Крушки Osram NIGHT BREAKER
-
- Мнения: 95
- Регистриран: 29 юни 2008
- Репутация: 0
Крушки Osram NIGHT BREAKER
Взех си въпросните крушки Н4 за по 14лв бр. Направо са трепач. Светят много добре и много по силно при същата мощност. Карах в мъгливо време през нощта и докато мъглата не стана гъста като мляко на дълги шофирах много комфортно защото пътната маркировка направо светеше от по-силната и бяла светлина на крушките. Вярно и фаровете трябва да са добре регулирани.
Когато купих крушките беше една облачна съботна есенна сутрин. Още пред магазина монтирах крушка на единия фар. Момчетата от магазина ме гледаха като някакъв луд, че си взимам крушки за ладата, а единия дори смело заяви че за БМВ-ти си бил взел крушки на Ас Delcо. След като монтирах крушката запалих двигателя и светнах фаровте. Смело мога да заявя, че новата крушка светеше в пъти по силно от старата на другия фар и то през деня, а пича с БМВ-то му висна ченето и от силата с която свети ОСрама и потвърди по-добрия избор - моя, вследствие на което и той реши да се обурудва с такива.
Не мага да разбера, защо хората смятат, че като караме лади може да ги караме със скапани масла, части и прочие. По същия начин беше като си зимах трансмисионно масло в Ауто Плюс. Питаш за маслото дали е GL5, а те питат за каква кола. Като им кажеш за Лада тяхното мнение е че мога в скоростната кутия и дифа да сипя палмово масло за фртюрник .
Ако ви предстои смяна на крушки, а и да не ви предстои вземайте Osram NIGHT BREAKER
Когато купих крушките беше една облачна съботна есенна сутрин. Още пред магазина монтирах крушка на единия фар. Момчетата от магазина ме гледаха като някакъв луд, че си взимам крушки за ладата, а единия дори смело заяви че за БМВ-ти си бил взел крушки на Ас Delcо. След като монтирах крушката запалих двигателя и светнах фаровте. Смело мога да заявя, че новата крушка светеше в пъти по силно от старата на другия фар и то през деня, а пича с БМВ-то му висна ченето и от силата с която свети ОСрама и потвърди по-добрия избор - моя, вследствие на което и той реши да се обурудва с такива.
Не мага да разбера, защо хората смятат, че като караме лади може да ги караме със скапани масла, части и прочие. По същия начин беше като си зимах трансмисионно масло в Ауто Плюс. Питаш за маслото дали е GL5, а те питат за каква кола. Като им кажеш за Лада тяхното мнение е че мога в скоростната кутия и дифа да сипя палмово масло за фртюрник .
Ако ви предстои смяна на крушки, а и да не ви предстои вземайте Osram NIGHT BREAKER
Последна промяна от malkiq_miti на 26 ное 2008 21:30, променено общо 1 път.
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6626
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 103
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
Ти си третият, който ги хвали, така че ще взема да ги пробвам.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
-
- Мнения: 413
- Регистриран: 24 април 2008
- Репутация: 0
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
Аз ще съм четвъртия който ги хвали,значи.Купих ги лятото.Разликата с обикновените халогени е от земята до небето.В града много не се усеща разликата,ама на извънградско...точно както казва човека е-маркировката свети ярко бяло,знаците се виждат по-ясно и от по-голямо разстояние.С обикновените халогени всичко жълтее.Тук е бяло.
- Ivaylo Ignatov
- Мнения: 250
- Регистриран: 21 април 2008
- Репутация: 0
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
По- добрия избор са philips rally 100вата 

Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
Philips rally- незаконни са но.... ето това е светлината...
Иначе Волга та е с Philips Blue Vision - 25 лв/бр... Просто няма какво да говорим, трепач е....
Иначе Волга та е с Philips Blue Vision - 25 лв/бр... Просто няма какво да говорим, трепач е....
- Ivaylo Ignatov
- Мнения: 250
- Регистриран: 21 април 2008
- Репутация: 0
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
Кое не им е законното на филипса ? За пръв път чувам нещо подобно ?
-
- Мнения: 95
- Регистриран: 29 юни 2008
- Репутация: 0
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
Предплагам, че всеки малко по-културен от към техничесКа част колега - шофьор знае, че има 100/* ватови крушки Н4. Въпросът е не само да си зложим отпред на Фаровете много ватове, защото в тази връзка има няколко неща които е важно да се споменат. Първо 100 вата водят до почти двойно по-голям ток (който измерваме в ампери), който протича през ел. инсталацията предвидена за 60/50вата. Повишената консумация особено през периоди, в които карането на фарове е задължително по всяко време плюс студовете не са любимото нещо за акУмулаторите, особено в градски цикъл на каране когато висим по светофарите и двигателя работи много време на празен ход. Второ 100вата водят до много по-голямо количество топлина което се отделя от крушката във фара, което нещо всеки ще си прецени дали може да има някакви последствия за хардуера на фаровете.
Трето - заслепяване на другите участници в движението. Да, вярно е че по-добре на нас да ни е хубаво отколкото на другите, да вярно, че ксеноните отделят в пъти повече светлина от халогенните крушки, но го има и това, че новите коли на които прозводителите монтират ксенони имат фарове, които разпръскват светлината по съвсем различен начин от фаровете от нашия тип. Четвърто, в Европейсия съюз 100-ватовите крушки наистина не са позволени за монтиране на фарове на коли които се движат по националните пътища, но как в цивилизования свят осъществяват контрол - не зная.
Все пак слагайте си каКвито си харесате - това е личен избор, но имайте едно на ум за първите две неща. Може да има и други, но аз не се сещам за тях.
Трето - заслепяване на другите участници в движението. Да, вярно е че по-добре на нас да ни е хубаво отколкото на другите, да вярно, че ксеноните отделят в пъти повече светлина от халогенните крушки, но го има и това, че новите коли на които прозводителите монтират ксенони имат фарове, които разпръскват светлината по съвсем различен начин от фаровете от нашия тип. Четвърто, в Европейсия съюз 100-ватовите крушки наистина не са позволени за монтиране на фарове на коли които се движат по националните пътища, но как в цивилизования свят осъществяват контрол - не зная.
Все пак слагайте си каКвито си харесате - това е личен избор, но имайте едно на ум за първите две неща. Може да има и други, но аз не се сещам за тях.
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
PHILIPS Rally
Подходящи за
състезателни писти
Приложими при:
всякакви атмосферни условия
Характеристики:
Халогенни крушки с голяма мощност. Не отговарят на стандартите, посочени в директива R37 на ЕС и затова могат да се използват единствено при шофиране извън пътищата.
Подходящи за
състезателни писти
Приложими при:
всякакви атмосферни условия
Характеристики:
Халогенни крушки с голяма мощност. Не отговарят на стандартите, посочени в директива R37 на ЕС и затова могат да се използват единствено при шофиране извън пътищата.
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
http://www.zr.ru/articles/38738" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zr.ru/articles/44868" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zr.ru/articles/39103" onclick="window.open(this.href);return false;
От братушките с любов, материалите са стари, но има мнооого истина в тях!
По темата: Сложих Осрам-а Найт брейкър на Х4 и Куул Блу на Х1...свети като ден, ток хаби нормално. Лошото е, че на тези крушки им дават 50% живот... ( е аз на Ладата изгорих за 3 години само 1 и то 100ватова) а на Пежото за 2 месеца 2 крушки - стандартни ( на стоповете не ги броим те са като течността за чистачки)
А и съвет, по-важното е хубави крушки било то и обикновени, отколкото супер мега гига ултра блу халоген повер стрийт рейсиг китайски ментета. И този ред на мисли подарявам 2бр Х4 55-60Вата(Autolamp) - светят синьо-бяло и 2 броя Х1(luxlamp) - те само светят - качеството е китайско, който иска да ги пробва, аз се мъчих с тях бая време докато разбера истината.
Подаръците:


http://www.zr.ru/articles/44868" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zr.ru/articles/39103" onclick="window.open(this.href);return false;
От братушките с любов, материалите са стари, но има мнооого истина в тях!
По темата: Сложих Осрам-а Найт брейкър на Х4 и Куул Блу на Х1...свети като ден, ток хаби нормално. Лошото е, че на тези крушки им дават 50% живот... ( е аз на Ладата изгорих за 3 години само 1 и то 100ватова) а на Пежото за 2 месеца 2 крушки - стандартни ( на стоповете не ги броим те са като течността за чистачки)
А и съвет, по-важното е хубави крушки било то и обикновени, отколкото супер мега гига ултра блу халоген повер стрийт рейсиг китайски ментета. И този ред на мисли подарявам 2бр Х4 55-60Вата(Autolamp) - светят синьо-бяло и 2 броя Х1(luxlamp) - те само светят - качеството е китайско, който иска да ги пробва, аз се мъчих с тях бая време докато разбера истината.
Подаръците:

-
- Мнения: 413
- Регистриран: 24 април 2008
- Репутация: 0
Re: Крушки Osram NIGHT BREAKER
Китайските най-често не отговарят на ватовете.Или претоварват системата и изгарят след 10-ина часа работа,или едва мъждят.Евтинията излиза солена в тоя случай.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост