Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 14 май 2017 18:32

Ето и включване, малко късно ама сега се наканих :) Класик дея мина успешно, в събота на трак дейя имаше драми малко, но се справихме
Благодарско за помощта на Гелински, Марио, Митачето. На една от сесиите ладата строши скорости и се наложи смяна :) В неделя всичко беше окей и хванах първо място в класа.
17435887_965252403610548_4639192504496241250_o.jpg
17436210_965253620277093_900781686289982239_o.jpg
17505084_1470546409630974_8750101423534455648_o.jpg
DSC03049.JPG
DSC03159.JPG
DSC03219.JPG
DSC03602.JPG
Ето снимки и на щетите по скоростите от събота
DSC03259.JPG
IMG_20170426_174010.jpg
IMG_20170426_174026.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 14 май 2017 18:40

След класик дей-я успях да се уредя да карам форлойфер (нула) на планинско благоевград. Там всичко беше 6. Като изключим една гума къде се прецака и това че започнаха да се чуват шумове в съединителя и не напълно отделяне на моменти. Още като сменяхме скоростите на калояново го видях, че е пътник, но прецених че ще изкара още малко.
FB_IMG_1492959872794.jpg
FB_IMG_1492976159542.jpg
FB_IMG_1493325107306.jpg
FB_IMG_1493325127926.jpg
IMG_20170422_144144.jpg
IMG_20170422_153231.jpg
IMG_20170422_164832_2.jpg
IMG_20170423_130917.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 14 май 2017 18:49

Бях пуснал да търся 19зъбова кутия, малко трудно но успях да намеря. Трябваше и нов съединител да се прави та се хванах миналата седмица да разглобя. Шумовете които се чуваха и неотделянето на съединителя се оказа блокирал лагер в коляновия вал. Свалянето на скоростите беше леко драматично.
18471095_1397065810316642_1337053469_n.jpg
18493536_1397065780316645_1530627794_o.jpg
18554590_1397065790316644_1935091387_n.jpg
Купих комплект съединител Luk и плочки керамика. Разнитих феродовия диск и дадох да ми начертаят кръстачка, която ще се занити към средната част, а на нея ще се занитят 8броя керамични плочки. След като е готов новия движим диск ще измеря и занеса на стругар маховика за да наглася натяга на притискателя.
IMG_20170509_183527.jpg
IMG_20170510_125123.jpg
IMG_20170512_123234.jpg
Междувременно разглобих новата кутия и закупих всички лагери, синхронизатори, семеринзи и гарнитури. Тези дни ще я ревизирам и ще бъде готова за монтаж.
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mitaka_bg_pd » 15 май 2017 07:54

Мирка обърни внимание на притискателят.От там идва генералния проблем,не толкова феродовият.Жорко с комбито(LadaSport) беше ползвал някаква схема с двоен притискател и нямаше никакъв проблем :)

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 17 май 2017 07:50

Готово скоростите са сглобени :)
IMG_20170515_161424.jpg
IMG_20170516_171916.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 23 май 2017 08:42

Съединителя е почти готов.
Остава само обработка на маховика да се направи и съм готов за монтаж :)
IMG_20170522_195710.jpg
IMG_20170522_195724.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 09 сеп 2017 19:48

Кутията и съединителя са качени и вече имат около 200км плюс още около 50-тина в състезателно темпо.
Имах желание да карам форлойфер на планинско шипка, но не се получиха нещата. За сметка на това обаче карах на планинско кюстендил. Преди състезанието разглобих задния мост, чуваха се шумове в главното предаване и го свалих. С помоща на Радо(Frysco), за което му благодаря проблемите бяха решени :)
Междувременно премахнах термостата, някакси по-спокойно ми е като седи хладна :)
Ето и малко снимки и видео :)
1ви състезателен манш

3ти състезателен манш

2ри тренировъчен манш

Един старт:)
Прикачени файлове
21584162_1509963689026853_1330736602_o.jpg
21557000_1509919432364612_1741952232_o.jpg
21534598_1509946935695195_1189955429_o.jpg
21557029_1509946919028530_475555890_o.jpg
21555997_1509946915695197_929449673_o.jpg
21125576_1661850603838919_3164254007551240402_o.jpg
sfdsa.jpg
IMG_20170827_110612.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 29 дек 2017 14:39

Отдавна не съм се включвал :) След планинско Кюстендил закрих сезона подобаващо. Имах желание за участие на купа Лада на затворен маршрут Бургас, но не ме допуснаха заради това че съм с турбокомпресор бла бла и някакви такива. За сметка на това обаче нямах проблем с участието на затворен маршрут Серес :) Та един бърз преглед на техниката, натоварихме всичко и газ към Гърция за втори път. Бяхме 10 Вазовици-малко но от сърце :) Впечатленията-за разлика от предния път ладата се държа на ниво. Там където имах ядове предния път с вдигане на гуми и винтовия шпер този път всичко беше 6. Върви на снаряд, спира уникално. Предния път беше с оригиналната спирачна помпа и барабани отзад, този път с голямата помпа и 4 диска. От към окачване-по-добре е от преди, но според мен има какво още да се желае. Тежка е на фона на другите, които са по 800-850кг моята е 980-990. Имам идеи за догодина-доста сериозни промени, но като пристъпя към действие ще има информация :) Ето някоя друга снимка и видео :)
23800295_1739007652796578_2333489369668059333_o.jpg
IMG_20171118_100431.jpg
IMG_20171118_103924.jpg
IMG_20171119_164307.jpg
IMG_20171119_171027.jpg

"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 19 мар 2018 13:50

Новата година дойде, а с нея и откриването на сезона. След Гърция измих и прибрах ладата за зимата в гаража, този уикенд беше момента да я събудя. Като цяло нямаше какво да се прави от гърция- един основен преглед на състоянието като цяло. Смених и маркуча за мазането на турбокомпресора, прегледах хлабините на клапаните и веригата. Пуснах малко течност от спирачните апарати, уреда за налягане на турбото смених, масло филтри. Крилото на багажника нещо беше изгубило цвета си, освежих го. Гуми купих и подготвих. Готова е за класик рейсинг 2018 остава да я измия и някой друг стикер да лепна :)
IMG_20180317_085637.jpg
IMG_20180317_224542.jpg
IMG_20180318_102045.jpg
IMG_20180317_205304.jpg
IMG_20180318_095616.jpg
IMG_20180318_160941.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 579
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 63
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 15 май 2018 18:21

Мина класик дей-я, имаше от всичко каране, дъжд, слънце, технически проблеми (hiro) Още по време на първата сесия се появиха проблеми със скоростната кутия-3та чат пат изключва 4та чат пат включва. И така целия ден. Други ядове нямаше. Ето малко снимки:
FB_IMG_1523015957685.jpg
FB_IMG_1523015963843.jpg
IMG_20180401_091609.jpg
IMG_20180401_142145.jpg
След класик дей-я свалих скоростите. Синхронизаторите, които смених съвсем скоро явно се оказаха леко менте. Намерих нови уж старата школа, смених ги всичките. Междувременно разпробих камбана и орязах ламарината между мотора и скоростите с цел охлаждане на съединителя.
IMG_20180410_180047.jpg
IMG_20180410_181554.jpg
IMG_20180411_180457.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: SemrushBot [Bot] и 4 госта