Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4289
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 180
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от Frysco » 07 юли 2016 19:34

аз подкрепям вальо в избора му на цвят-на тази кола ще и отива...

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от butaloto. » 08 юли 2016 14:03

За моето мнение по въпроса е вече късно... според мен най-добре щеше да е кабрио ;)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 56
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от v_gelinski » 08 юли 2016 16:24

Изображение
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
ovidve
Член на Лада Клуб България
Мнения: 228
Регистриран: 04 декември 2009
Репутация: 12
Местоположение: Перник

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от ovidve » 08 юли 2016 17:43

Всеки има право да си прави колата както му харесва Валката си има стокова жигулка според мен на тази сега права 5 ца една хубава боя избора ти е сполучлив хубави джанти перфектен салон с ново табло без ония кабели дето висяха от горе 5 ст кутия на газ и само да си я кара без аварино.

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от butaloto. » 08 юли 2016 21:02

Може малко да засилим и мотора. ;) Степен на сгъстяване ще се докара до 10,5:1 със отнемане недохода на блока. Ще се отворят портовете на главата, ще се променят фаските, може да се сложат по-леки тарелки, вал около 282гр (Очката е с такъв), ще си поиграем с карбуратора, безконтактно вече си имаш.. ще стане оса!
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 56
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от v_gelinski » 27 юли 2016 13:40

Малко раздвижване по темата.

Светльо боядиса задния капак, за да се види как ще седи цветът. Мога да кажа че нещата са се получили много добре, както се вижда от снимките.

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

На живо изглежда дори по-хубаво и мисля цветът да остане този. Още снимки от процеса на работа може да видите на страницата на KIRKOOO VINTAGE garage във FB.

Другото нещо е, че миналата седмица приключи вторият етап от преговорите за закупуването на силов агрегат с повишени мощностни характеристики. Първата транзакция по сделката се очаква да се осъществи есента на тази година.
Последна промяна от v_gelinski на 16 апр 2018 10:07, променено общо 1 път.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6739
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от Денис И. » 27 юли 2016 15:00

Евала, май ще е готова за Унгария :D Много як цвят. Ония унгарски каки много добре ще контрастират на него.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
Crazzy_Lada
Официален фотограф на ЛКБ
Мнения: 302
Регистриран: 30 декември 2011
Репутация: 12
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21051
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от Crazzy_Lada » 28 юли 2016 01:09

(tease) Уууу, еми , супер е цветът! Черната перла подкрепя Синята перла!
Лудите нямат спирачки!

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 56
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от v_gelinski » 29 дек 2016 04:37

Да напиша няколко реда по темата, за да не плъзнат слухове че колата е отишла на скрап (hiro). Последните няколко месеца преминаха главно в събиране на части. Тях няма смисъл да ги показвам, защото всеки може да отвори каталога и да си ги види. Снимки ще има когато ги монтирам на колата. Все пак има някои неща, които може да са интересни/полезни на някого, а именно:

1) Намерих си капачки за джантите. В случая това е просто фолио, залепено върху основата на капачката, но в бъдеще мога да потърся фирма, изработваща значки, която да ми направи нещо метално. На първо време тези ще свършат работа.

Изображение

2) На ладата съм се учил на доста неща и съответно докато съм се учил някои от тях съм ги "пооакал". Едно от тях е ел. инсталация в коша, затова реших да я приведа в ред. На практика обаче се потвърдиха думите на другаря Й.В. Сталин "Есть логика намерений и логика обстоятельств, и логика обстоятельств сильнее логики намерений". Конкретно имах намерение да намеря нова инсталация за 2105, но обстоятелствата са такива, че по нашите географски ширини няма. Единствено намерих от колега във форума инсталация за 2107, при това само лявата част. Реших, че на базата на нея ще си направя моята.

За начало трябваше да отстраня разликите в инсталациите между 2105 и 2107. Не са големи, но ги има. 2107 има някои неща в повече, като например оборотомер, датчик за масло, ел. вентилатор (това го имат и някои петици) и др. Тях ги оставих, тъй като моята петица също ще бъде оборудвана с тях. Има и някои различия в свързването, например датчика за ниво на спирачна течност при 2107 прекъсва масата, а при 2105 прекъсва +. В случая ползвах схемата за 2105. Клаксонът при 2105 се управлява по маса (без реле), а при 2107 по + (през реле). Оставих схемата за 2107.

Дясната част сглобих от 2 инсталации и половина - моята, тази на hooligan и някакви остатъци, които имах вкъщи. Проверих състоянието на всеки един кабел и всяка една кабелна обувка в клеморедите. Ползвах само най-здравите и запазени кабели, а част от кабелните обувки смених. Останалите сметнах, че могат да се ползват след почистване. Ето една снимка преди и след:

ИзображениеИзображение

След това направих някои изменения в инсталацията, с оглед развитието на технологиите и изменението в законите спрямо 1989г. Пуснах допълнителен кабел за самаров клапан за чистачките на фаровете. Пуснах кабели за дневни светлини. Идеята ми е да ползвам щатните фарове (на 50%), но при това да не обърквам работата на релето за чистачките на фаровете. Защото ако захраня фаровете, през мостовете в таблото ще се захранят и чистачките на фаровете и така последните ще работят и през деня. (Само когато пръскам, но все пак ненужно) За целта прекъснах оригиналните кабели за късите светлини, запоих диоди, а кабелите за дневни светлини свързах след диодите. Накрая пуснах кабели за принудително включване на ел. вентилатор и за контрол на работата му. (Проверка – высшая форма доверия.) Бандажирах всичко със изолирбанд, за да се доближава по вид до оригиналната инсталация. За финал сложих етикетче на всяко кабелче за какво е, за да е по-удобно при монтирането.

Изображение

Прилагам списък на някои статии, които ми бяха полезни при работата.

Статия 1
Статия 2
Статия 3



Междувременно има развитие и по боята - вече е боядисан коша и пода отвътре, има и изолация. Снимки
Последна промяна от v_gelinski на 16 апр 2018 10:08, променено общо 1 път.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6739
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от Денис И. » 29 дек 2016 19:18

Супер става. Евалата!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост