Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Тенекеджийски въпроси и отговори

Магазини, сервизи, цени, времето, пътна обстановка, GPS, car audio, гуми, консумативи и всякакви други полезни неща
Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 20
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от KingoftheROAD » 15 юни 2016 22:35

батериите имат предимство само там, където няма ток.

В гаража или по двора винаги можеш да опънеш едни 20- на метра кабел, и да си бацаш тенекиите и железата с кеф и докато имаш присантиман. Вярно, че понякога за 1-2-3 дупки повечето размотаване ще е с кабела, но според законите на моя приятел капитан Мърфи, точно тогава умиргат батериите, когато си най- назор за1-2-3 дупки...
Последна промяна от KingoftheROAD на 24 юни 2016 16:11, променено общо 1 път.

maxim10
Мнения: 80
Регистриран: 06 март 2010
Репутация: 0
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: ВАЗ 21083

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от maxim10 » 23 юни 2016 00:46

Здравейте!
Калниците на Самарата освен с болтове са уплътнени с нещо като болкит, да не прониква вода и да предизвиква корозия. Знаете ли къде мога да намеря болкит и има ли други по-подходящи съвременни алтернативи. Само да спомена, че ме притеснява варианта да ползвам силикон или някакво подобно монтажно лепило и после да не мога да демонтирам калника при нужда.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5217
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от LADA-2107 » 23 юни 2016 08:01

С право се притесняваш колега. Правя си едно старо БМВ Е 21, скоро ми се наложи да сваля калниците. Единия не знам с какво го бяха лепили, но докато го отпоря го изкривих леко.

На Самарата като ги монтирах бързах да не изпусна срока за регистрация и само ги намазах с боди и ги лепнах на колата без да ги чакам да съхнат. Не знам дали са залепнали от бодито или какво, но не ми е хвърляло кал нито към двигателя, нито към вратите.

Ако ползваш блокит, той е твърд. Поне моя е такъв и иска да се стопли за да може да се ползва. Става и с мачкане в ръка, в микровълнова печка, пистолет за горещ въздух и други подобни. Не съм пробвал да го разбъркам с бензин или разредител. Интересно ми е какво ще стане.

Блокита ако е качествен, като залепне, също ще ти е трудно да го отпориш.

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 340
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 74
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от 0gn » 23 юни 2016 18:23

Аз бих заложил на болкита, така съм си уплътнил говорителите към колоните и не е проблем да ги сваля.

maxim10
Мнения: 80
Регистриран: 06 март 2010
Репутация: 0
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: ВАЗ 21083

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от maxim10 » 23 юни 2016 19:06

Body 910 или 930? Болкита, който продават масово обаче май не е като едно време и не е достатъчно пластичен. Болкита старее ли по принцип, защото мога да потърся от този стария, евентуално. Дайте линкове, ако има подходящи продукти в интернет.

Потребителски аватар
teon
Мнения: 737
Регистриран: 27 юни 2010
Репутация: 18
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 2103

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от teon » 23 юни 2016 19:24

... {Quote LADA-2107}Не съм пробвал да го разбъркам с бензин или разредител. Интересно ми е какво ще стане.

...разтваря се малко по-бавно на принципа колкото повече разтворител-толкова по-рядко...навремето когато нямаше голям избор от 'плескала', мажех със смес от разредени: боукит,смола и мааалко двиг. масло...

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4279
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 179
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Frysco » 23 юни 2016 21:02

Болкит, блокит или боукит, хихи... по моята имаше много от него, включително беше мазан по дъното, разреждан с нещо.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1374
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 23 юни 2016 23:42

разрежда се с бенДЗин. Като финално покритие за пода е уникално ;) Вярно лепи всяква мръстотия, но седи мазно винаги.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5217
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от LADA-2107 » 24 юни 2016 08:01

Един приятел разказва, на времето преди 10-тина години, една вечер си прави карбуратора на 8-ака на лампа. Лампата е отстрани, а той к'во погледнал вътре в карбуратора - свети. Бил крив и гарнитурата не може да уплътни. Нямал с какво и го уплътнил с болкит. Работата на деигателя се подобрила и човека 100 000 км си кара така.

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 20
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от KingoftheROAD » 24 юни 2016 16:08

Desert Ant написа:разрежда се с бенДЗин. Като финално покритие за пода е уникално ;) Вярно лепи всяква мръстотия, но седи мазно винаги.
В началото/средата на 90-те съм правил такава адска смес от бенДЗин/нафтЪ за разредител, асфалт/дзифт (чист асфалт или дзифт както му казват някои), и малко прегоряло двигателно масло М10Д. Това последното за да не се напуква покритието след време. А ако преди това пък се плесне един миниум (сега вече има и алкиден безир, който съхне за 2-3 часа в жегите). И купето става почти като от неръждавейка :-)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост