Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Всякакви по смисъл и значение теми / The foreign users are welcome to post their messages in this forum
Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6685
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 104
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от Денис И. » 22 ное 2017 00:27

Абе тая тема за какво беше?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1514
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от tojaga » 22 ное 2017 01:10

Леко се увлякох ме в приключения, май.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 772
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 30
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от viksanlg » 22 ное 2017 10:40

Темата е за обслужването и не съм видял до сега изискване на завода производител да вменява периодичното заменяне на водни помпи или шарнири и каквито се сещате такива подобни консумативи освен при дефектирането им.Това го има само при нашите представители.За ангренажи ,масла,ролки,охлаждаща и спирачна течност е друго нещо и там си има процеси на стареене и характеристиките им се променят с времето работили или не и са рискови за автомобила и водача!

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1514
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от tojaga » 22 ное 2017 22:09

Цените на частите за Лада са смешни в сравнение със далекоизточни или западни автомобили. Просто не си заслужава поради дефектирането на една водна помпа за 30 лв да ремотираш двигател за 500 примерно. Водната помпа също е консуматив и си има ресурса, който рано или късно приключва. Не си заслужава да се пренебрегне помпата при смяната на ангренажния ремък, когато насъпи съответния пробег. Лошото, че никой не може да ти каже колко ще издържи помпата.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 772
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 30
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от viksanlg » 23 ное 2017 11:27

Първо сам казваш,че колата клапани не набива и това е факт, който съм го установил и аз практически,а после ако нещо стане какво може да е на стойност не 500 ами даже 100 лв.?Частите, които съм купувал от НАР и Булавто Лада са качествени и никога не съм имал забележка,но обслужване и наличностите на части така наречените представителите е ужасяващо!!!По мое мнение нивото трябва да е различно и наистина ако не е в Хасково Тянко да им поръчва части и да се занимава с всичко, то и в София немогат да се изпикаят без него... За местото на складиране на новите автомобили няма да коментирам...

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1514
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от tojaga » 23 ное 2017 22:18

Прав си и те подкрепям. Наличностите на определни и важини консумативи липсват. При ревизията на двигателя, която направих тази пролет, в НАР нямаха в наличност нулев ремонт биелни лагери (stupid), както и клапанни пружини, а преди 4 години чаках около 3 месеца да доставят колянов вал за Калина. Не се сещам за момент, но е имало и други елементарни неща, които съм търсил, а ги е нямало. Вложил съм доста неща, които не са фабрични от Толиати, а на трети прозводители и за момента съм доволен: разпределителен вал, клапани, тарелките на клапаните, бутала, водачи, водна помпа, основни лагери и др., при което доставаката е била доста по-кратка. Аз не съм човек, който е за пример за закупуването на части, понеже от доста години ладата не ми е ежедневка и мога да чакам за определни неща, но за хората които карат всекидневно и има оплакване, определно е проблем. За новите модели има специфични неща, важни, най-вече по електрониката, които според мен не са в наличност и ще се наложи да се чака. Дано на собствениците на новите модели не им се налага да имат досег със сервиза, да нямат проблеми и да се радват на ладите си.

Потребителски аватар
NAR
Мнения: 37
Регистриран: 25 юли 2016
Репутация: 9
Местоположение: София
Автомобил: 21214 110
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от NAR » 21 дек 2017 10:43

Макар и късно, ще се възползвам от правото си на отговор. Ще отговоря на всички в един пост, като се надявам да не изпадаме в излишни полемики:

До LADA-2107
Моля да имате предвид, че в Хасково имаме склад за резервни части. Не магазин. Би трябвало да правите разлика между двете. Разполагаме с два магазина- един в гр.София и онлайн магазин. По принцип в Хасково колегата Тянко Велчев продава само на едро и/или изпраща части по куриер. Колегата Тянко Велчев прави изключения и когато има възможност, продава и на дребно (на едрови цени). Той е материално отговорно лице за части на стойност няколко милиона лева, носи отговорност за наличности и липси. Само и единствено той трябва да има достъп до тези части. За мен е притеснително, че в негово отсъствие колегите са си позволили да влезнат в склада. Също така, имайте предвид, че резевните части, които ние заявяваме, се доставят от склад, предвиден да снабдява само и единствено пазара на ЕС. В този склад НЕ се зареждат всички резервни части, които по правило присъстват в каталога на АВТОВАЗ. Ако някой артикул го има там, той излиза в системата и имаме опция да го заявим. Постепенно части за по-старите моделите се спират от доставка за нашия пазар. Независимо дали Ви и ни харесва, ситуацията е такава. Не ни вменявайте вина за нещо, върху което нямаме контрол.

До vol+
Лично аз Ви изпратих този мокет. Дни преди това същият мокет беше изпратен на друг клиент. Той твърди, че мокетът е за целия под. Колегата от централен склад твърди, че мокетът е целия под. По каталог това е цял мокет. Вие твърдите, че не е. Изводите оставям на останалите потребители. Въпросът ми е, защото още в офиса на Еконт не е направена обратна връзка с нас? Защо не е позвънено на предвидения за това телефон? В случай, че се бяхте свързали с нас преди да приемете пратката, тя или щеше да бъде върната за наша сметка или да бъде приспадната сумата за доставка или да Ви бъде намален наложения платеж. Освен това, нека вметна, че Вие много настоятелно отказвате да правите поръчките си през онлайн магазина и държите във фейсбук, чрез съобщения да се обработват всичките Ви заявки, макар нееднократно да Ви е обяснявано, че не е практика и нееднократно да са Ви правени компромиси.

До DiscontroL
Лично аз обработих последната Ви заявка. Частите се проверени 3 пъти- веднъж по списък на поръчката Ви в склада, докато се изваждат; втори път при фактурирането им са отметнати артикул по артикул; трети път частите са проверени докато са прибирани в плика на Еконт. С цялата отговорност на думите си и заставайки твърдо зад тях, заявявам че не са липсвали части от Вашата пратка. Факт е, че не сте използвали опция „Преглед и тест“ в Еконт. Това е начинът- проверявате, в случай, че има липси от Еконт звънят и ако има несъответствие на момента се решават нещата. С Вас имаме горчив опит, защото за наша сметка сме връщали части, за които Вие сте имали претенции. След получаване на частите се оказва, че тези претенции са били неоснователни.

До auto_forum
Изпълняемостта на поръчките ни за части от страна на АВТОВАЗ е 80%. Всичко, което може да се заяви се заявява. Друг е въпросът какво бива изпращано от завода. Ние имаме ангажимент да поддържаме резервни части за гаранционни автомобили и такива продадени от фирмата. АВТОВАЗ имат ангажимент да ни доставят такива части. Никой, никъде не казва, че поемаме ангажимент да зареждаме всичко, за всеки, на всяка цена. Всички клиенти, които са капарирали и заявявали части в магазина в гр.София са ги получавали по един или друг начин. Ангажимент за доставка на части от Русия по индивидуална поръчка е поет единствено за заявки през онлайн магазина ни www.avtochasti-lada.bg .

С две думи- поетапно АВТОВАЗ спират зареждането на резервни части за по-старите модели за пазара на ЕС. От този факт страдаме и ние. За сега не сме намерили решение. Работим активно с колеги, които са представители на Лада за страни извън ЕС, но доставката на части от тях става по самолет или при служебни наши пътувания- трудно, скъпо и често неефективно.
В случай, че искате да споделите впечатления, да получите информация, да заявите части, може да се свържете с мен на телефон 0879448845. Винаги съм на разположение не само на членове на Лада Клуб, но и на клиентите на фирмата. Тези от Вас, с които се познаваме лично, могат да потвърдят, че съдействам по всякакъв начин и смея да твърдя много ефективно- за решаване на възникнали проблеми, за спешна доставка на части, за заявки към Русия, за гаранционно и извънгаранционно обслужване, за връзка със застрахователи и други въпроси.
Пожелавам Ви весели празници!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5177
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 214
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от LADA-2107 » 21 дек 2017 14:47

Казвате, че колегата ви Тянко продавал части на едро. Аз съм от Стара Загора, ясно ви е, че не съм отишъл в Хасково за да купя един ремък и една ролка, примерно. Когато отида в склада ви (понякога водя и други хора с мен) оставяме не по-малко от 200 лв почти винаги, освен това не сме пазарували веднъж или два пъти, а сме редовни клиенти. Честно казано се замислям и за нов автомобил, но като гледам как вървят нещата...

Когато става въпрос за единични части ги поръчвам по Еконт, но когато става въпрос за цял кашон с части който тежи 30 килограма примерно или ауспуси и други обемисти части които се таксуват скъпо от Еконт ми е по-изгодно да отида с личния си автомобил в склада ви в Хасково. Не си падам по интернет търговия, онлайн магазини и други подобни.

Отделно от това качеството на частите често пъти не съответства на моите (или на моите приятели) очаквания, затова предпочитаме на място да отидем и да видим как стоят нещата, след това плащаме, прибираме си частите в колата и заминаваме.

В офисите на Еконт особено вечер след работа е доста натоварено, сещате се, че е доста дразнещо и за служителите и за останалите клиенти, някой да разтвори цял кашон с части - 10/20/30 бройки и да започне едно по едно да ги проверява. А ако от 20 части 19 са наред, а една не е, тогава какво правим? Вземам всичко, отказвам всичко или разправии по телефона половин час....?!?!

Просто сгреших, че не се обадих лично на Тянко дали е работи с клиенти във въпросния ден.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 386
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 14
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от DiscontroL » 21 дек 2017 17:57

За последната пратка признавам, че имам вина до някъде, че не ползвах прегледа в еконт... Ама да лъжете ся като мангали, че съм имал претенций за части за, които се е оказвало, че няма проблеми.... Когато съм имал претенции, че има проблеми значи има проблеми! Няма да тръгна с вас да се занимавам с глупости... А пък и замислете се щом има толкова недоволни не е ли проблема във вас? ;)

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 338
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 73
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Обслужването в НАР ООД Хасково.

Мнение от 0gn » 21 дек 2017 21:04

мирише на кирливи ризи :police: :police: :police: :police: :police: :police:

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост