Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Lada Vesta

Ремонти и обслужване
Веста • Приора • Калина • Гранта • Ларгус • XRay • Концептуални модели
Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6629
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от Денис И. » 06 яну 2017 10:37

Малка забележка. Сложете и характеристики на двигателите.
Волана не е с хидравлика, а е с електроусилвател - много голяма разлика!!! Нещо заради, което ще почнат да се заяждат Great Wall-аджиите и Dacia-истите по форумите и фейсбук.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

konstantin68
Член на Лада Клуб България
Мнения: 62
Регистриран: 26 май 2012
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21013

Lada Vesta

Мнение от konstantin68 » 06 яну 2017 16:52

Извинете моето неведение,но какво е това електроусилвател2

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6629
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от Денис И. » 06 яну 2017 16:59

Не е ли ясно по името :D
Електрически усилвател, който се слага на рулевата колонка и елиминира хидравличната рейка, т.е. ползва се обикновената рейка (в зависимост от имплементацията, ел. мотора може и да е на самата рейка, а не на колонката), а "олекотяването" на волана е за сметка на електромотор. Всички модерни автомобили са с такъв усилвател, тъй като не отнема от КПД-то на двигателя и според скоростта може да се регулира чувствителността на волана (при паркиране е "лек", а при високи скорости се "втвърдява").
Друго предимство е, че може да се монтира и на стари автомобили с много малко преправяне.
Изображение
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
NAR
Мнения: 37
Регистриран: 25 юли 2016
Репутация: 9
Местоположение: София
Автомобил: 21214 110
Контакти:

Re: Lada Vesta

Мнение от NAR » 16 яну 2017 20:54

Направени са корекции, след 10 дни борба с едни огромни таблици с едни миниатюрни точици. Информацията, която пуснахме тук беше на прима виста:)Утре сутрин се надяваме и на страницата ни вече да фигурира Веста.

Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 89
Регистриран: 16 август 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21061
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от DEYAN IYI » 08 фев 2017 19:49

Германия е притихнала, Lada Vesta атакува на цена от 12 490 евро

През 2016 г. в Германия са пласирани 1686 автомобила Lada. Дали Vesta ще промени това статукво?

Най-съвременният модел на АвтоВАЗ ще се продава в Германия. Стартът е плануван за 21 февруари. Останалите европейски държави, в които се продава Vesta, са Австрия, Унгария и Словакия. Но присъствието на руското автомобилостроене на Запад е символично. През 2016 г. в Германия са продадени 1686 автомобила „Лада”, като две трети от това количество се пада на „Нива”.
Тези, които се решат да си купят Vesta в Германия ще имат „богат” избор: един двигател (1,6) със 106 к.с. Интересното е, че той отговаря на стандарта Евро 6. Версията с 1,8-литров мотор не е сертифицирана.
Цената на Vеsta в Германия започва от 12 490 евро. Базовата „немска” Vesta е нещо средно между ниво на оборудване Comfort и Luxe, продаващи се в Русия.
Автомобилът е стандартно оборудван с климатик, 16-цолови алуминиеви джанти, датчици за фаровете и чистачките, аудио, круиз контрол, мултифункционален волан и парктроник. Моделът е оборудван също със странични въздушни възглавници (в Русия те се предлагат за ниво Luxe), а също сензори за следене на налягането в гумите (задължителни за Европа, но за руските Vesta въобще не се предлагат).
Версията Luxe в Германия ще струва 13 490 евро, като допълнителната стойност идва под формата на подгрев за предното стъкло и мултимедийна система със 7-инчов екран, навигация и камера за движение на заден ход.
Vеsta с роботизирана скоростна кутия струва 14 259 евро и тя се предлага само за най-високо ниво на оборудване на модела.
Къде се намира Lаda Vesta спрямо конкурентите? В Германия може да се купи Skoda Rapid за 15 590 евро (1,2 TSI с 90 к.с.). Dacia Sandero пък струва 6890 евро.
Как мислите, дали Lada Vestа би имала търговски успех в България, като трябва да се вземе под внимание фактът, че тук тя би струвала доста по-евтино?

https://vesti.bg/tehnologii/avtomobili/ ... ia-6065219

konstantin68
Член на Лада Клуб България
Мнения: 62
Регистриран: 26 май 2012
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21013

Lada Vesta

Мнение от konstantin68 » 10 фев 2017 15:56

Да видим първо цената....

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6629
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от Денис И. » 10 фев 2017 17:22

На станицата на НАР във фейсбук вече има цени.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от Лада-2104 » 10 фев 2017 20:15

A този ел. усилвател има ли вариант да блокира/заключи в движение и да стане беля ? Ако се счупи може ли да се върти волана макар и с усилие както си е на стандартно ?

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 769
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 29
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от viksanlg » 11 фев 2017 11:10

Не няма такава опастност.Това е ел.мотор с две фото клетки вътре за движение и той се задейства когато клетките оатчетат движение.Единственото заключване което може да блокира волана е ако ти се повреди заключването на контактния ключ.Ако ти се повреди Датчика за скоротите след известно време с предупреждение като ти 'олеква' много волана ти се изключва и електро усилвателя като ти светва на таблото една контролна лампа и усилвателя спира да работи и не се оправя докато не се смени датчика който струва около 20 лв. и се сменя като се откачи гумената тръба за въздуха след дебитомера и едно ключе 10 да отвиеш гайката от корпуса на диференциала и да сложиш новия датчик на хол.Работа за 5 мин. точно!Самият електоро усилвател се върти безконечно и няма какво да го блокира освен ограничението на самата кормилна рейка.

Потребителски аватар
johny_x3m
Представител на ЛКБ
Мнения: 934
Регистриран: 12 октомври 2008
Репутация: 20
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21061
Контакти:

Lada Vesta

Мнение от johny_x3m » 01 мар 2017 10:50

Другата ми кола е Рено Гранд Сценик и имах отказ на електроусилвателя. Не се блокира, просто волана става тежък като на Лада Класика (даже повече, защото волана е по-малък от ладов, а гумите по-големи). След смяна на усилвателя и калибриране всичко си идва на мястото.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост