Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Въпрос за кърпене

Поправки, възстановяне и изграждане на детайли и части.
Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

Въпрос за кърпене

Мнение от auto_forum » 05 окт 2010 23:51

Разглеждах темата за реставриране на това БМВ http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=120 и ми направи впечатление как кърпят дупките по детайлите. Как се прави кърпенето, за да стане толкова гладко? http://i769.photobucket.com/albums/xx33 ... G_0460.jpg Изрязва се кръпка и се заварява с цял шев и после се пили докато стане гладко ли?

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4289
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 180
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от Frysco » 06 окт 2010 00:05

Според мен да, а после е калайдисвал, затова ти се струва толкова безследно...

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от auto_forum » 06 окт 2010 00:40

А калайдисването как се прави?

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1412
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от Дрон » 06 окт 2010 07:35

Frysco, за това БМВ имаше тема в офрод форума. Не е калайдисвал.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от auto_forum » 06 окт 2010 10:22

А са какво ли е пилил заварките, за да станат толкова гладки? С флекс става доста грубо, а тук почти няма да трябва кит.

Потребителски аватар
ceco
Мнения: 40
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 2
Контакти:

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от ceco » 06 окт 2010 12:44

Има дискове за флекс с прикрепени към тях листчета шкурка , вършат чудесна работа :) . Води се "ламелен диск" .

При добра подготовка на парчето , така че да има минимална фуга с детайла , при заваряване с плътен шеф , провара е минимален от другата страна . Кърпенето на такива малки парчета не е проблем , но на по-голями площи се получават температурни деформации и аз лично не бързам със заваряването , и заварявам през разстояние за да има по-равномерно нагряване .

Целия заваръчен шев при възстановяване на калници е препоръчителен , защото от към гърба при поява на ръжда , много гадно се показва и от към лицевата част.

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от BaiLamarin » 06 окт 2010 13:12

Пичове, така като гледам кръпката на вратата как е наложил парчето с флюс вътре предполагам заварява с припой! Може и с добавъчен електрод, но понеже лъска ламарината до блясък преди това ме навява на припой. И какво като е гладко? Вратата вътре с ръждата си стои. Това е кола направена да е изпъната външно- или ще живее кратко или ще се продаде. :)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2196
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от auto_forum » 06 окт 2010 14:35

Не говорим в случая, че от долу може да е оставил ръжда и да е кърпил върху нея. На мен ми харесва това, че след заваряването почти никакъв кит не е нужен и ми е интересно как става. На моята Лада има места дето трябва да се кърпи и бих използвал подобен начин. Не мисля че човека, който го прави това БМВ гони толкава външен вид, защото още на първите снимки колата изглежда добре, но под калниците е гнилоч.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1412
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от Дрон » 06 окт 2010 18:57

Аре стига глупости, за тази кола има тема в офроуд форума. Човека който прави тази кола е професионален реставратор, не тенекиджия. Кръпките ги прави с телоподаващо, с немска ламарина и италианска тел.

Потърсете и ще намерите! Мисля обаче, че проекта май е замразен в момента!


Така също става с малко кит. Според мен и това е по-правилният начин
Прикачени файлове
64813_1411741938224_1372790825_30962009_3498214_n.jpg
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Tekyero
Мнения: 589
Регистриран: 26 май 2010
Репутация: 0
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за кърпене

Мнение от Tekyero » 06 окт 2010 19:41

Първо се прави кръпката от новото пърче което ще се заваря, чрез налагане му се придава желаната кривина. После се налага и се очертава . Реже се точно по белязката. Припасват се двете повърхности да са една срещу друга точкува се на капки през 2- 3 см. прави се цялостен плътен шев и накрая се търка с ламелна шайба за предпочитане, а за по евтин варянт с шкурка за флекс. При добър майстор не си личи нищо.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост