Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Тенекеджийски въпроси и отговори

Магазини, сервизи, цени, времето, пътна обстановка, GPS, car audio, гуми, консумативи и всякакви други полезни неща
Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1412
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 59
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 02 фев 2017 21:35

На снимка бива. Иначе там каквато и да е става, здравината се постига от образуването на кутия, не толкова от дебелината.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от DiscontroL » 02 фев 2017 21:48

Демек трябва да е здраво заварена за ламарината от горе и надлъжната греда, така ли?

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от DiscontroL » 04 фев 2017 18:47

От няколко дена съм взел една 2105 с идеята да я изкърпя и да си я карам като тренирачка, без жал. Прагове дъна и маски съм намерил от къде да поръчам, калници ще видим от къде. Чак толкова изгнила не е, ама днес като я вдигнат от пред в дясно на крик и пробвах леко да отворя вратата и бам не се отваря.. Като я оставя леко отворена не може да се затвори после, вратата отива на горе и опира.. Дали купето си е отишло тотално? След щателно кърпене дали ще спре измятането на купето? Ето снимки и клип да видите за какво става въпрос..
16491538_980061425471768_1183968431_o.jpg
16507581_980061472138430_1738768532_n.jpg
16507581_980061472138430_1738768532_n.jpg (62.42 KиБ) Видяна 1616 пъти
16522207_980061542138423_1883062461_o.jpg
16522625_980061608805083_1259317910_n.jpg
16522625_980061608805083_1259317910_n.jpg (68.75 KиБ) Видяна 1616 пъти
16522965_980061498805094_1469440488_n.jpg
16522965_980061498805094_1469440488_n.jpg (48.07 KиБ) Видяна 1616 пъти
16559222_980061565471754_649973740_n.jpg
16559222_980061565471754_649973740_n.jpg (72.91 KиБ) Видяна 1616 пъти

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4289
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 180
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Frysco » 04 фев 2017 21:43

Баси снимките, човек, направи едни нормални снимки.Не завирай телефона в ръждата, кво да и гледам на тая дупка, по понятно няма да стане.Снимай по отдалече, да се види повече.
Конкретните места-това са прагове, дъна, колонки, рогове, ботуши, гредичките между ботуша и колонката горе, т.нар. кутиики, отзад бомбетата на пружините и вътрешната вежда-за тях трябва да извадиш резервната гума и резервоара (ако ти се занимава).

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от KingoftheROAD » 05 фев 2017 02:05

моята седмица беше в подобно състояние.смених праговете, частично дъната отпред, гредичките и гнездата за крик отпред. подсилих точно под колонките на предните врати с по-дебела ламарина -2мм. същото и на задните гнезда заа крик.
намазах цялото дъно с миниум, разтворен в бързосъхнещ алкиден безир, сега чакам по-хубаво време до лятото да я боядисам, има още много работа, но едно по едно

п.п. Някой да знае приспособление за подгъване на ламарина дебелина до 1-1,5мм. Доколкото успявам да разбера май само на абкант може да стане. А си мисля за някакво приспособление с ролки, или макарички. Искам да мога да подгъвам до 180 градуса - около 0,5-1см. по ръба на лист ламарина, дебелина до 1-1,5мм.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1412
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 59
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 07 фев 2017 02:41

Не е редно да се ползва по-дебала ламарина. Каросерията на всяка една кола е изчислена да поема усуквания, а не да е като каруца. Има си стандарти за възтановяване, начин на заварка и обработка.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от KingoftheROAD » 10 фев 2017 23:13

Не съм сменил цялото дъно с 2мм. ламарина, а само съм сложил четири парчета 10Х10см. над гнездата за криковете, за да не пропадат. Наясно съм че няма да докарам заводската здравина с телоподаващото, и затова така направих. За усукването на купето по време на движение е ясно, но то е в много малки граници, иначе след спиране нямаше да могат да се отварят вратите например. А и не само това...

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1412
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 59
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 11 фев 2017 11:35

Заварката с телоподаващо е доста по-здрава от тази с пукнтшвайс, обаче е доста по-бавна и трудоемка.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от KingoftheROAD » 11 фев 2017 20:20

Съгласен съм, но това води ли до проблеми с усукването на купето?

Доколкото разбирам поне последните15-на години повечето кооли се кърпят с телоподаващо, и не съм забелязал или чул някой да се е оплакал от сериозни проблеми след това.

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1520
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Kiril » 15 фев 2017 19:33

В сравнение с оксижена,с който се кърпеха преди няма и да чуеш оплакване.Телоподаващото е най-лесно за научаване от всички заваръчни методи,най-лесно се работи във всички пространствени положения и имаш най-малко нагряване на детайлите,оттам и по-малко измятане и по-малка склонност към корозия.А за руския пукнтшвайс нищо хубаво не мога да кажа,след като успях с ръка да си откъртя гредичката на седалката.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта