ВАЗ 1111 - OKA92
-
- Мнения: 27
- Регистриран: 18 ноември 2013
- Репутация: 0
- Местоположение: Перник
- Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА
ВАЗ 1111 - OKA92
Почва подготовката за въстановяване със части от старата руска школа..
-
- Мнения: 27
- Регистриран: 18 ноември 2013
- Репутация: 0
- Местоположение: Перник
- Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА
ВАЗ 1111 - OKA92
По голямия самаров двигател ще го оставя като план Б колеги /поне за сега/
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5110
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 205
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 1111 - OKA92
Но с него колата ще полети, а пък и сега като набиеш куп пари в този, познай кога ше стигнеш до план "Б".
Нали знаеш какво казват за този двигател - "Половон Самаров двигател, но по-лошата половина.".
Нали знаеш какво казват за този двигател - "Половон Самаров двигател, но по-лошата половина.".
- v_gelinski
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 975
- Регистриран: 15 септември 2011
- Репутация: 55
- Местоположение: Кюстендил/София
- Контакти:
ВАЗ 1111 - OKA92
Ако колегата си кара колата редовно, да си оправи собствения двигател е по-добре отколкото да се чуди как да узаконява самаровия.
- vesko0o
- Мнения: 450
- Регистриран: 22 ноември 2010
- Репутация: 1
- Местоположение: Аксаково
- Автомобил: 04 05 и 07
- Контакти:
ВАЗ 1111 - OKA92
Защо да го узаконява ?
- tojaga
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1489
- Регистриран: 23 февруари 2008
- Репутация: 51
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21083
ВАЗ 1111 - OKA92
Стига глупости! Друг двигател, напсване и.т.н., дори от друг модел Лада да е...... Колата трябва да си остане с оригиналния двигател. Без това не се движат особенно много оки по пътищата. Колата е градска, а де се прави някакъв тунинг по нея, просто няма смисъл.
-
- Мнения: 27
- Регистриран: 18 ноември 2013
- Репутация: 0
- Местоположение: Перник
- Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА
ВАЗ 1111 - OKA92
Така и аз го мисля колега tojaga ще се придържам към ремонта на двигателя не е кой знае колко пари за шлайф вал 60лв+лагери основни биални два комплекта за 24лв.силикон 12лв остава гарнитура на глава която е 8лв.и ролки за балансьорите те са 39лв.Гарнитурата и ролките са проблем че ги няма!!! Остава масло филтър и антифриз около 100лв. Това прави почти колкото двигател и скорости на Самара отук натам пак опслужване на двигателя захвати за двигателя тампони,пулуоски инсталация абе вообще много работа... пък руска двуцевка си е мераклйска работа...
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4236
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 176
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2106
- Контакти:
ВАЗ 1111 - OKA92
Пък и си запазваш основното достойнство на колата-ниския разход.
-
- Мнения: 27
- Регистриран: 18 ноември 2013
- Репутация: 0
- Местоположение: Перник
- Автомобил: ВАЗ 1111 ОКА
ВАЗ 1111 - OKA92
То два три лв. на 100км. не са толкова проблемни.
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4236
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 176
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2106
- Контакти:
ВАЗ 1111 - OKA92
Да, но е достойнство все пак.У нас на тея цифри някак си много се държи и е друго като кажеш-гори ми 6-7 на 100 в града...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост