя след 75к !Аз го разбирам,че помпата се сменя след протичането и!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5258
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от LADA-2107 » 21 ное 2017 07:55

Е Калината нали е с двигател (водна помпа) както на Самарата. Не съм чувал добри отзиви за тях, даже напротив. Били капризни и протичали, не знам колко е вярно. Според мен е по-добре да се смени всичко наведнъж, така или иначе е разглобен ангренажа. В противен случай рискуваш 5-10 000 км след смяна на ремък да ти протече помпата и тогава ще плащаш два пъти за ремонт. Водните помпи в Нар не са скъпи и не си заслужава риска според мен. Лошото е, че помпа е зацепена на ангренажния ремък и ако блокира може да направи много голяма беля. Примерно Голф две също е с ангренажен ремък, не с верига, но водната помпа се върти от ремъка на генератора. Според мен това е по-добро решение.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 776
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от viksanlg » 21 ное 2017 19:47

Това с помпа на пистов ремък го има и на други модели и марки коли. По отношение на водната помпа не съм съгласен въобще. До сега това ми е третата помпа като включвам и в това число заводската и втората ми помпа я прецаках аз защото карах около 80к с чиста вода, а не с антифриз. Второ искам да припомня, че всяка водна помпа има салник, когато се износи фибърчето да протече от там преди да стигне до лагера и да блокира помпата!

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1528
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от tojaga » 21 ное 2017 22:32

С износването на фибъра, протичнето и блокирането на лагера е толкова относително в руски автомобил, че не ми се коментира. От блокирала водна помпа съм помагал на две самари със свалянето, ремонта и качването на главата, само че става дума за 1.3 мотор. В двата случая изпускателните клапани дават фира след близка среща с буталата. На 1.5, 1.6 (Калина) двигателите, клапаните са защитени от дълбоките фрезинги в буталата и не би трябвало да имат "проблем" клапаните след блокаж на водната помпа, прехвърляне на зъби, скъсване на ремък и др. ако разбира се двигателят е със стандартния разпределителен вал.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта