Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Лада Гранта

Ремонти и обслужване
Веста • Приора • Калина • Гранта • Ларгус • XRay • Концептуални модели
Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Лада Гранта

Мнение от Kiril » 26 юни 2015 13:00

За мен пък е най-важно да има поддръжка след като я закупим и качествени части.Замислете се колко приори и гранти общо има в България 50? 100? и как да я закарам в НАР да ми я ремонтират и после да тръгна на път?Или като ми се счупи нещо по екзотично,да кажем повреди се компютъра на двигателя,ще трябва да го чакам 1 месец да дойде от Русия,понеже за такав бройка коли никой няма да го държи на склад.Щом в Русия си ги карат и ремонтират,явно не е толкова лоша колата била тя с климатик или без,но докато в България няма истински вносител,който си държи на името и на клиентите,няма да има много ентусиасти.Ако имате познати с нови ниви,дори на големите фирми където имат по 50 броя и нагоре питайте ги кой от тях си поддържа колите в гаранционния сервиз?А това че за същите пари може да вземем по-добра кола нов внос или върната от лизинг е ясно,там е въпрос на предпочитания и въпроса стои по същия начин с всички останали коли.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лада Гранта

Мнение от LADA-2107 » 26 юни 2015 14:52

Е как хората да са ентусиасти при положение, че в Лада ФОРУМ се обяснява, че е по-добре да си вземеш западна барака на старо, от колкото нова Лада.

Тъй като го гледам двигателя предполагам, че е сходен с този на Приора, Калина и 112-ката. Следователно се предполага, че може да се присади и по-стар модел инжекция като краен вариант. Като по-краен може да се набухат и двойка вебери. И сега някой ще каже: "Нова кола, пък ще присаждаме..." Ами за толкова пари, толкова кола

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Лада Гранта

Мнение от Kiril » 26 юни 2015 17:10

Колега,никъде не казвам нищо лошо за колата,ясно е че за толкова години ще е доста напред в технологично отношение спрямо старите модели.Въпроса е че не купуваме картофи,а купуваме кола и е важно и какво ще я правим след като я купим,нормалните хора купуват нова кола за да я карат без да я мислят,не за да стои за украшение.А за да се кара спокойно трябва добър сервиз и наличие на качествени резервни части.Иначе се почва накладки от Самара,волан от жигула,двигател от моргата и прочие побългарявания.Докато няма качествен вносител,няма да има голям брой продадени нови лади.И колкото и да ти е странно и ти имаш западна барака на старо и аз имам,както и западните,така и руските така и японските коли имат добри и лоши модели.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лада Гранта

Мнение от LADA-2107 » 26 юни 2015 21:44

Западната ми барака е 81-ви набор и се кара на 3 седмици веднъж. През останалото време карам всекидневна кола - Лада, за разлика от много други тук!

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 775
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лада Гранта

Мнение от viksanlg » 26 юни 2015 22:01

Аз лично не съм прочел някой да твърди ,че е по-добре да се вземе западен милионик на старо от колкото нова Лада,но това всеки си преценява както го разбира явно.Колегата Kiril е абсолютно прав за новите коли като цяло и за скапаните резервни части, които ги няма и се налага да се пригажда за съжаление.Простно представителите у нас са пълна скръб и не могат да намерят важни части за колата ,а камо ли нещо дребно като да кажем един тапет за врата на Калина или Гранта или уплътнение за врата да кажем.въпроса с проблема за резервни части сме я разисквали много пъти в различни теми.

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Лада Гранта

Мнение от Kiril » 27 юни 2015 13:56

Ами и аз ежедневно карам ладата,като не се хваля с това работата ми е такава и пътя е такъв,че ми удисва повече от другата кола.Но ако не бяха момчетата от БХВ сигурно вече щях да съм я изхвърлил.Изхвръкна ми парче от гуменото каре на кардана с 140,каре на 3 месеца взето за 25 лева с претенции за качествено.Кажи ми как да карам и да поддържам ежедневна кола с такова качество на частите,накладки които съм изтръвал от 20см височина се отлепя феродото от желязото,гръмна ми спирачен маркуч при най-нормално обезвъздушаване,без да е напукан.Най-важното за всяка машина предвидена да кара повече от гаранционния и срок са резервните части,хайде сервизи има много не е нужно да е в гаранционния.За ладите качествените заместители на оригиналните части не са много,особено за по специфичните части.А една кола,с която си вадиш хляба не може да стои 1 месец пред вас и да чакаш доставка на части.

Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3636
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 78
Местоположение: Царево

Лада Гранта

Мнение от kiril_bulgaria » 27 юни 2015 17:44

След като са продадени само няколко бройки на година от новите модели, кой търговец/собственик на магазин ще зарежда части и да ги държи на склад? За какво му са?

Докото не се намери вносител с име, с нормални продажби, закупуването на Лада е риск в България.

Хубавото на Лада Класика беше, че има приемственост на частите, ламарините и оборудването.
Но при новите модели, АБС, въздушни възглавници, електроника..., считам, че е трудно за резервните части.

В Австия, в Грац, има голям магазин за Дачия, Нисан, Рено и Лада. Руските модели бяха представени само от Лада 4х4. Но как да Ви кажа, някак си беше "по-различна" от Ладите 4х4, които се продават в Бг, поне "на пръв поглед".

Но от друга страна, ако Лада нов модел, се намести в магазина до Дачия, шансовите на румънската кола са минимални. Мое мнение.
Считам, че Рено-Нисан произвеждат Лада само за руският пазар и бившите страни от СССР.

И както казва адаша: "А една кола,с която си вадиш хляба, не може да стои 1 месец пред Вас и да чакаш доставка на части."

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 775
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лада Гранта

Мнение от viksanlg » 27 юни 2015 23:51

Когато си взех моята Калина колата чака 4 месеца за ляво огледало и в продължение на един месец чаках ляв калник и нямаше, та после трябваше да го оправят с триста зова и да си доплащам по най-идиотския начин и още съм с този калник не знам кога ще падне кита....
Можем спокойно да забравим за Лада Гранта, Калина или Приора да се разпространяват у нас поради причината че няма реклама,няма стратегия и тези, които се барат за дилъри не отговарят на руските критерии за такива, защото автоваз задължава да се купят определени минимални бройки от определени видове части и ако клиента каже ,че иска по-малко завода не изпълнява поръчката.За това в България няма от пружини за моята кола,до разпределителни валове или една тъпа демпферна шайба ,а да не говорим за глава на двигател ако се наложи да речем. ЕЕЕЕ какво да говорим те такива "представители "сами си го слагат..!А най тъпото е че колата е страшно читава и здрава не само за парите си ,но и сравнение с другите значително по-скъпи марки,но разбира се със спартанско оборудване и не дотам комфортна,но за толкова смешна сума човек не би трябвало да очаква и това може би..!

Потребителски аватар
mywib
Мнения: 179
Регистриран: 23 март 2010
Репутация: 0

Лада Гранта

Мнение от mywib » 19 юли 2015 12:56

Първо да спомена че в Хасково вече има едно такси Гранта. Бях в движение и не можах да го заснема, но важното е, че някой все пак е заложил на модела. Иначе в НАР има хора които са били на обучение в русия, и са наясно с Приората, Грантата и Калината. Също така части се намират(горе-долу), а очаквам сега със стартирането на продажбите на Гранта, да заредят по специални части. Всъщност аз бях доста учуден като разбрах какви работи имат на склад. Иначе колегата е прав, че ладите нямат реклама и затова не ги купуват. Но просто руснаците не дават пари, а на нашето представителство не му се дават.

Пл-В 7500
Мнения: 10
Регистриран: 27 април 2014
Репутация: 2
Местоположение: Плевен

Лада Гранта

Мнение от Пл-В 7500 » 06 авг 2015 21:18

Гледайки внимателно спецификациите за седан и хечбек посочени в сайта на НАР ООД http://www.lada.bg/bg/models/lada-granta-sedan.php (едни и същи са и за двете) и тези в сайта на ОАО АВТОВАЗ http://www.lada.ru/cars/granta/sedan/tth.html, като също и тези от сайта на ЛКБ http://www.ladaclub-bg.com/models/%d0%b ... %82%d0%b0/ където има данни и за модификации които вече не се предлагат/произвеждат от АВТОВАЗ ми прави впечатление следното:
При посочените от НАР характеристики
Мощност 64 кW
Време за ускорение до 100 км./ч. 12,9 сек.
Макс.скорост 169 км/ч.
Разход на гориво 6,6 л./100 км.
не съвпадат с нито една модификация предлагана в момента, нито за спрените вече от производство.
Например при модификацията с мощност 64 кW, времето за ускорение до 100 км./ч., макс.скорост и разхода на гориво не съвпадат с посочените в официалният сайт на АВТОВАЗ за същата, както и с по-старите модификации. Имам чувството, че е направена някаква много странна смесица със спецификациите от няколко различни модификации на Лада Гранта с механична и автоматична скоростна кутия и различна мощност на двигателя.
Вие какво смятате по въпроса?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта