Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2107 - lada_rider

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
lada_rider
Мнения: 4
Регистриран: 10 декември 2017
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от lada_rider » 10 дек 2017 19:31

Здравейте, първа тема и първи пост от мен.Искам първо да кажа че много се радвам че има такъв раздел тук.

Така, ето малко предистория как си купих седмицата.От малък се кефя на интересни, и особени коли.Незнам защо, но масовите коли които се срещат по пътищата са ми еднакви всичките.Аз съм от хората които се заглеждат по дърти кокали :D .На кратко обичам класиката- истинските коли от едното време, когато и шофьорите са били шофьори, и колите са били коли.Имал съм мерцедес 124 няколко броя, бмв е34, голф2, в момента се опитвам да върна от оня свят едно бмв е30, абе баси извратения вкус имам :roll: .Така, първоначално исках Лада 2102, или по-известна като жигула комби.Бях намерил обява за чисто нови тазове, огледала от кръглите, и други аксесоари.Представях си я боядисана с цвят тъмен графит, перла, или някъкъв много едър металик със златисти отенаци, червени джанти, хромираните тазове, огледала, и решетка, и бял кант на гумите, и много снижена.Да но не успях да намеря кола, а бях много притиснат от времето защото идваха студове а аз ходех пеша на работа- 2 километра в едната посока :D .Сетих се че тази моята Лада стоеше в двора на един познат от няколко години, свързах се с момчето, и се разбрахме да я видя.Обясни ми че е сложно с прехвърлянето, а аз му обясних че колата ми трябва за вчера :D .Напомпах и гумите и я додърпах до нас, на следващия ден и налях антифриз, сложих друг маркуч от помпата до карба, за да заобиколя клапана за агу-то(на което газовия клапан не работи адекватно) и с дърпане запали, от начало работеше кофти, но със вдигането на градусите оправи.Бензиновата помпа за мое учудване не се разтече, но за сметка на това радиятора е като майска роза...Ръчната спирачка задържа като я спусна, и при потегляне задно дясно колело изкърцва за момент.Това което най-ме дразни, е че колата има кофти студен старт, пали със смукач до край, газта до долу, и въртене към 15-20 секунди.Това и радиятора са първите неща които искам да оправя по нея.Иначе технически е като всяка стояла кола, кофти боя, два предни калника за смяна, два прага, на други места има повърхностна ръжда, ръждиви бронии, ръждива решетка, потъмнели фарове...Но все пак предвид състоянието на автомобила и лекото отлагане на прехвърлянето, цената беше адекватна и не я мислих много.Плановете за в бъдеще са да си я прехвърля на мое име, и след това да и оправя ръждите по купето, една нова боя, нови бронии, решетка, фарове, арматурно табло, и табло с уредите че това е с икономайзер а аз съм по-навит на манометъра за масло, такъв съм си искам да знам какво се случва със мотора постоянно.Обслужването няма смисъл да го споменавам....Снимки ще има утре, че имам само някакви снимани на тъмно.Пожелайте ми успех, утре за първи път ще ходя с нея на работа (hiro) .

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

Моята 2107 by lada_rider

Мнение от butaloto. » 11 дек 2017 03:41

Ами успех! Очакваме и снимки по развитието на автомобила.. (victory)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

lada_rider
Мнения: 4
Регистриран: 10 декември 2017
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от lada_rider » 11 дек 2017 19:09

Така, сутринта колата стартира по обичайния си начин-трудно, но ме закара.Вечерта обаче не иска да запали, влачихме я 300 метра докато заработи, и пак не работеше като хората, пуснех ли я под 3000 оборота гаснеше, а студен мотор да го форсирам така не е много гот.По средата на пътя ми изчезна зареждането, и се наложи да се прибирам без фарове, включех ли някакъв консуматор колата почти гаснеше :? .Слава богу прибрах я.Питането ми е, този моя генератор, с вградено реле за зареждане ли е, или е отделно?Имам уаз, и там релето си е отделно, на руските камиони също е така.Незнам какъв модел ми е генератора, но като знам от останалите ми руски техники които имам или съм имал авто-културата на руснаците, едва ли на седмицата има няколко модела динама :D
Ето две-три снимки щракнати на бързо че нямах много време:
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5259
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от LADA-2107 » 12 дек 2017 10:23

Моя съвет е първо да оправиш документите и едва след това да набиваш пари в колата. Да не стане така накрая да си вложил куп пари в нещо което уж е твое, но по документи не е.

Генератора е с вгардно реле. И не, не си прав има поне два вида генератори които се монтират на 2107. Единия е като на 2105, а другия е като на Самара.

Руската техника е предвидена за работа в сурови условия и би трябвало да запали лесно и при отрицателни температури. За целта - ревизия на карбуратора и запалителната система и настройка по книга. На -10 градуса палех моята 2107 директно на газ, и пак не съм въртял по 20 секунди. Ще видим тази зима как ще е със Самарта.

Задължително провери спирачните маркучи (не само предните, а и задния, защото той е скрит и не се вижда колко е нацепен, съответно никой не го сменя). Отвори отзад барабаните и виж дали цилиндърчетата не са протекли. Ако е така сменяй преди да са изцапани накладки, барабани и всичко. Хвърли един поглед на окачването, провери маслата.

lada_rider
Мнения: 4
Регистриран: 10 декември 2017
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от lada_rider » 13 дек 2017 13:17

Докато не я оправя документално няма да се увличам, просто ще я приведа в работно състояние.Спирачните маркучи и цилиндри няма да ги проверявам, а направо ще си ги сменя.Един въпрос, този ремонтен к-кт става ли за моя карбуратор: http://www.auto-delchev.com/12_16-2121/ ... 01010.html ?

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4290
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 180
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от Frysco » 13 дек 2017 15:07

А какъв е твоя карбуратор?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5259
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от LADA-2107 » 14 дек 2017 08:17

Цената е малко висока за този рем комплект. В такива комплекти обикновено уплътненията са тънки, няма мембрани и жигльорите са с отвратително качество.

Моя съвет е да купиш отделно уплътнения, мембраната за ускорителната помпа и за смукача, да разглобиш всички метални части и да ги натопиш в кореселин, от скъпия. После проверяваш дали тялото на карбуратора е криво и ако не е сглобяваш и регулираш по книга. Жигльорите не бих ги сменял. Новите са боклуци.

lada_rider
Мнения: 4
Регистриран: 10 декември 2017
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от lada_rider » 14 дек 2017 17:51

Това е моя карбуратор, никъде обаче не видях по него надпис или номер.
Прикачени файлове
IMG_20171213_201908.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5259
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 225
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от LADA-2107 » 15 дек 2017 07:56

Озон две, ако не се лъжа. Точно под ръба където ляга филтърната кутия, от едната страна трябва да имаш табелка с модела.

kober_5bb
Мнения: 6
Регистриран: 04 декември 2012
Репутация: 1
Местоположение: Нови Искър
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2107 - lada_rider

Мнение от kober_5bb » 15 дек 2017 08:31

Един съвет и от мен - заедно с профилактиката на карбуратора е хубаво и едно почистване на резервоара (включително и сондата) и бензиновата помпа (включително и смяна/монтаж на допълнителен филтър преди нея).

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост