Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2107 - жужа

Теми за автомобили запазени или възстановени в автентично състояние.
жужа
Мнения: 22
Регистриран: 16 август 2011
Репутация: 0

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от жужа » 04 авг 2017 05:03

Драги, колеги! Съвсем на скоро се сдобих със тази красавица!
Прикачени файлове
IMG_20170729_195700.jpg
IMG_20170729_195705.jpg
IMG_20170729_195752.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ваз2103

Мнение от LADA-2107 » 04 авг 2017 08:39

Добре изглежда. Може ли да направиш още снимки и да разкажеш накратко за колата.

И аз имам подобна, даже две.
Прикачени файлове
IMG_20170707_132516.jpg
IMG_20170720_181335.jpg

жужа
Мнения: 22
Регистриран: 16 август 2011
Репутация: 0

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от жужа » 14 юли 2018 04:01

Колеги помагайте ръждата е вече на лице!!! Как да процедирам застрашава да наруши оригиналният вид!?!
Прикачени файлове
IMG_20180704_191633.jpg
IMG_20180704_191701.jpg
IMG_20180704_191627.jpg

Потребителски аватар
Мишо
Мнения: 95
Регистриран: 14 април 2011
Репутация: 0
Местоположение: София

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Мишо » 14 юли 2018 21:50

Според мен калниците са за смяна. Нека все пак по-опитните с тенекиите се изкажат.

Потребителски аватар
tahsinov
Мнения: 25
Регистриран: 01 септември 2011
Репутация: 0
Местоположение: Разград

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от tahsinov » 15 юли 2018 16:38

До тук с оригиналня вид.Бомбетата са заминали. Трябва да се правят. За съжаление при петиците и седмиците това е първото място където избива ръждата. Карал си я явно зимата или в мокро и кално време и не си я мил в областта на бомбетата отдолу.Набила се е кал и тя си е свършила работата съответно.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от LADA-2107 » 16 юли 2018 08:22

Ама като ви чета изказванията колеги.... Много ясно, че ще я кара, това е кола, не паметник!!! Много ясно, че ще изгние, нищо вечно няма. Не е болка за умиране и няма място за превъзнасяне. Изгнива, ремонтираш и караш. Това е! Живота е прекалено кратък за да си натоварване мисленето с притеснения за железа.

По темата, вече ръждата е тръгнала, няма как да я спреш. Може на първо време отвътре да пробваш да пръскаш със спрей парафин или да омажеш с нещо мазно - масло, грес. Ще ограничи разпространението, но няма да изгради вече разрушеното. Ако ръждата е само там, можеш да намериш оригинални калници от които да се изрежат кръпки и да се заварят на изгнилите места. Но ако имаш ръжда и долу при прага (точно зад гумата хвърля кал, натрупва се и гние), тогава по-добре целите калници. След ремонта монтираш пластмасови подкалници. Може да не са най-красивото нещо в една Лада, но според мен помагат.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4290
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 180
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Frysco » 16 юли 2018 11:44

Давам една рецепта, която не съм пробвал на калник, но приложих на моята седмица, за съжаление нямам наблюдения какъв е резултата след време, но мисля че ще работи.
1.Едно хубаво измиване с водоструйка.
2.Трябва да се внимава много, да не се натиска с водоструйката силно и никакви телени четки натиск, защото метала в тая зона е станал на вестник и ще падне на люспи.
3.Намазване с ръждопреобразувател от типа на Вюрт. Става дума, такъв, който позволява боядисване отгоре.
4.Върху него се удря някакъв спрей, боичка нещо, колкото да не седи голо.
5.Така обработеното място се опръсква обилно с парафин или със парафин и битум в едно. Важно е да е на такава основа, защото това е мазно и отблъсква водата и същевременно ще запечата мястото.
6.От горната страна точиците избила ръжда, може да се обработят също с ръждопреобразувател, но финно, с клечка за зъби, без да се търка и сваля от оригиналната боя.
7.Пак финно, с клечка се капят точици боя.

Това е идея за минимум вмешателство. Кърпене, бои, китове и лайна е ясно, но боята е оригинална един път.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от LADA-2107 » 16 юли 2018 14:42

Радо, боята е оригинална един път докато изглежда добре. Започнеш ли да правиш цигании за да запазиш оригиналната боя.....

Нагледали сме се на обяви по сайтовете, колата цъфнала от всякъде като майска роза, а онзи написал "оригинална боя без кърпено" и иска 2000 лв.

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от auto_forum » 16 юли 2018 15:47

Описаното от Frysco пак няма да изкара повече от година. Със сигурност като се започне чистене на ръждата ще лъснат дупки. Спасението е нов детайл.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от LADA-2107 » 17 юли 2018 10:20

И все пак ако не я кара всеки ден и я "омазни" с нещо поне ще забави разпространението на ръждата.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост