Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Скоби за шарнири и кормилни накрайници

Всичко, което е общо за различните модели Лада
Потребителски аватар
duf
Мнения: 978
Регистриран: 22 май 2008
Репутация: 3
Местоположение: Варна

Re: Скоби за шарнири и кормилни накрайници

Мнение от duf » 10 апр 2013 11:16

instrument-0009.jpg
Колеги, имам същата скоба. Абсолютно, чисто нова. Според вас, дали ще ми върши работа върху ябълковидни болтове, за Класика ? А ако не, който има интерес, мога да му я продам, за някоя самарка или по-новите модели... :)

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1520
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Re: Скоби за шарнири и кормилни накрайници

Мнение от Kiril » 22 май 2013 19:06

Едва ли някой може да ти каже на око,най-добре я наложи на някой кормилен накрайник и виж дали идва удобно.Тея лостовите от първия пост са много неудобни ако се наложи да се разглобява при паразитния хебел,опират в гредата и няма никакво място,а от другата страна и в краищата си пасват идеално,та докато не се пробва няма гаранция.

Nasko Dobrev
Член на Лада Клуб България
Мнения: 270
Регистриран: 28 юли 2008
Репутация: 1
Местоположение: Варна
Контакти:

Скоби за шарнири и кормилни накрайници

Мнение от Nasko Dobrev » 09 фев 2015 03:40

Вилиците ги ползвах до скоро , но си купих и тази скоба .Надявам се ,че ще ми върши работа :)Има най различни скоби които ги продават.Не е лошо който си прави ремонтите сам да има от всеки различен модел скоба :) Не са скъпи скобите , вилиците , един - два пъти да смениш всички ябълковидни болтове - ето изплатен инструмент :). Абе друго си е да отидеш да дадеш пари и на подемника вдигната колата хем пълна профилактика хем се сменя всичко което е тръгнало ...... Но пък ако си се занимавал и си добър в тази област може и да спестиш някой лев от сервизи :) 0199.jpg
Прикачени файлове
0199.jpg

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1412
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Скоби за шарнири и кормилни накрайници

Мнение от Дрон » 02 окт 2015 05:08

Вилицата е универсална ако ще сменяш шарнира или накрайника. Така или иначе ако е за смяна може смело да го бастисваш.

Горе имаше една скоба на Форс, става сравнително здрава е, до момента съм счупил една такава, явно резбата на болта е по-здрава от самата скоба ;) Иначе злощастният кормилен накрайник накрая излезе с флекса и телоподаващото.

На битака има сякви скоби, включително и руски, но цените са високи (над Форс) а това, че болтовете са с якост 5.8 "леко" ме отказа. Иначе има скоба за шарнири на Класика :) там вече универсални не работят (с изключение на вилицата)
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Скоби за шарнири и кормилни накрайници

Мнение от KingoftheROAD » 02 окт 2015 10:58

Nasko Dobrev написа: ...Не е лошо който си прави ремонтите сам да има от всеки различен модел скоба :) Не са скъпи скобите , вилиците , един - два пъти да смениш всички ябълковидни болтове - ето изплатен инструмент...
:cheers: Аз по принцип също разсъжадам така. Правя почти всичко сам по таралясниците, които карам. И ако при едноцифрен брой ползвания на инструмента се изплаща, то предпочитам този вариант пред сервиза. А вече цената и качеството на самия инструмент преценявам според честотата на ползване. Ако се ползва по-често - по-скъп и качествен. Иначе при по-рядко, и инцидентно ползване за спасяване на положението - може и по-евтин, при по-внимателно боравене също върши работа.
Освен сам да си свършиш работата, и удоволствието от това, може и да помогнеш или услужиш на някой приятел, или съсед, и така се нарежда животът на мравките ;) :whistle:

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост