Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21013 - grishk0

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
grishk0
Мнения: 7
Регистриран: 19 декември 2015
Репутация: 0
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21013 - grishk0

Мнение от grishk0 » 29 мар 2018 19:54

Здравейте, колеги. Не че някой се е заинтересувал, но аз да пусна някоя снимка на моя Жигул, който се прави за забавление и уж ще става състезателен / по аматьорски / :D Накратко 21013, закупен от първи собственик, горе долу в добро състояние /без сериозни удари, чукнат тук там, поодраскан, леко изгнил под на места/, но така или иначе на външния вид няма да се държи много. Другото обаче ще и се прави, както трябва, добри части /доколкото е възможно/ и не малко труд. Което ме подсеща да благодаря и тук на Велиан /Таз тунинг/ :cheers: за голяма част от частите, които като че ли са посъбрани вече, трябва да се накичват едно по едно.
Жигулът ще си е атмосферен, вече е със сток двигател от 2106, маховик 4,5кг, колектори 4-2-1 и тръби на 50мм, безконтактно запалване, радиатор от Нива, ел.перка от 7-ца, излишното от купето се орязва и укрепва, където е възможно. Окачването ще е с Билщайни и ладови пружини /отпред Нива, отзад сдвоени/.
Това за сега, действа се едно по едно, без краен срок. Поздрави :)
IMG_0817.JPG
IMG_1517.JPG
IMG_1571.JPG
IMG_1426.JPG
IMG_1851.JPG
IMG_20180217_133546.jpg

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2747
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 132
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 21013 - grishk0

Мнение от butaloto. » 30 мар 2018 17:17

Хубаво, имаш периферия ( безк. запалване, 4-2-1 колектори, добър маховик), но само това не е достатъчно. Помисли за обработка по главата (фаски, камери, портове..) и сгъстяване в съчетание с рошав вал който ще подбереш по желаната степен. Хранителната система също! Механичния карбуратор също има потенциал за развитие, макар не голям..
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
grishk0
Мнения: 7
Регистриран: 19 декември 2015
Репутация: 0
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21013 - grishk0

Мнение от grishk0 » 31 мар 2018 15:26

Така е, от сега си мисля на кой в района ще давам главата за обработка , но това ще е по-нататък, след окачване, спирачки..
Относно избора на вал, спрямо степента на сгъстяване, по-скоро не е ли избор на вал спрямо оборотите, при които ще се ползва двигателя. Степента си мисля според горивото, над 11 ст.сг. със 100 октана ми се струва, че няма да е ОК...
Карбураторите ще са Делорто 40.
IMG_1701.JPG
IMG_1553.JPG

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1521
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 21013 - grishk0

Мнение от tojaga » 01 апр 2018 22:05

Какъв е разпределителният вал, фаза и отваряне на клапаните?

Потребителски аватар
grishk0
Мнения: 7
Регистриран: 19 декември 2015
Репутация: 0
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21013 - grishk0

Мнение от grishk0 » 02 апр 2018 08:22

Нуждин Мотор Спорт» 11,45 мм/11,00 мм (290°/286°) "ЭСТОНЕЦ++"

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1521
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 21013 - grishk0

Мнение от tojaga » 02 апр 2018 16:12

Какъв е обемът на двигателя?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: SemrushBot [Bot] и 4 госта