
ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
- mitaka_bg_pd
- Мнения: 1065
- Регистриран: 20 април 2008
- Репутация: 13
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 21013
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Aз наскоро като правихме колата към 03:00 се прибрахме така че тоя път рано си се прибрал!Днеска ще дойда да умуваме handbrake-a 

- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6627
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 103
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Преходниците за спирачните тръбички откъде ги взе и за колко?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Аз лично реших да дам помпата на стругар с една тръбичка и по тези два елемента да направи преходниците.
Цената която заплатих за двата е 16лв, по 8лв на брой.
Помпата е от Део Нексия са съединител горна, цена 40лв и нещо нова.
Цената която заплатих за двата е 16лв, по 8лв на брой.
Помпата е от Део Нексия са съединител горна, цена 40лв и нещо нова.
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Боядисани отвътре. Третирано с ръждопреобразовател и автоемайл боя.
Закрепени шофьорската седалка и ръчна.
Закрепени шофьорската седалка и ръчна.
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Седaлкaтa оригинaлнa ли е и знaете ли дaли седaлките от топспиид сa добър вaриaнт 

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Тази седалка е купувана от http://www.tuning-parts.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; и е същата като тези от Topspeed.
За цената седалките са много добри и вършат работа.
За цената седалките са много добри и вършат работа.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5110
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 205
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Жорка, може ли малко подробности относно доработките по делкото, интересува ме системата която връща аванса. Днес подкарах моята ЛАДИЧКА с турбото и имам проблеми с авансите - взе да чука при рязко подаване на газ.
- Koko95
- Мнения: 1037
- Регистриран: 07 декември 2009
- Репутация: 4
- Местоположение: Видин
- Автомобил: ВАЗ 2106
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Седалката е много удобна и сравнително здрава реплика моята е същата но червена , за съжеление вече такива не правят китайците.
Много добре се получава колата следя с голям интерес какво постваш
Много добре се получава колата следя с голям интерес какво постваш

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Ние също сме поръчвам от Китай части от заводи производители. Седалките ги има но са с хомулогация и са много по-истински.
Сашо утре ще ти се обадя да ти обясня за делкото.
Пускам снимка от преди час направена да Ви покажа какво е нужно да се доработи по класическата глава за да се монтира оригиналният инжекционов колектор на Лада.
Сашо утре ще ти се обадя да ти обясня за делкото.
Пускам снимка от преди час направена да Ви покажа какво е нужно да се доработи по класическата глава за да се монтира оригиналният инжекционов колектор на Лада.
Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport
Хм, това защо е наварено там ? Че се отваря там порта за да се осигури място за инжектора е ясно. Ама, защо е така наварено ? Да не си случил на глава с тънки канали ? Има глави, такива, които търпят върло разширение на каналите. И по-точно, отнемане на материал точно там и получаване на тази форма, срязан конус. За инжектора. Има такива, при които стените на канала са тънки и ако отвориш повече - има опасност от деформация,спукване, а и се получават пробойни в горната част на каналите. Правилната глава е тази между 1973-та и 1979-та. Дали е 2101-****** или 21011**** е без значение. Добре е след като си го наместиш, колектора, да се мине повърхнината на шлайф. О, ама ти и портове имаш да пасваш. Щом колектора ще е инжекционен. Като го знам и той колко е точен, ако оставиш нещата така - ще се получи силно разминаване в зоната, където се съединява канала на всм. колектор и този на главата. Това е недопустимо за атмосферен двигател, камо ли за турбинен. Сплавта на тия глави е такава, че се обработват лесно. И лесно могат да се изпортят, де. Дано да си случил на дебела тиква. Пък и да не си, като гръмне тая ще намерим друга. Следя с интерес развитието по двигателя. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост