Страница 24 от 24

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 16 фев 2017 19:27
от Дрон
Гредичката се кърти заради умора на метала. Ладите са доста добре заварени, но ламарината е ниско качество, особено последните класики и ниви. Ела да видиш какво става с японците при удар... все едно си ги разпробил тия заварки, късат се като вестник.


п.с. най-лесен и бърз е пунктшвайца... телоподаващото си трябва и майсторлък и добра подготовка. Ако решиш да ползваш подзаваръчен грунд, вече си е изпитание.

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 20 фев 2017 23:51
от Kiril
Просто някои неща по купето са направени идиотски,например гредичката между вратите,толкова е масивна и здрава,че при силен страничен удар Бог да ги прости хората в колата,стойките на седалките,сгънати от вестник,гредите на ложнероните,все се цепят зад секторната кутия и хебела,болтовете на предния мост,може би е грешно,но всички тези места,които знам че правят проблем ги изрязах почистих и подпрях отгоре с 1.5-2мм ламарина,по неотговорните детайли съм ползвал по-тънак материал.А в някой отношения купето е конструирано като танк ботушите са жив пример,дори изгнили до неузнаваемост продължават да държат колата,сравнени с тези на мерцедес 190,мерцедесовите изглжедат като декоративни елементи :D

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 21 фев 2017 07:46
от LADA-2107
Това е купе конструирано през 60-те години. Няма как да очакваш кой знае каква сигурност.

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 22 фев 2017 11:39
от Дрон
Гредичките на седалките се лекуват с една заварка или малка планка в задният край. Зависи на какви попаднеш като производство. Свързва се отзад с гредата

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 25 авг 2017 21:41
от Мишо
Здравейте!
Реших да се захвана с работата по моята кола до колкото мога.
Част от ламарините,които искам да заменя с нови са подовете под краката на шофьора,стойките за крика под тях,както гредичките до стойките и ламарините съединяващи пода с праговете.
Набавил съм две нови ламарини за пода,като съм търсил максимално близки по форма до оригиналните,но все пак с леки разлики.
Въпроса ми е как да действам,така че новите ламарини да паснат максимално добре към купето.
Да разпробия точковите заварки и изрежа по формата на новия панел,или да оставя част от стария?
Една от основните разлики е в късата червена линия на новия панел.Там ламарината е права,а гледам,че на същото място оригиналният под е сгънат и захванат с точкови заварки,към преградата между купето и коша.
Другото,за което се чудя е дали махайки тази част от купето няма опасност то да се усука,тъй като ще махна ламарините между праговете и пода,продълженията на лонжероните,както и гредите между продълженията на лонжероните и праговете?

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 25 авг 2017 22:04
от Frysco
По точковите заварки е най-удачно и най-реставрационно :) А за да не се сгъва, заваряваш профили между колонките, може да ги спънеш и за тунела също така.

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 28 авг 2017 07:56
от LADA-2107
Колега, от къде намери ламарините за пода? Искам и аз да си купя, че моя под е кърпен там.

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 28 авг 2017 23:31
от Мишо
Фирма Синди 91 гр. Пловдив.
Препоръча ми ги Момчил.
Това е възможно най-близкото до оригиналното изпълнение,което се предлага по магазините.
Коректни са и работят с куриери.

Тенекеджийски въпроси и отговори

Публикувано: 05 мар 2018 20:31
от DiscontroL
Колеги ще почвам да я кърпя другата ми Лада (2105).. Искам преди да почна да режа да я укрепя с някакви железа като на тези снимки.. Какви точно профили да взема и колко метра горе долу ще ми стигнат?
9c33dc8s-960.jpg
70b3dc8s-960.jpg