Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Lada Vesta - xm_net

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
port
Мнения: 142
Регистриран: 31 юли 2010
Репутация: 3

Lada Vesta - xm_net

Мнение от port » 25 юни 2017 00:58

Честито за новата кола!
Добре де, казвате шумоизолация, не може ли да се шумоизолира допълнително? Едва ли ще е нещо скъпо...
За ръждата- десятката ми е на 15 г и почти няма ръжда...вярвам че и Гранта е добре обработена.
Иначе дачията е дялана с теслата и не ми харесва. Логана/сандерото е по-тясно от ладите от 2110 нататък, да не говорим за Веста...Аз лично дизел не ме влече, трябва да почнат да ги забраняват! Повечето дизели в провинцията са без катализатори и филтри.
Това, с което Дачия бие Лада е голямото предлагане на коли втора употреба с климатик-това, което търсят 90 % от хората в България. Дори в Германия трудно се намира Лада с климатик, тук няма. Иначе нова Гранта с клима е доста по-евтина от нова климатизирана Дачия.

Потребителски аватар
Nelly
Дама
Мнения: 902
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 35
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nelly » 25 юни 2017 09:12

Днес успях да изчета цялата тема без да прескачам редове :oops:

Като собственик на нов Нисан (2012г.) намерих доста прилики - и Нисана се предлага без стелки, лостчето на къси/дълги се превключва напред. Специално моят модел също е с много твърда возия. Като интериор много, ама много си приличат.

Имам въпрос относно данъка. Моят двигател е 1,6/106 к.с. Данъка за първите 4 години ми беше 298 лв. Тази година спадна на 169 лв., което за мен лично е странно. Мисля, че новите коли би било редно да плащат по-нисък данък, но.... лично мнение

Та, колега, имаш ли идея какъв данък ще плащаш за този двигател?
Владимир, Станимир, Любомир и Красимир Преди имах 4 теории как се гледат деца, сега имам 4 деца и нито една теория как да ги гледам!!!

xm_net
Мнения: 49
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 12

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 25 юни 2017 13:13

port написа:
25 юни 2017 00:58
Добре де, казвате шумоизолация, не може ли да се шумоизолира допълнително?
Може колега, как да не може, на пазара има всичко в тази посока! Само, че на мен не ми харесва опцията да ми разковат новата кола, само за да спечеля някой и друг децибел в по-малко. На всеки е ясно, че за да се получи максимално добър ефект трябва да се обработи целият автомобил - двигателен отсек, купе, врати и т. н. Не, благодаря - в крайна сметка аз няма да спя и да живея в колата! Споменах за шумоизолацията, само защото в описанието на всяка една от седемте модификации на Vesta е записано точно така: "пълен пакет шумоизолация". Просто звучи доста претенциозно, а при по-високи скорости колата си е шумничка, няма какво да се лъжем. Лично на мен не ми пречи, нито съм любител на подобни скорости, нито съм музикален маниак, така че фабричното оборудване ми е напълно достатъчно.
Nelly написа:
25 юни 2017 09:12
Та, колега, имаш ли идея какъв данък ще плащаш за този двигател?
Сега относно данъка - платих 200.92 лв. за мотор 1,6/106 к. с.! Да, и според мен е по-правилно новите автомобили да плащат по-малък данък, но честно казано не бих си загубил съня от това, че съм платил такава цена. Последният ми автомобил преди Лада-та беше на 150 к. с. и плащах почти същия данък, а определено съм по-навит да давам тези пари за нова кола!

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 76
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 22
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Стаменов » 25 юни 2017 13:59

По въпроса с данъците всеки си има лично мнение, изхождащо от неговата камбанария. Логиката на действащото законодателство е, че щом имаш пари за нова и мощна кола, значи можеш да плащаш (като под мощна се разбира над 100 к.с, както знаете, което наистина е остаряло и може да се промени на 150, примерно). За мен, като човек абсолютно невярващ и противопоставящ се на еколожката мафия и мания, тази логика е приемлива.
Понеже сме в Лада-форума, дайте да си казваме нещата направо - няма логика в това да облагаш с висок данък коли, каращи в огромното си мнозинство на газ (много по-екологични от ред коли от шоу-румите, особенно дизели) и минаващи не повече от 3-4-5 хил. км. на година.
Излишно е може би да обяснявам, че ако колите ви се водиха с 6-7 к.с. по-малко, щяхте да плащате 60-65 лв в зависимост от общината с тенденция за намаляване. Нещо което вносителите на големите марки винаги го обясняват, там и разнообразието на двигатели е голямо, а и на АвтоВАЗ естествено не им дреме за българското законодателство.
Конкретно Вестата няма по-маломощен двигател от тоя, което за България за кола от бюджетния клас си е уникална прецаквация, Грантата от тая гледна точка има 2 двигателя освен тоя, които са под 100 коня, демек тоя проблем там го няма.
Но всеки си преценява, абсолютно съгласен съм с логиката на колегата, данъците за бангии от 90-те са същите, когато искаш нова кола, това е приемливо.

Потребителски аватар
bgaf
Мнения: 33
Регистриран: 05 март 2012
Репутация: 1
Местоположение: Плевен
Автомобил: Renault

Lada Vesta - xm_net

Мнение от bgaf » 25 юни 2017 14:40

Стаменов, една дърта бангия, както ти им казваш, въпреки, че работи на газ, може да бълва толкова много отрови, че ти е бедна фантазията. Горенето в цилиндрите определя какво да излиза отзад. И като знам колко коли се карат на абсолютна магия, със супер зле настроени газови уредби, които са сложени, колкото да "изливат" там една газ в двигателя, хич не взимай за екологичен еталон такива коли. За мен проблема с данъците е чисто политически. Ако се въведат високи данъци за стари коли и камиони, нали се сещаш, че тази нашата икономика съвсем ще изпадне в колапс? При 20-30 хиляди продадени нови коли на година на фона на няколко милионния ни стар автопарк, ще останат да се движат сигурно по-малко от половин милион МПС-та в цялата държава. Да не дава Господ някой да се сети да измерва РЕАЛНО и състава на газовете на колите, че тогава хептен закъсахме.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 76
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 22
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Стаменов » 25 юни 2017 15:03

Щом казвам, значи не ми е съвсем бедна фантазията, представи си. Само ще спомена разгорелия се преди време скандал с великата група VAG в САЩ. Също така не приемайте данните за новите коли за еталон, щото тука действа закона на омертата, особенно за европейските производители. То ако им бяха верни данните тия ДВГ-та щяха да горят вече чист въздух и да го изкарват планински. Иначе че тия въпроси са изцяло политически - така си е. За другото също си прав, просто леко изместваш темата.

xm_net
Мнения: 49
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 12

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 25 юни 2017 16:58

Относно данъка аз лично не се оплаквам, знаех предварително горе-долу каква ще бъде сумата, така че изненади няма! Споделих го, защото колежката повдигна този въпрос, а не за да провокирам някакъв спор. Иначе според мен да се твърди, че двигател със 106 к. с. е мощен вече е леко пресилено с оглед на съвременните агрегати било то бензинови или дизелови, но така или иначе такъв е законът в момента и разликата в данъка под и над 100 к. с. е значителна. Ако Vesta-та имаше вариант с мотор да кажем 98 к. с. без колебание щях да се спра на него, защото разликата в мощността щеше да е пренебрежимо малка за сметка на разликата в данъка.
За газта по-горе споменах вече, че за мен е затворена страница този тип гориво и затова няма да влизам в спорове по темата. Само за сведение искам да кажа на тези, които може би не знаят, че за пропан-бутана в България няма установен стандарт за разлика от дизела и бензина и на практика контролът върху него е невъзможен.

Потребителски аватар
bgaf
Мнения: 33
Регистриран: 05 март 2012
Репутация: 1
Местоположение: Плевен
Автомобил: Renault

Lada Vesta - xm_net

Мнение от bgaf » 25 юни 2017 18:15

Тъпата данъчна политика е крайно време да се осъвремени, защото FIAT вече изкараха на пазара 105 коня от два цилиндъра с обем 900 кубика. Вече не знам каква кола трябва да си купи човек, че да е под 100 коня.
Извинявам се на колегата за офтопика в темата му, ама просто тук стана въпрос за тези неща.

xm_net
Мнения: 49
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 12

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 25 юни 2017 18:19

bgaf написа:
25 юни 2017 18:15
Тъпата данъчна политика е крайно време да се осъвремени, защото FIAT вече изкараха на пазара 105 коня от два цилиндъра с обем 900 кубика. Вече не знам каква кола трябва да си купи човек, че да е под 100 коня.
Напълно съм съгласен! (victory)

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 76
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 22
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Стаменов » 25 юни 2017 19:40

Никакъв офтопик няма, нито спорове - това са нормални неща, когато се говори за коли. Не е много нормално 4 страници да са само честитки, колега, нека има някакъв диалог все пак, не е лошо, напротив - и без това форумът от година на година (а напоследък и съвсем) е позамрял. Нека точно новите модели да пораздвижат малко нещата. Нормално е да има дискусия, няма какво да се оправдаваме и извиняваме - форумите са за това.
Иначе още в първия си пост по темата съм пояснил, че според мен трябва да е поне 150 коня границата за "мощни" двигатели, дори може да е и плавна и в прогресия, а не като сега.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост