Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 375
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 13
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 26 окт 2014 09:54

Той и сега си е алуминиев. Благодаря на всички отзовали се! (victory)

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1065
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 13
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от mitaka_bg_pd » 27 окт 2014 16:07

Aз съм на 2103-то с нивов радиатор и съм слагал 5-цови планки за капака защото оригинално по-голям от стандартния не става ;)

Потребителски аватар
white_shark
Мнения: 1213
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от white_shark » 28 окт 2014 03:36

Ето такъв дето си пасва без преправянки,хем алуминиев,хем на добра цена...че медните са х2 :roll:
http://www.amavto.com/object.php?id=10057
(victory)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5110
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 205
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от LADA-2107 » 28 окт 2014 07:57

Аз пък искам да намеря оригинален ЖИГУЛСКИ меден чисто нов. Само аз ли държа на оригинала? Какво сте се засилили на тия алуминиеви боклуци.

Потребителски аватар
white_shark
Мнения: 1213
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от white_shark » 29 окт 2014 01:41

Ми иди в магазина с 200лв. и си купи меден като мислиш,че колата ще работи по-добре с него и ще се чувстваш по-фенско :)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5110
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 205
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от LADA-2107 » 29 окт 2014 07:37

Май, май вече трудно се намират по магазините.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 375
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 13
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 16 яну 2016 16:40

Биелите и буталата са при мен вече. Блока така и не го откарах да го измият и малко ще се забавя щото и сняг заваля днес..
12540087_1950716085153005_877130835_n.jpg
dada.jpg
12571069_1950716055153008_146188201_n.jpg
Изкушението ми излезе 157 лева без доставката. :cheers:

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2727
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 132
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от butaloto. » 16 яну 2016 21:44

Идеята на цялостния ремонт на двигателя ще бъде ли с цел повишаване на динамичните качества на ладата? Сподели повече за концепцията която си избрал да заложиш при събирането и реставрирането на мотора. Аз съм привърженик на екзотичните методики и прилагането им при сглобяването на един двигател, та ще ми е интересно ;)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 375
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 13
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 16 яну 2016 22:33

Да решил съм да направя вървящ двигател.. Честно казано още не съм решил.. Чудя се между рошав вал и увеличаване на степента на сгъстяване и разреждане и турбинка. Всичко това ще се реши в движение, но честно казано ме влече повече принудителното пълнене.

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Живков » 16 яну 2016 22:53

Хайде, хайде, карбуратор Озон, чукче-наковалня, стандартен разпредвал и полека-лека. :D

Хич не си кичи мотора с разни охлюви, раци, стриди и други създания на консуматорското общество, а си направи един атмосферен. Така,де. С нови части, с точни сметки и да се сглоби с желание. :) Може да отнеме повече време и да е по-трудно (а, то е), но накрая имаш мотор и не се занимаваш с чугунени кичини, електронни дрънкулки и съпътстващите ги трасформации на какво ли не. 100-110-115 к.с. за Лада не са малко. Определено, не са малко. Ще си сметнете генерацията. Ще си настройвате карбуратори ли, инжекцион ли, каквото сте решили. И така. За такива цели, разпределителен вал с повече от 270-272 гр. не ти трябва. Ама, не просто 270 градуса, а това да е ефективната стойност на тази величина. Лифт, повече от 10,5мм., хайде до 10,8мм., може и 11мм. не ти трябва. Вала, ако не си сигурен какво са ти дали или какво монтираш - мериш. Слагаш градуирания диск, отваряш всмукателен клапан с 0,10мм., даваш нулата (бележиш)и въртиш. Въртиш и измерваш, докато клапана застане на 0,10мм преди да се затвори. По същия начин измерваш гърбица на изпускателен клапан. . Вала може да е 300+ градусов, ама реално е не повече от 280-290 гр.. :mrgreen: Сега, каква комбинация би била удачна ? Не знам. Може да изпробвате с такава:

Всмукателен клапан, отваря 20-22 градуса преди ГМТ и затваря 55-57 градуса след ДМТ.
Изпускателен клапан, отваря 18-19 градуса преди ДМТ и затваря 57-60 градуса след ГМТ.
Сметнете, какъв разпределителен вал е това. :) Нещо от такъв вид. С такава характеристика. Давам го за пример, не е задължение или еталон. :)

За лифта. Няма да вярваш на ,,ама, така пише, пък и така ми каза оня, дето го е правил". Закачаш часовника на затворен калапан, даваш му нулата и завърташ вала. Въртиш, докато стигнеш максимум отворен клапан. Тогава гледаш какво показва уреда. Прибавяш топлинната хлабина и получаваш тайната по-явна отколкото е. Понеже лифтове много, разпределителни валове и машинисти всякакви, ама не си ли провериш `що за дрънкулки си кичиш в колата, накрая става по-зле и от стандартен мотор.
Последна промяна от Живков на 16 яну 2016 23:51, променено общо 1 път.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост