Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2101 - m_g

Теми за автомобили запазени или възстановени в автентично състояние.
Потребителски аватар
1300
Член на Лада Клуб България
Мнения: 481
Регистриран: 27 април 2009
Репутация: 22
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от 1300 » 16 фев 2015 21:20

А приблизително колко квадратни метра изразходва,понеже гледам,че се продава на квадрат?
"1300" since 1979

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 341
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 55
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от m_g » 17 фев 2015 05:47

Ще си призная, че въобще не помня. Примерно 5-6 квадрата. Аз взех руло, широко 1,70 (или колкото там беше) и дълго някакви метри - примерно 7 или 8. Платих накрая някакви смешни 100 или 150 лева, наистина материалът е супер евтин и си струва да купиш повече - да има. На мене ми остана доста. Ти си поръчай примерно 5 метра дължина на ширината на ролката и сигурно ще ти стигне за навсякъде.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 341
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 55
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от m_g » 22 фев 2015 08:54

Лайсната на таблото на ВАЗ 2101 е проблемен детайл. Лесно се драска и с годините придобива олющен и захабен вид.
По интериора на моята след цялостното възстановяване нямах забележки освен въпросната лайсна.
Демонтирах таблото:
Изображение

Свалих внимателно лайсните без да чупя крачета и ги измих:
Изображение

Следва почистване на старото покритие + филер + база + лак - това дело извърши Сашо Дрона, за което му благодаря специално.
Аз пък изработих лъскавите кантове от огледално фолио на Oracal. Унгарските колеги, които правят може би най-добрите реставрации на Лада, ми го препоръчаха.
Сглобих таблото вчера. Лайсните са ония скапаните от предната снимка.
Изображение

Класическото унгарско радио Видеотон си е на мястото.
Изображение

Остана индикацията на парното. Малко японска боя за настолни модели и стана както е било:
Изображение

Сигурно може и по-добре, но мен и този резултат ме задоволява.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5111
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 205
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от LADA-2107 » 22 фев 2015 13:33

Огромна разлика! Много добре се е получило. Красота!

коко келеша
Мнения: 81
Регистриран: 15 януари 2015
Репутация: 10
Местоположение: София

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от коко келеша » 22 фев 2015 15:21

С какво пръскахте лайстната? С пистолет или с аерограф?

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 341
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 55
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от m_g » 22 фев 2015 16:05

С пистолет. Имам аерограф, но не е много стока.

Днес сутринта монтирах таблото. Междувременно смених и жилото за управление крана на парното. Отвих гайката на волана и го презацепих спрямо механизма за автоматично връщане на лоста на мигачите в изходно положение.
Сега единственото нещо, което издава, че колата е видяла не малко за дългия си живот, е лоста за скоростите. Дядо ми и аз добре сме го износили - до метал. Бях се зарекъл да не го боядисвам и така и ще си остане.
Изображение

Доволен съм!

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6629
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от Денис И. » 22 фев 2015 21:36

Браво. Страхотно се е получило.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 341
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 55
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от m_g » 04 мар 2015 15:01

Влезе ми мухата за тоя пусти лост на скоростите. Вчера навръх 3-ти март преди обед направих една обиколка по магазините.
За малко повече от 20 лева купих два чисто нови лоста.
Стандартният за 2101 черен, както и луксозното хром-никел изпълнение за 2103-06.
Изображение

Нов крепеж на лоста:
Изображение

Ето и на картинка как се сглобява. Вкарваш всички части в тръбата на лоста и после само го нанизваш, докато щракне. Елементарно.
Изображение

Вече съм с хромиран лост. По ме кефи някак си, а и се връзва с целия интериор. Старият изтъркан лост си го прибирам и ще си го пазя за спомен.
Изображение

Изображение

Паралелно смених релето на мигачите, че спря да ми работи контролната лампа и се издразних. С новото реле естествено всичко работи както трябва.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6629
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от Денис И. » 04 мар 2015 15:05

Много яко е станало с тоя хромиран лост. Браво.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 243
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 2101 - m_g

Мнение от wolfram » 05 мар 2015 18:05

Браво, много добре е станало. Това ли е оригиналната глава на лоста на Класика, или онези със "зарчетата" и "розичките" вътре? Или за различните модели е било различно? Цял живот се чудя. :D
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост