Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Свързване на волтметър

Всичко, което е общо за различните модели Лада
curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Свързване на волтметър

Мнение от curse_m » 14 яну 2015 18:35

Продават се резистори предпазители които се слагат още по лесно, запояваш в края при акумулатора възможно най близо и с термосвиваем шлаух изолираш. Изглеждат като нормални резистори 0.125W, 0.25W. И най важното няма връзката да е толкова податлива на корозия както с дъжач предпазители, което ще е направо трагично с такава малка консумация. Такъв резистор между 1-10 ома едва ли ще окаже влияние.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1373
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Свързване на волтметър

Мнение от Дрон » 15 яну 2015 14:53

Аз си бях сложил (и пак ще си сложа) волтметър от 5-ца. Захранване взех някъде зад + на контакт. Осветлението се връзва към останалите уреди, масата от където ти е кеф.

+ може да вземеш направо от бушоните (при1/2/3/6) са близко и само се мери къде се появява + след контакт.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5177
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 214
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Свързване на волтметър

Мнение от LADA-2107 » 15 яну 2015 15:32

И аз съм "за" това да се вземе "+" от контактния ключ, бушоните или направо някъде от уредите на таблото. Така ще мериш какво напрежение реално идва в купето. Какво ме интересува, че при акумулатора са 14 Волта, ако след преминаване през няколко връзки и букси, под таблото достигат само 13В.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1373
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Свързване на волтметър

Мнение от Дрон » 24 яну 2015 04:38

Ами не толкова от това. Реално трябва да мери напоежението алтернатор-акумулатор, но там е без предпазители и е опасно. Идеята зад + на контакт (при мен от бушона за останалите уреди) - почва да работи заедно с другите уреди, изглежда готино. Второ макар и малка волтметъра има консумация, при студено време, ако колата не се кара 3-4 дни, може да съсипе батерийката. Даже си играх да го меря - волтметър с ЦД (без панел) около 0.05ампера (което е ОК) ако колата се кара редовно или не е много студено. Реално толкова консумира една аларма в стендбай режим.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта