Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 05 фев 2017 08:52

И така вчера разполагах с много късо време,което технически не беше достатъчно да завърша последната раздувка,затова се наех с охладителната перка.По предложение на Мирката си взех същата като неговата от Megaparts.Заех се с монтажа и докато измисля как да я захвана вече беше монтирана.Технически мястото е твърде ограничено в коша,и самата перка се размината на около 2 см от шайбата на водната помпа,което малко ме притеснява,реално мотора като заработи се движи предимно надясно,което мисля че ще е достатъчно.Преди когато карах с ладовата нямаше проблем,но да видим.
П.С вътрешно съм удовлетворен че успях да скрия-кулер,воден радиатор и охладителна перка,така че да е маскирано!
Прикачени файлове
16473846_10207249133700813_3490966244912842088_n.jpg
16508404_10207249134260827_3203754541557422795_n.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 12 фев 2017 20:59

Най-накрая тунела стана,бих казал много добре.Още по-хубав щеше да бъде ако беше изграден от профили и обшит с ламарина,ама квот-такова.Преди да започнем да го заваряме,свалих лостовия механизъм,кутията и кардана за да е по-удобно.След това вече изграден тунела върху него заварихме една планка от 2мм за ръчната и така,като финален етап зачистих заварките отдолу и отгоре и ги минах с преобразовател на ръжда на Wurth,утре също се очертава да мина 2-ра ръка с преобразовател и отвътре ще я боядисам с боя а отдолу обилно с боди след което предстой окончателен монтаж на кутия и кардан,след което да довършим генерацията.Скоро подробности ;)
Прикачени файлове
16508822_10207302292589752_5210883089302752591_n.jpg
16683909_10207302292829758_1268779582671362320_n.jpg
16730282_10207302293069764_1622449649397271158_n.jpg
16711554_10207302293629778_9098683576107948748_n.jpg
16711896_10207302294069789_8297474509333631354_n.jpg
16730553_10207302294389797_1499575905379864320_n.jpg
16684305_10207302293789782_7194748482224152183_n.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 13 мар 2017 07:03

Идните дни приключихме генерацията :whistle: Смея да твърдя,че се получи повече от добре.Та малко инфо и за нея.След като направих downpipe-a си купих титаниева термолента,и го намотах до отдолу до меката връзка.Цялата генерация я на диаметър ф65 външно с едно резонаторно гърне.Още като взимах тръбите си купих и 3 тампона който се захващат с 2 болта към купето.Накратко ефекта е налице!
Тази седмица смятам да направя и турбо пътищата,бензините и на навържа водните съединения,след което следва настройка!
Прикачени файлове
17265257_10207485815097700_3543063665751739831_n.jpg
17265214_10207485816697740_2967228657936938320_n.jpg
17264559_10207485818497785_7142611495179205855_n.jpg
17201151_10207485817977772_6879103254732056182_n.jpg
17201033_10207485819297805_6600015245904618926_n.jpg
17200953_10207485818977797_625203847082617521_n.jpg

Потребителски аватар
FIREE
Мнения: 21
Регистриран: 06 януари 2013
Репутация: 4

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от FIREE » 13 мар 2017 21:02

Много добре напредваш, Браво! Ако може да попитам, ако беше захванал със скоби около тръбата на генерацията и от тях с болт към тампона не е ли по - удачно и лесно или така със заварка е по -здраво ? Успех!

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 13 мар 2017 21:34

Благодаря че ви допада резултата!В интерес на истината си купих 1 м шпилка 10мм и си рязях колкото ми е необходима и понеже цялата шпилка е с резба мога да си регулирам както искам генерацията(поне колкото ми е позволено).Много стегната стана,нямам търпение да чуя как боботи! :whistle:

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 03 апр 2017 08:21

Работата продължава бавно...Наскоро като рових из olx,попаднах на червено кони за Лада.Нямаше какво да направя друго освен,да го взема.И така след като вече отзад съм с кони,редно беше и отпред да сложим истински амортисьори!Та накратко регулируемо на твърдост,натегнах го догкрай и така вече е качено.Благодаря на Денис за доставката им от София :cheers: .
Наскоро се заиграх и със жилото на газта,намерих му точното място,дупнах колектора и го монтирах,преди да монтирам колектора,старателно го измих и обезмаслих.Успях да сколасам и турбопътищата да успея да навържа,та вече малко или много има по-завършен вид.Турбопътищата се получиха изключително къси,като диаметър са на ф63
След вчерашния ден след като се борих с горивната рейка стигнах до извода че трябва да използвам друга и да монтирам външен бензинов регулатор.
По колата е остана да се направи една тръба за водата със щуцер към казанчето,защото съм с вагенско такова и да се навържа бензините + 3,4 кабела и е готова за настройка другото са дреболии.Надявам се до края на месеца да сколасам и да я кача на дино!
Прикачени файлове
107656981_1_585x461_prodavam-amortisori-koni-za-lada-klasika-gr-sofiya.jpg
107656981_1_585x461_prodavam-amortisori-koni-za-lada-klasika-gr-sofiya.jpg (22.63 KиБ) Видяна 1706 пъти
17554077_10207629814657599_8498753275711949510_n.jpg
17626220_10207629814977607_4887621742347635818_n.jpg
17634383_10207629815377617_4716427878304284520_n.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 29 апр 2017 07:43

....и така.Да напишем до къде сме стигнали.След като стигнах до монтажа на всмукателя установих,че е прекалено близо до сервото и до помпата.Още като го премерих видях че работата е на магия,по най-тъпият да начин взех и го пребих с чука так където опираше.До тук всичко добрее слагам аз колектора,след което монтирах оригиналната бензинова рейка и видях че всъщност сервото ще пречи за монтажа на рейката.Е вярно имах още една рейка,но трябваше пак да се мери.Установи се че просто с тъпото ладово серво няма как да се играе филма,затова го уволнихме.Ще кажете еее кола 200к/с + да се кара без серво е да ама не.
На следващият ден направих една бърза консултация с Мирката,след което установих,че ще взимам същото серво като неговото а именно от сузуки самурай.Помпата на която заложих е най-добрата за мен а именно от HONDA 1 цол-най-голямата монтирана в HONDA.
За монтажа на сервото се изискваше да си начертая на лазар преходен фланец и малко крепежи и чудото стана .
Още по-изненадан съм от факта,че има достатъчно място,никъде не опира и вече спирачките няма да имат нищо общо със заводските :)
Водите са уточнени,днеска смятам да се занимавам със спирачките като обезвъздушаване и да навържа бензините.
Живи и здрави,ако няма спънка другата седмица отивам за настройка :)
Прикачени файлове
IMG_20170422_162435.jpg
IMG_20170424_104941.jpg
IMG_20170424_105800.jpg
IMG_20170424_105801.jpg
IMG_20170424_130525.jpg
IMG_20170424_130542.jpg
IMG_20170428_202906.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 09 яну 2018 21:50

За много турбини на всички маняци!Да сте живи и здрави!
Та...нова година нов късмет,за съжаление няма нова турбина...(и до това ще стигна)
Та малко преди края на новогодишните празници колата успя да стигне до дино.Резултатите където бяха задоволителни,толкова бяха и малко разочароващи за мен.
1.Накратко преди да стигне колата до диното ми се искаше да я обезопася и подредя инсталацията което не се получи за мое огромно съжаление,та така с пръсната и висяща инсталация я качихме на диното без да му пука на мапЕра,което в последствие се появи някаква искра ли пушек ли...абе мани бегай.... (focus) (focus) .По инсталацията не бяха навързани температурата на водата,маслото оборотомера абе общо взето имаше навързано налягане на маслото,поне той даваше признаци че мотора е в отлично състояние.Под 2,5 бар на празен ход не падаше :cheers: :cheers:
2.Другият проблем беше в алтернатора.Зареждането му беше от 13,5-13,7 , което според мапера не беше добре,понеже след като закачихме акумолаторна количка и почна да идва хубав ток смесите започнаха да варират,което в последствие се оказа проблем за довършване настройката на колата.
3.Най-големият проблем беше крив изпускателен колектор,явно с годините се изметнал малко,въпреки това преди да почне да пърди между колектора и главата направихме 1-2 ръна.Колата започва на 2500 да надува на 1 бар и на 6000 оборота налягането пада на 0,5 заради смотаната турбина.И въпреки всичко на 0.5 колата изкара около 190к.с и около 265 нютона с някакви много safety настройка и пърдящ колектор.Това са параметри,който смятам да се подобрят след челосване на колектора.Данните са на двигател.
След няколко неуспешни опита на диното колата я свалихме от диното и отиде да почива в гаража,докато изчистя неизправностите,след което се връща за донастройка.Колата има някакви настройки в момента пали си,но в момента са източени водите и седи и си чака...

Технически колата няма проблеми със превключване на скорости,съединител или кардан като се имаше в предвид,нещата който отнеха толкова време.По охладителната система колата е 6 точки сама си се обезвъздушава наливаш антифриз докато колата работи,седиш и гледаш как си се обезвъздушава-яката работа :cheers: 8-)
Бензиновата система с fuel catch tang-a работи отлично....

Единствените проблеми който не ми допадат в концепцията е тъпата турбина понеже малко ще тапи мотора и това ама хич не ми харесва.Дано като челосам и изправя колектора се надявам турбината да успее да държи 0,7 налягане съответно всичко над 200к.с ще е приемлив резултат за мен.Повече няма и желание на този етап да надувам.Целта ми е една сигурна и издръжлива концепция за каране

За напред ще се мисли за една по-приятна турбина,която да има капацитет за около 300HP.
По електрическата инсталация мисля лично да се захвана и да пренаредя инсталацията наново като алтернатора,който е 55ампера да го подменя с 110 амперов нивов.Тези дни очаквам да ми пристигне и от ТАЗ тунинг ново бушонно табло с новия тип плоски бушони.

След като оправя инсталацията и тоците свалям колектора за челосване,събирам и отивам да кихам на диното.

Надявам се идните месеци да успея да наглася нещата лека полека че вече ми се дават времена на Дракона.

Това е за сега.Всяка една промяна ще гледам да я отразявам тук,очаквайте за включване съвсем soon....
Прикачени файлове
24774683_10209306531174464_5433972928932132090_n.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 13 яну 2018 18:25

Вчера взех и новото бушонно табло. Очаквам другата седмица да успеят да ми изпратят инсталацията и лека полека да я подготвям. Ще ви държа в течение... Бързаме понеже вече почнаха заявките за баловете
Прикачени файлове
IMG_20180113_174001.jpg
IMG_20180113_174023.jpg

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от Kiril » 13 яну 2018 22:15

Колега,ако не е тайна от каква кола е таблото или е специално за Лада?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта