Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

АЗЛК 2140 - white_shark

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
white_shark
Мнения: 1221
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 17 авг 2015 02:54

Е какво значи тормозиш...съвсем нормално си го карам предвид това какво му се прави.Аз не случайно съм взел по-голям двигател,вал и други работи...нямам намерение да го карам на 4-та с 40км/ч. То така можех и с неговия си мотор.Не е просто моя филм да карам Класика...пробвах не ме грабва да се влача като народна песен.
Идиотизъм единствено откривам в бърнаута,който ми се вижда най-голямата безсмислица.Истински дрифт в тоя вид не виждам как ще става,но да се лъзне някой друг завой си е просто неизбежно.Тая кола съм я купил за себе си да й се радвам като я карам.Не смятам да я пазя за поколенията след мен като паметник.Има достатъчно експонати в ретро музея,а и в разни хора,които им прави кеф да си държат колите в гараж 360 дни в годината,а през останалите 5 и да ги карат до 1500 оборота...Колкото и да е една купчина метал и машина тя е създадена на тоя свят,за да се движи и съм убеден,че й "харесва" да го прави отколкото да седи.Каквото се счупи ще се поправя и сменя докато имам физическата и финансова възможност.
Западна кола си имам и не успява да ми начеше крастата по начина,който го прави Москвича.

Реших този диференциал след като го сваля и огледам ако всичко е ОК да го заваря и върна.Москвича има по-тежка задница от Ладата и може да не е толкова серт при нормално каране.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5155
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 213
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 17 авг 2015 08:03

Разбира се, че трябва да се кара, но от каране до каране има разлика. Ако искаш и до 5000 оборита го карай, ускорявай, но нужно ли е смяната на скорости да е рязка, да се наритва съединителя и да се пързаля.

Ретро музея е едно, но друго си е да видиш и най-вече да чуеш ретро соц. кола по улицата. То вече и ЛАДИТЕ ги няма, а като видя Москвич в движение направо се изненадрам. Едно време в първи клас класната караше Мохер като твоя, но син. Имах и съученичка с Мохер. Ееееех.... На времето и коли имаше!!!

Потребителски аватар
white_shark
Мнения: 1221
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 23 авг 2015 13:17

LADA-2107 написа:...но нужно ли е смяната на скорости да е рязка, да се наритва съединителя и да се пързаля.
Не нужно...задължително си е направо. (hiro)

VFTS_Бегачката
Мнения: 19
Регистриран: 23 май 2015
Репутация: 1
Местоположение: У нас
Автомобил: Искам 2107

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от VFTS_Бегачката » 24 авг 2015 00:26

Тази кола не е направена за пенсионерско каране. (hiro) (hiro) Това си е типична рацерска кола. :D Само газ до дупка да качва масло. :whistle:
:remont: :pto:

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5155
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 213
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 24 авг 2015 08:21

За съжаление много прекрасни, запазени ретро автомобили загинаха от рацерско каране или товарене. Същото важи и за някои квартални рацери. Мислете с главите си, всеки сам си преценя. И аз преди мислех, че ЖИГУЛИТО ми спира, но като се качих на Самара установих колко 2101 не спира, пък като се кача на Пежото на баща ми установявам колко Самарата не спира. Със сигурност тия коли не са предназначени за рацерско каране - нито имат здравината, нито окачването, нито спирачките.

VFTS_Бегачката
Мнения: 19
Регистриран: 23 май 2015
Репутация: 1
Местоположение: У нас
Автомобил: Искам 2107

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от VFTS_Бегачката » 17 сеп 2015 14:57

Коко няма с какво да се похвали по подобренията на АЗЛК-то та едно клипче ей така за разнообразие :D https://www.youtube.com/watch?v=_lVvNMOEp8g
:remont: :pto:

Потребителски аватар
white_shark
Мнения: 1221
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 13 мар 2016 21:37

Живи сме и след тази зима и аз и Москвич-ето (hiro)
Уж все много време от събор до събор, а пак никаква не съм я свършил от предбия, но нищо.Сега накратко онзи ден ми дойде заряд...не по-скоро импулс,защото заряд в това време още няма. Започнах да си правя табло с вграден оборотомер,което трябваше да е с бели циферблати,диодно осветление и регулиране.Белите циферблати отпаднаха,защото оста на оборотомера се скъса докато вадех стрелката.Няма вече като едно време торби с уреди и повече не ми се рискува.Остават си черни,а новият оборотомер е от 2107 и се вписва по-добре от 2103/06.Снимки като е готово скоро.
Другото е, че днес се сдобих със здрав диференциал.Неремонтиран,на малко КМ,от по-стария материал(70-71г.) и най-вече с предвателно число 4.22. Чакам да се пооправи времето и да има монтаж. Засега е това. Не е кой знае какво ама се раздвижваме :)

Потребителски аватар
white_shark
Мнения: 1221
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 17 мар 2016 15:30

Уредите са готови.Остава подсветката да се направи само,но това е финалната визия :)
Прикачени файлове
IMG_20160314_213634.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5155
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 213
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 17 мар 2016 15:45

Бензина и амперметъра ще ги местиш ли някъде или няма да ги има изобщо?

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4250
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 176
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от Frysco » 17 мар 2016 19:59

Хм, верно оборотомера от седмицата седи по-добре.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост