Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21093 - white_shark

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от white_shark » 15 юли 2018 10:53

Ето снимки :)
Прикачени файлове
IMG_20180714_170507.jpg
IMG_20180714_183643.jpg
IMG_4518.JPG
FB_IMG_1529877725912.jpg
FB_IMG_1529877725912.jpg (60.2 KиБ) Видяна 2184 пъти
FB_IMG_1529877734768.jpg
FB_IMG_1529877734768.jpg (58.64 KиБ) Видяна 2184 пъти

Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 244
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от wolfram » 23 юли 2018 11:40

Колега, сега ти виждам темата.
Честито, макар и вече ще й чукнеш почти годинка.
Да си жив и здрав, и колата, да си я караш с удоволствие!
Спомням си, че беше с един Московец ти, но най-накрая си се присъединил към правилната марка (hiro)
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от white_shark » 29 юли 2018 22:12

След ъпгрейда по спирачките реших да опитам още нещо. Поръчах стабилизираща щанга от Лада 2170 Приора. Разликата е в дебелината -> 20мм срещу 16мм за оригиналната на Самара. Щангата си пасва 1:1 на захватите по купето и носачите. Единствено на едно място тунела леко се пречуква,за да не опира. Биалетите и тампоните на нея естествено са други заради дебелината, но скобите за гредите се ползват същите.
Разликата в поведението на колата е осезаемо. На правите отсечки преминава през неравностите без да се клати като преди. В завоите се накланя по-малко и се изправя много по-бързо след излизане от завоя. Доближи се малко от малко към поведението на западните коли от нейните клас и години с две думи... Там където я тествам до сервиза има един "мръсен" завой, който преди минавах с 60-70, а сега успявам с 80-90км/ч. Струва си според мен подмяната.
Отделно ми изчезна и едно леко притропване,което е идвало от поизносените биалетки на оригиналната щанга. (victory)
Прикачени файлове
IMG_20180726_114216.jpg
IMG_20180726_114230.jpg

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1528
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от tojaga » 29 юли 2018 23:39

От години търкалям такава щанга. Мога да потвърдя изложените по-горе от теб неща.

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1075
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от mitaka_bg_pd » 02 авг 2018 14:33

След толкова хубави мнения, нямам търпение да тествам моята 24мм на жигавицата от 19 мм стандартна :)

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от white_shark » 16 сеп 2018 16:56

Днес се навършва една година от покупката на Ладата. Съвсем случайно получих днес и подарък за нея - две елипсовидни тонколони Sony Xplod от мой приятел. Преди има няма месец купих два кръгли Akai за отзад,но ще ги сменя с тези като най-вероятно с една нова кора направо.
По колата няма кой знае какви промени иначе. Напълних вратите и праговете със собственоръчно забъркан от мен коктейл против влага и ръжди през зимата. Смених маслото в скоростите отново с по-хубаво. Един зумер за фаровете си сложих,че навика,че всичко угасва със завъртане на ключа като при италианките, ми играе лоша шега тук. Сложих нови свещи Brisk A-Line. Монтирах най-после оборотомер да има къде да гледам за какво става дума...не че е особено важно,но :)
Направихме и едно участие така между другото на ретро парада в Созопол и така.

Предстои да свалям главата за една бърза ревизия. Има разминаване в компресията между цилиндрите и малко неравномерна работа. Ще ги припасна клапаните, ако има увредени ще се сменят , едни нови гумички и сглобяване с една нова гарнитура зимата да не я мисля. В тоя ред на мисли какви трябва да са хлабините при Самара,че нямам книжка в която да погледна...главата предполагам,че се стяга на 9-10кг. :)
Прикачени файлове
IMG_20180909_131959.jpg
IMG_20180817_183424.jpg
IMG_20180830_100658.jpg
IMG_20180901_151859.jpg

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6741
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от Денис И. » 16 сеп 2018 17:47

https://www.ladaclub-bg.com/%D0%BC%D1%8 ... %B2%D0%B0/ - свали си едно от тия ръководства за Самара и виж последното приложение там има всички моменти на затяжка, много полезно инфо и има бутонче за принтиране. Като можеш да си го принтираш в PDF за да го имаш под ръка, а не всеки път да отваряш мултимедийното ръководство.

Понеже съм пич ще ти ги пратя :) Ама си свали ръководството - много е полезно.
Прикачени файлове
Приложение 1. Основные данные.pdf
(52.3 KиБ) Свален 4 пъти
Приложение 3. Моменты затяжки р.pdf
(66.52 KиБ) Свален 2 пъти
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост