Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Всичко, което е общо за различните модели Лада
Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3648
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 81
Местоположение: Царево

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от kiril_bulgaria » 27 фев 2015 09:45

При нас, на работа, задължително резервната част ТРЯБВА да е в листата и ЗАКУПЕНА от завода производител на машината по парт номер. Това наистина оскъпява часта с около 25 – 40%, но ти гарантира безпроблемна работа и без странични ефекти по машината. А да не забравяме, че не частите са скъпи, а ремонта и денгубенето са основните разходи в калкулацията.

Както всички части, семерингите, гумички за клапаните, „О” пръстенчета... са с различно качество на материала, от който са направени. Знам, че материала от които са направени семерингите, отговаря на много изисквания, заложени в техническата ведомост и къде ще се използва. Дори в някои изрично се посочва, че трябва да закупиш тази семеринга от едикой си производител. Една семеринга може да е добра за даден вал и напълно противопоказна за същият вал, независимо от еднаквият размер.

Запомнете: Не всички семеринги са еднакви!, независимо от еднаквият размер.

Откъде ми дойде идеята за тази тема?
В мойта практика съм виждал:
семеринги, които „изяждат” вала, а те са като нови.
семеринги, които като ги сложиш, въпреки, указаният размер, „хлопат” на вала.
семеринги, които след половин година са се размекнали от маслото, нищо, че са оил резистанс.

Нека тук механиците, които сами ремонтират автомобилите си, да кажат кои са тяхните предпочитани производители на семеринги, гумички за клапани, „О”пръстени.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6739
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от Денис И. » 27 фев 2015 10:08

Чичо Киро, виж в канла на Травников в YouTube той говори точно за семерингите и кои са качествени и кои не.

http://www.youtube.com/watch?v=ZFL9RGDI8zg

http://www.salnik.ru/
http://forum.teoria-dvs.com/index.php?showtopic=2132
http://www.salnik.ru/company/technologi ... viton.html

Аз лично като сглобявам двигателя ще си поръчам целия комплект семеринги за двигателя от там.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

коко келеша
Мнения: 81
Регистриран: 15 януари 2015
Репутация: 10
Местоположение: София

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от коко келеша » 27 фев 2015 11:28

И как ще уредиш доставката до тук? По друг повод едни братушки ми заявиха, че най-много да додърпат частите до Турция, като и това не е много сигурно (shocked) !

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6739
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от Денис И. » 27 фев 2015 11:31

Колко мислиш, че тежат едни семеринги и колко голям мислиш, че е пакета?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от curse_m » 27 фев 2015 11:59

С една дума да се търсят ако се появят тук от официално оригиналните нов образец и да се купуват от основните вносители с цел възможно по голямо предпазване от много добри ментета. Този завод както изглежда е доставчик за конвейра т.е. значи ги има/ще ги има продавани като оригинални части Лада. За пореден път е доказателство че части се купуват възможно най най ново производство. Части се купуват преди всичко оригинални и само в много краен случай ако няма оригинални.
Нашия пазар е толкова анархичен че друго спасение няма. :whistle:

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от Живков » 24 мар 2015 15:26

Изводът е един, чичо Киро. Или упорито търсиш оригинална част- или я купуваш от чужбина, след това внасяш тук, за да я използваш. Ако става въпрос само до марката Лада, съществуват достатъчно ментета, както и много добри семеринги за тази марка. И не са някакви причудливи, нестандартни размери по френски стандарт, а са си стандарт, широко разпространен и в България. Поне за тогавашни времена. Сега, машини има всякакви и е нормално да присъстват и съответните за тяхния стандарт такива части. В случай, че няма, също има начин, вече го споменах.

Конкретно за Лада, не препоръчвам да се използват оригинални, заводски гумени части, семеринги и прочие. Най-вече семеринги. Има наличност и се предлагат западни марки, които са по-добри от руските. За гарнитурите в двигател, скоростна кутия, диференциал, също има както добри материали, от които човек сам да си ги изреже-така и фабрично изработени гарнитури от качествени материали. За гарнитура на цилиндрова глава, имаш много богат избор, защото може да се изработи по поръчка, както я поискаш. И от какъвто материал я поискаш.

И нещо, което съм забелязал и мисля, че ще е полезно за вас. :) Твърдия семеринг- не износва вал, мекия семеринг- износва вал. Твърдия, не се увлича и трудно се разтяга, за да стисне шийката на вала, където уплътнява. Мекия, увлича се лесно и повече, разтяга се повече и когато шийката се върти, семеринга я стиска силно. Това важи за семерингите без посока. За семерингите с посока е важно тя да се спазва, защото обратното води до пропуск на масло, омасляване и износване на шийката, където семеринга уплътнява. Това от чисто практически наблюдения. И за това е много важно, първо да се уточни точно за къде в машината е необходим семеринг, за да може да се вземе решение при избора на нов семеринг. Или семеринги. Защото, не винаги западния аналог е удачен там, където ще се получи добър ремонт със части, произведени от завода производител на конкретната машина. Обратното също е валидно.

С една дума да се търсят ако се появят тук от официално оригиналните нов образец и да се купуват от основните вносители с цел възможно по голямо предпазване от много добри ментета. Този завод както изглежда е доставчик за конвейра т.е. значи ги има/ще ги има продавани като оригинални части Лада. За пореден път е доказателство че части се купуват възможно най най ново производство. Части се купуват преди всичко оригинални и само в много краен случай ако няма оригинални.
Нашия пазар е толкова анархичен че друго спасение няма. :whistle:
Няма да стане, колега Кърс_ем. На балканите, всеки гледа да мине евтино, ако може и без пари. За това и ментетата са на мода. И никой не сезира никого, когато си счупи я двигател- я здравето, поради дефектна или некачествена част. И никой няма да ти внася качествени части, защото има риск, същите да останат непродадени. С години. Една водна помпа за двигател 2101-2106 струва ~ 30 лева. Има и по 20 лева,де. Една истинска и отлично реализирана, като производство водна помпа, западна, струва 60 лева. Плюс 5-6-7-10 лева за клиновиден ремък. Колко хора ще си купят помпата ,,Hepu" за Лада и колко ще си купят ,,оригиналното руско" ? Защото, мога да те светна, че най-върлите почитатели са тези, които най-малко купуват оригинални части и консумативи за тези автомобили. Защото си знаят стоката по оригинално му колко струва, като цяло, та ако могат да си спестят някои от нейните качества, за да им е лек живота зад волан. Виж, съветските, оригинални части са друго нещо. Просто избора ти е между това да търсиш из музеите за Съветски части или да купуваш части, западно производство. Е, хора всякакви, има такива, дето си харесват оригиналното руско. :)

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6739
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от Денис И. » 24 мар 2015 15:32

Жорка не си прав за оригиналните части. Понеже следя BHV от доста време (от първия път преди 6-7 години, когато само те внасяха части за новите Лади до сега) и мога да ти кажа, че те взимат нови части директно от завода и всеки месец имат доставка с тирове, като зареждат не само България, но и съседните страни. Качеството на стоката е много добро, всичко е с холограмен стикер, изработката е качествена, а цената е направо нищожна. Знам, също така че хората са коректни и ни подкрепят като клуб.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от curse_m » 24 мар 2015 16:24

..........................
Последна промяна от curse_m на 25 мар 2015 21:10, променено общо 1 път.

curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от curse_m » 24 мар 2015 16:38

..........................
Последна промяна от curse_m на 25 мар 2015 21:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 776
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Качество на семеринги, гумички за клапани, О пръстени

Мнение от viksanlg » 24 мар 2015 17:18

Аз лично от към семеринги и гумички на клапаните си вземам само оригинал(до колкото могат да бъдат от НАР) и съм изключително доволен.До сега поне не съм изпищял от към някакъв пропуск,но така наречените представители дали НАР или BHV нямат почти нищо за новите лади за съжаление, а само тези неща, които са взаимно заменяеми от старите като водна помпа да речем .BHV пък предимно се занимават с части за Нива и от към други модели Лада хич ги няма.Много са културни и вежливи, но за съжаление от към части когато искам да купя хич ги няма....

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост