Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 1111 - OKA92

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
OKA92
Мнения: 27
Регистриран: 18 ноември 2013
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от OKA92 » 28 ное 2016 21:50

IMG_20161121_152818.jpg
Почва подготовката за въстановяване със части от старата руска школа..

OKA92
Мнения: 27
Регистриран: 18 ноември 2013
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от OKA92 » 28 ное 2016 21:52

По голямия самаров двигател ще го оставя като план Б колеги /поне за сега/

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5110
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 205
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от LADA-2107 » 29 ное 2016 10:21

Но с него колата ще полети, а пък и сега като набиеш куп пари в този, познай кога ше стигнеш до план "Б".

Нали знаеш какво казват за този двигател - "Половон Самаров двигател, но по-лошата половина.".

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 975
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 55
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от v_gelinski » 29 ное 2016 12:43

Ако колегата си кара колата редовно, да си оправи собствения двигател е по-добре отколкото да се чуди как да узаконява самаровия.

Потребителски аватар
vesko0o
Мнения: 450
Регистриран: 22 ноември 2010
Репутация: 1
Местоположение: Аксаково
Автомобил: 04 05 и 07
Контакти:

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от vesko0o » 29 ное 2016 14:10

Защо да го узаконява ?

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1489
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от tojaga » 29 ное 2016 22:27

Стига глупости! Друг двигател, напсване и.т.н., дори от друг модел Лада да е...... Колата трябва да си остане с оригиналния двигател. Без това не се движат особенно много оки по пътищата. Колата е градска, а де се прави някакъв тунинг по нея, просто няма смисъл.

OKA92
Мнения: 27
Регистриран: 18 ноември 2013
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от OKA92 » 30 ное 2016 20:49

Така и аз го мисля колега tojaga ще се придържам към ремонта на двигателя не е кой знае колко пари за шлайф вал 60лв+лагери основни биални два комплекта за 24лв.силикон 12лв остава гарнитура на глава която е 8лв.и ролки за балансьорите те са 39лв.Гарнитурата и ролките са проблем че ги няма!!! Остава масло филтър и антифриз около 100лв. Това прави почти колкото двигател и скорости на Самара отук натам пак опслужване на двигателя захвати за двигателя тампони,пулуоски инсталация абе вообще много работа... пък руска двуцевка си е мераклйска работа...

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4236
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 176
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от Frysco » 30 ное 2016 21:17

Пък и си запазваш основното достойнство на колата-ниския разход.

OKA92
Мнения: 27
Регистриран: 18 ноември 2013
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от OKA92 » 30 ное 2016 22:06

То два три лв. на 100км. не са толкова проблемни.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4236
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 176
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 1111 - OKA92

Мнение от Frysco » 30 ное 2016 22:15

Да, но е достойнство все пак.У нас на тея цифри някак си много се държи и е друго като кажеш-гори ми 6-7 на 100 в града...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост