Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Реставриране на ВАЗ 2101

Поправки, възстановяне и изграждане на детайли и части.
sasko96
Мнения: 6
Регистриран: 26 февруари 2015
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от sasko96 » 04 мар 2015 16:55

Колата е карана само на газ и вътре в резервоара се е образувало нещо, като смола. А за кърпенето ще ми струва 450 лв. Сега остана само да намеря парите! :D

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6714
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 105
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от Денис И. » 04 мар 2015 17:27

Явно е, че темата не е за тук вече. Май става въпрос за закърпване на кола от разпадане и след това гавра с нея, отколкото за истинска реставрация в оригинален вид.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

sasko96
Мнения: 6
Регистриран: 26 февруари 2015
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от sasko96 » 04 мар 2015 18:48

Гавра?! Вие познавате ли ме, за да давате подобно мнение?! Искам да я превърна в това което е била преди много години, но не разполагам с достатъчно средства за това!
Супер много ми писна от хората които пишат без да за запознати с темата! За сведение на някой тук присъстващи писах и в руски форум - отговарят любезно и изчерпателно! И до сега не съм срещнал някой които да ми каже подобно нещо!

В този форум се съмнявам да вляза отново!

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от Kiril » 04 мар 2015 19:17

Е не го приемай толкова навътре.Явно не си си изяснил значението на думата реставрация(да възстановиш всичко в оригинален вид с оригинланите части,да не си личи по никакъв начин че купето е кърпено и без никакви изменения по агрегатите).Което е нещо съвсем различно от това да стегнеш колата и да я приведеш във вид годен за ежедневна употреба.Примерно аз реших пода да ми е плосък без оребрения от по-дебела ламарина с възможно най-малко заварки,гредите да ги подсиля,скоростната кутия да я сменя и т.н.При реставрацията няма такъв филм,а едва ли ти се кара кола без радио,с колани с токи,без каквото и да е място да си държиш вещите освен жабката,та сигурно ще се отдалечиш от пълния оригинал.Реставрацията е нещо много различно от ремонта до състояние за ежедневна употреба,според мен при повечето стари коли тези две неща се изключват,не си представям как колата ми ще лъщи,ще карам с гуми вида спорт и едновременно ще карам ежедневно из града където винаги има шанс да я чукнат,да я одраскат и прочие дори когато е паркирана.Ако искаш конкретни отговори послушай колегите,удари някоя снимка отгоре отдолу отстрани,да ти дадем насоки кое е годно,кое трябва да се смени веднага,за да е безопасна за теб и околните колата и кое може да почака докато събереш пари.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6714
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 105
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от Денис И. » 04 мар 2015 19:57

Много ще се радвам да не съм прав, но колегите ти казаха какво значи думата реставрация в нашия (и не само нашия) кръг и това, което ти описваш и средствата, които мислиш да вложиш са далеч от целта.

Предлагам ти да разгледаш следния раздел и какво са правили колегите и какъв път са извървяли и колко са вложили: viewforum.php?f=135

След това вече сам ще си прецениш дали искаш първата ти кола да е Лада, защото нямаш пари за Ауди или наистина искаш да реставрираш една Класика.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1374
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от Дрон » 04 мар 2015 23:33

Извинявай ако съм те засегнал. Явно имаме различни стандарти за качеството на работа. 450лв е доста оптимистична сума за тенекедийски ремонт и дано не съм прав, но обикновено такъв ремонт само влошава ситуацията. Иначе при мен оправяне на пакостите на някой тенекеджия струва х 2 ако пък е направена добре колата, хич няма и да търсиш 2-ри тенекеджия. Давам гаранция 2 год,за ежедневка (без опел, джапонски и корейски - последните 2 не ги и поглеждам за гнилоч) за ретраци гаранцията е 5г ( т.е. не ги караш зимата и се мият редовно) Гаранцията е на базата на тест, т.е. до сега не се е връщало нищо. Е една корса се върна, дойде за накладки и видях, че грунда не е хванал добре, щото я правих събота и неделя и имах само грунд на спрей. За 2 години нямаше ръжда..

По въпроса за реставрация ето ти какво сме правили - http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic. ... 35&t=16321
Имаме и още някой друг проект, но се намират във фейса.
Последна промяна от Дрон на 18 яну 2018 01:53, променено общо 1 път.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от Kiril » 13 мар 2015 17:43

Само едно голямо евала мога да ти кажа,колега.Е това е реставрация в пълния смисъл на думата,ако притежавам такава кола,ще ми е кофти да я карам всеки ден по улицата,като знам какъв труд е положен по нея.

s7efani
Мнения: 5
Регистриран: 02 юли 2016
Репутация: 1
Местоположение: Добрич
Автомобил: ВАЗ 2103

Реставриране на ВАЗ 2101

Мнение от s7efani » 02 юли 2016 23:40

Какво стана колега, реставрира ли я, отказа ли се, какво се случи?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта