
ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6629
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 103
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Евала. Добра работа 

http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Отново страхотна работа- поздравление за старанието и резултата!!!!
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Поздравления и работата и снимките са отлични (идеални за календара).
- vaz_21013
- Мнения: 345
- Регистриран: 12 декември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: ВАЗ 2105
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Добра работа си свършил колега колата е много добра друго немога да кажа 

Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Бих казал че е като нова,но ще сгреша.Сигурно 5 пъти по-добре сглобена и изпипана кола отколкото биха я направили в завода.Евала за мерака и старанието,с което работиш.
- Stancho Atanasov
- Мнения: 99
- Регистриран: 27 юли 2009
- Репутация: 0
- Контакти:
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Благодаря за позитивните отзиви колеги!
Ето още няколко неща, които свърших по колата:
Бушонното табло, всеизвестно е, че това е слабо място на тези автомобили. При мен не са възниквали проблеми в този възел, но все пак реших да му направя профилактика.
Имаше проблеми при демонтирането, но след известно време разбрах принципа и се предаде. Първо се махат всички куплунзи откъм купето и откъм двигателния отсег. След това всички предпазители и релета от таблото. Развиват се двата болта в таблото, като при развиването се внимава да не се загубят пластинките, които играят роля на гайки, просто трябва да се подложи нещо от долна страна. След това се демонтира модула, който се намира от долната страна, издърпва се и той пада. Това вече позволява изваждането на таблото, като чекмедже.



Ето ги и платките:


Прегледах всички спойки, нямаше напукани. Всичко изглеждаше добре, но така и така съм го отворил, реших да презапоя по-съмнителните места.

Отново сглобено:

При една обща разходка до моргата с колегата Mzeto, се натъкнахме на Лада 2107 и открих, че едната закопчалка за предните колани е все още налична, което ми напомни за намисления проект за индикаторна лампа на колана на водача.
Внимателно разцепих корпуса на закопчалката.

Съответно при отварянето изхвърчаха всички вътрешности на механизма, но след няколко минути го наредих, както си беше и го фиксирах с тиксо, докато умувам как ще процедирам по-нататък.
Разгледах обстойно механизма и забелязах, че законтрящата пластина може да се използва, като датчик. При поставен колан съответно се прибира, а при изваден се отмества навън с около 3mm. Изрязах еластична пластина и опитно направих подходяща форма.

Датчика заработи. При непоставен колан имаме маса.
Попълних липсващите кабелни обувки от куплунзите на таблото. Свързах "+" на крушката и отведох другия край до датчика.

Монтирах обратно таблото и експеримента се оказа успешен.

Остава да намеря по-запазена закопчалка, понеже тази е видимо износена а не искам да си съсипвам оригиналната.
Ето още няколко неща, които свърших по колата:
Бушонното табло, всеизвестно е, че това е слабо място на тези автомобили. При мен не са възниквали проблеми в този възел, но все пак реших да му направя профилактика.
Имаше проблеми при демонтирането, но след известно време разбрах принципа и се предаде. Първо се махат всички куплунзи откъм купето и откъм двигателния отсег. След това всички предпазители и релета от таблото. Развиват се двата болта в таблото, като при развиването се внимава да не се загубят пластинките, които играят роля на гайки, просто трябва да се подложи нещо от долна страна. След това се демонтира модула, който се намира от долната страна, издърпва се и той пада. Това вече позволява изваждането на таблото, като чекмедже.
Ето ги и платките:
Прегледах всички спойки, нямаше напукани. Всичко изглеждаше добре, но така и така съм го отворил, реших да презапоя по-съмнителните места.
Отново сглобено:
При една обща разходка до моргата с колегата Mzeto, се натъкнахме на Лада 2107 и открих, че едната закопчалка за предните колани е все още налична, което ми напомни за намисления проект за индикаторна лампа на колана на водача.
Внимателно разцепих корпуса на закопчалката.
Съответно при отварянето изхвърчаха всички вътрешности на механизма, но след няколко минути го наредих, както си беше и го фиксирах с тиксо, докато умувам как ще процедирам по-нататък.
Разгледах обстойно механизма и забелязах, че законтрящата пластина може да се използва, като датчик. При поставен колан съответно се прибира, а при изваден се отмества навън с около 3mm. Изрязах еластична пластина и опитно направих подходяща форма.
Датчика заработи. При непоставен колан имаме маса.
Попълних липсващите кабелни обувки от куплунзите на таблото. Свързах "+" на крушката и отведох другия край до датчика.
Монтирах обратно таблото и експеримента се оказа успешен.
Остава да намеря по-запазена закопчалка, понеже тази е видимо износена а не искам да си съсипвам оригиналната.
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6629
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 103
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Ееее сериозно ли. Браво за идеята и реализацията. Много ми харесва. Може и зумер да сложиш да писука. Евала 

http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Рисунката на червената светлина заводска ли е или ти си я добавил ? Доста добре се е получило ! Поздравления за прекрасния автомобил.
Би ли споделил колко си вложил до сега в колата.
Би ли споделил колко си вложил до сега в колата.
Последна промяна от Лада-2104 на 18 дек 2012 20:41, променено общо 1 път.
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Осъществената идея на колана много ме кефи. Браво!!!
- 1300
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 481
- Регистриран: 27 април 2009
- Репутация: 22
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21011
Re: ВАЗ 2104 - Stancho Atanasov
Харесва ми как изпипваш всичко и държиш на малките детайли.Харесва ми,че си се захванал точно с този детайл,сигнализация за колана.Продължавай в същия дух. 

"1300" since 1979
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост