Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2103 - butaloto.

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 29 апр 2017 17:08

Накладките са DS3000 ... при загряване по таблица ги дават с най-добри стойности. На студено всъщност в градски условия държат задоволителни резултати. Днес покарах малко.
Но как започна денят? Тръгнах да изкарвам ладата от двора, тъй като предстоят ремонтни дейности... уви, не може да запали. Припука и дотам. Удари веднъж, дваж искрата.. и я загуби. Викам си Бре.. смених бобината, въпреки, че старата даваше някакви симптоми на живот, след това смених и делкото.. сложих старото с чукчето, резултат нямаше. Викам си Я да превъртя на стартер без капачката на делкото.
Оста не се въртеше, палеца не помръдна... Ясно, масления привод е причината!
Със смяната на спомагателния вал, смяната на втулките му и нов привод сложих тогава. За отрицателно време се е помлял. Направих си нещо като дорник, веднага го извадих и сложих нов. Ладата изръмжа! Смених и маслото, по старото видимо имаше бели отблясъци и утайки. Явно от райбероването на втулките на спомагателния вал при предишния ремонт.. и завличането на масл. привод. Сложих филтър на Мале. Сега налягането на маслото е като по книга. Във високите си достига 4 бара без проблем. Съвсем адекватно се държи. Доволен съм.. трябва само да се мерне със стробоскопа за по-точна настройка на искрата. Ето нагледно за какво иде реч.. :)
Прикачени файлове
20170429_163414.jpg
20170429_163402.jpg
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от auto_forum » 30 апр 2017 00:05

За мен за да изяде така зъбите за толкова малко километри е от съосността на спомагателния вал. Нещо куца там.

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 30 апр 2017 00:44

Но пък налягането на маслото е като по образец, мотора работи добре.. което говори за висок ресурс в последващите състезателни режими на експлоатация.
Високи обороти, екстремна работа, натоварване.. лош материал, може само да гадаем каква е причината. Времето ще покаже къде е разковничето.
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5258
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от LADA-2107 » 01 май 2017 10:05

Марио, 4 атм. при какви обороти ги достига? Моя двигател е стандартен и достига такива стойности около и над 3000 оборота.

За зъбното колело си мисля, че е било менте. Не мисля, че там има възмоцност за реглаж на зацепването.

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1075
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от mitaka_bg_pd » 01 май 2017 21:38

Съжелявам за спама Сашо ама било на Марио,било на Мирката,било моята маслена помпа са стокови,не знам какво очакваш,има и специални преработени,но друга тема е това :)

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 09 дек 2017 20:20

Макар малко от малко да ми спада ентузиазма, все още ме държи тръпката. Реших да кача левъла и да мина на електроника. Аванси, смеси.. ще бъдат далеч по прецизни, ще елиминирам до голяма степен и досадните детонаци в някои режими на работа. Ще се гони и повече мощност, по-чиста работа на двигателя.. по-стабилна при студен и топъл мотор. В момента се правят колекторите за дроселите, остава играчката с бензин регулатора.. трябва да измисля и някакви филтърни кутии. Но.. движат се нещата, януари ще поръчам и мегата.
Илиян Щраков с който се запознах на Кондофрей ме запали по идеята, надяам се и с негово съдействие да окабелим инсталацията в коша. Ето накратко какво се случва до момента.
Прикачени файлове
21951485_1681208898617233_891855653_o.jpg
24992355_10208812845038949_1883748362_n.jpg
24992355_10208812845038949_1883748362_n.jpg (64.49 KиБ) Видяна 966 пъти
25086985_10208812893640164_1753918350_o.jpg
25287290_10208812785237454_656026444_n.jpg
25287290_10208812785237454_656026444_n.jpg (49.9 KиБ) Видяна 966 пъти
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6739
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от Денис И. » 09 дек 2017 20:21

Така вече нещата стават истински!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
rdr
Мнения: 102
Регистриран: 19 април 2008
Репутация: 12
Местоположение: София

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от rdr » 09 дек 2017 22:16

Какво искаш да кажеш?

На Бути бИгачката винаги е била истинска, една от най-най-най-истинските у целио форум! (hiro) (hiro) (hiro) (hiro) (hiro)

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1528
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от tojaga » 09 дек 2017 22:38

Марио, ква е тази глава? Горивните камери на 1 и 4 цилиндър детонации са ги яли, а? Иначе евала за ентусиазма! Дано този път се получи както трябва. Успех! :cheers:

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 09 дек 2017 22:49

Тази глава я ползваме за образец, мери се по нея. После ще наложим и ще се корегира колектора по моята.
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост