Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1071
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от mitaka_bg_pd » 01 май 2014 11:43

Aз наскоро като правихме колата към 03:00 се прибрахме така че тоя път рано си се прибрал!Днеска ще дойда да умуваме handbrake-a ;)

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6713
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 105
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от Денис И. » 01 май 2014 13:47

Преходниците за спирачните тръбички откъде ги взе и за колко?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

LadaSport
Мнения: 160
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 8

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 01 май 2014 15:42

Аз лично реших да дам помпата на стругар с една тръбичка и по тези два елемента да направи преходниците.
Цената която заплатих за двата е 16лв, по 8лв на брой.
Помпата е от Део Нексия са съединител горна, цена 40лв и нещо нова.

LadaSport
Мнения: 160
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 8

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 06 май 2014 23:22

Боядисани отвътре. Третирано с ръждопреобразовател и автоемайл боя.
Закрепени шофьорската седалка и ръчна.
Прикачени файлове
image.jpg
image.jpg

Потребителски аватар
vladko12
Мнения: 106
Регистриран: 17 октомври 2010
Репутация: 1
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от vladko12 » 07 май 2014 16:43

Седaлкaтa оригинaлнa ли е и знaете ли дaли седaлките от топспиид сa добър вaриaнт :)

LadaSport
Мнения: 160
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 8

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 07 май 2014 17:03

Тази седалка е купувана от http://www.tuning-parts.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; и е същата като тези от Topspeed.
За цената седалките са много добри и вършат работа.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5217
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LADA-2107 » 07 май 2014 21:30

Жорка, може ли малко подробности относно доработките по делкото, интересува ме системата която връща аванса. Днес подкарах моята ЛАДИЧКА с турбото и имам проблеми с авансите - взе да чука при рязко подаване на газ.

Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 1038
Регистриран: 07 декември 2009
Репутация: 4
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2106

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от Koko95 » 08 май 2014 00:03

Седалката е много удобна и сравнително здрава реплика моята е същата но червена , за съжеление вече такива не правят китайците.

Много добре се получава колата следя с голям интерес какво постваш :)

LadaSport
Мнения: 160
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 8

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от LadaSport » 08 май 2014 00:56

Ние също сме поръчвам от Китай части от заводи производители. Седалките ги има но са с хомулогация и са много по-истински.
Сашо утре ще ти се обадя да ти обясня за делкото.
Пускам снимка от преди час направена да Ви покажа какво е нужно да се доработи по класическата глава за да се монтира оригиналният инжекционов колектор на Лада.
Прикачени файлове
image.jpg

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

Re: ВАЗ 2102 1600 турбо - LadaSport

Мнение от Живков » 10 май 2014 14:56

Хм, това защо е наварено там ? Че се отваря там порта за да се осигури място за инжектора е ясно. Ама, защо е така наварено ? Да не си случил на глава с тънки канали ? Има глави, такива, които търпят върло разширение на каналите. И по-точно, отнемане на материал точно там и получаване на тази форма, срязан конус. За инжектора. Има такива, при които стените на канала са тънки и ако отвориш повече - има опасност от деформация,спукване, а и се получават пробойни в горната част на каналите. Правилната глава е тази между 1973-та и 1979-та. Дали е 2101-****** или 21011**** е без значение. Добре е след като си го наместиш, колектора, да се мине повърхнината на шлайф. О, ама ти и портове имаш да пасваш. Щом колектора ще е инжекционен. Като го знам и той колко е точен, ако оставиш нещата така - ще се получи силно разминаване в зоната, където се съединява канала на всм. колектор и този на главата. Това е недопустимо за атмосферен двигател, камо ли за турбинен. Сплавта на тия глави е такава, че се обработват лесно. И лесно могат да се изпортят, де. Дано да си случил на дебела тиква. Пък и да не си, като гръмне тая ще намерим друга. Следя с интерес развитието по двигателя. :)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта