Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 210х - Kromida

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от Kromida » 14 май 2009 23:57

Епа сети се, че едва ли имам предвид карета отпред. Както и да е, нека си пишем по-конструктивни работи.

Предстои да сложа и таблото от колегата LADA-2107...

Потребителски аватар
silistrasound
Мнения: 68
Регистриран: 05 март 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от silistrasound » 15 май 2009 01:16

Успех в начинанието колега и аз мечтая за ново окачване :twisted: а колко парички ти излязоха покупките и каква марка са :cheers:

Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от Kromida » 15 май 2009 11:42

Писал съм в темата за цените на частите, но ще ти кажа- 120 лв за 4 броя носачи, 24 лв селенови втулки, 88 лв 4 броя амортисьори, 175 лв кормилна кутия, карета по 7,50 ми ги хвана... За другото цени не помня, но общо всичко ми излезе около 600 лв като съм взимал най-скъпите чаркове. Шарнири и накрайници MOOG от Арменеца, останалото от Козлодуй 2.

Потребителски аватар
silistrasound
Мнения: 68
Регистриран: 05 март 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от silistrasound » 15 май 2009 12:22

Благодаря ! (victory)

Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от Kromida » 15 май 2009 20:34

Днеска:
-смяна семеринги на клапани
-реглаж на клапани
-центровка запалване със стробоскоп
-реглаж на фаровете
-смяна на строшен успокоител и нагласяне опън на верига

70 лв при бай Ангел от Вилхелм Пик, като в тия 70 лв са включени гумички Victor Reinz и нов успокоител.

ОБАЧЕ онези дето са ми сменяли окачването са сложили 7 планки по 1мм на левия носач, в резултат на което имам много голям страничен наклон вертикалната равнина на колелото и май са прецакали резбата на един от ония напречните болтове на носачите... Утре ще видим какво ще да се прави по този въпрос, дано всичко мине ОК.

Потребителски аватар
lp_devil_1500s
Мнения: 507
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от lp_devil_1500s » 15 май 2009 20:58

Браво за ентусиазма ти,хубаво е колата да има нови части. (tease)
Само че щеше да е по-добре ако тея 260лв за майстори си ги беше спестил-с тях можеше да ви вземеш хубави амортисиори,джанти някакви или нещо друго.Пък и по окачването не е трудна работата,само реглаж после иска за предницата,а и да не си го правил преди поне щеше да се научиш. ;)

Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от Kromida » 15 май 2009 21:32

Човече, абсурд ми е да сменя сам цялото окачване- първо, че нямам инструменти, второ- нямам канал (а не лягам под коли на крикове), трето- в сесия съм и имам изпити в момента. А Ладата по стечение на обстоятелствата ми стана единствена кола за момента и ми трябва. Иначе си прав- и на мен ми е криво, но- пари се изкарват все някак в крайна сметка и квото успея да отделя в бъдеще, живот и здраве- ще има и за Ладата.

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2747
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 132
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от butaloto. » 15 май 2009 23:20

Предница и ел. система си е най-неприятното занимание в една Лада, и преди съм го заявявал. Предложих му на Любо някой от нещата да си ги направим ние, но щеше да си е гърч, и повече време щеше да отиде... Сещаш се, че свалянето на предни пружини без скоби за целта си е равно на самоубийство. :mrgreen: Обикаляхме заедно по магазините с него, само се заразяваме взаимно... надпреварваме се кой повече пари ще пръсне по ладата му, обикаляме докато не похарчиме всичко. :D Аз за двигател, той за предница... Готино си е! Става ми повече кеф да харча пари по ладата отколкото по жени... защото удоволствието при жената (след инвестицията) трае между 7 и 15 минути, а при ладата много повече. :mrgreen:
Абе ладата му е чук, може спокойно да я впрегне юли месец към морето. ;)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от Kromida » 16 май 2009 23:53

Чук е, ама с дупка в пода :D

Както и да е, искам да се похваля- от днес вече е с таблото, което колегата LADA-2107 ми прати и МНОГО се кефя... Тая вечер я карах 1 час като се стъмни само за да се кефя на таблото и на новото окачване. Вече не ми излитат по завоите телефонът и слушалките на хендсфриито като ги оставя на таблото!
Разни малки дразнещи неща за отстраняване:
1. Както и да настройвам ръчките на парното при изключено парно постоянно ми духа топло в краката.
2. Моторът грее малко след средата на скалата, но всички казват, че е нормално, аз прегрях 2 мотора на 2 различни коли, не искам това да е номер 3 и ще се обаждам на Бай Ламарин да ми даде кожух за перката, пък после ще видим.
3. Всякакви паразитни шумове в движение, които убиват кефа от това да слушаш мотора- скърцане на жабка, кори на врати, на табло и др.

Сега най-напред планът е да се закърпи пода, след това ще си гледам интериора- кори за вратите и ръчки за прозорците и един волан от 2107, или от друга кола, по възможност набор на Ладата, или по-стара.

Ето няколко снимки с новото табло (а и да вметна, че по начало на мен много хора ми викат Синия):

Тука е през деня:
Изображение
Изображение

А тука нощем (лампата за зареждането свети постоянно- не знам защо, а иначе имам зареждане и ел. с-мата е ОК):
Изображение

Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 210х - Kromida

Мнение от Kromida » 29 май 2009 21:10

Така, да добавя, че й закърпихме пода и сега е изцяло в час. Смених и термостата и я обезвъздуших, сложих термостат френски VERNET за 16 лв от Евро 07 (по съвет на бай Ламарин, за което благодаря). Тия дни трябва и кранчето на парното с жилата да оправя. Следващото, което възнамерявам е- нови спирачни дискове и маркучета (от резервоара за спир. течност до помпата), след това аларма и смяна на маслото (още не съм си харесал, но мисля 10/40 полу-синтетика на Мотул). И по-натам живи и здрави трябва да изкараме парички за нови летни гуми, защото в момента съм със зимни и като валне малко изнасям задницата по завоите. Още по-натам LUK съединител, но има време.
Абе да сме живи и здрави! ;]

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост