Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Волга 24 - aiako

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
ton4o
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1170
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Балчик

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от ton4o » 30 ное 2008 23:05

Аз подпрях волана с две дървени трупчета долу в купето. И после с чука по гайката. Все пак всичко това има някакъв аксиален луфт. Напъваш с трупчетата колкото може и после чукаш по гайката. На Лада става незнам за Волгата как е мястото. Опитай.

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от Лада-2104 » 30 ное 2008 23:41

aiako от видин ли си ?

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6724
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от Денис И. » 30 ное 2008 23:42

То в профила си пише ...
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от Лада-2104 » 30 ное 2008 23:43

Абе да бе ама гледам видински номер а в профила пише София ?!

Потребителски аватар
aiako
Мнения: 103
Регистриран: 15 август 2008
Репутация: 0

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от aiako » 30 ное 2008 23:56

Тук е разликата в Собственик - Кат - Место живеене :mrgreen: т.е е в София.Ще поробвам утре-други ден пак...и ако не стане ще чакам скоба от колегата lada2103

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Контакти:

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от BaiLamarin » 01 дек 2008 10:19

Айде стига де- гледай каква културна кола е волгата- има си и отвори за това! Едно парче дебела шина с два болта и това ти е скобата в случая! :) И прескочи варианта с чука! Най- малкото ще си подбиеш ситната резба и вярно ще си отвориш работа :)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Дрон

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от Дрон » 02 дек 2008 17:04

Тая волга съм я виждал в Дървеница, ако не се лъжа 36 блок или Младост 1 (малкия Изток)

Потребителски аватар
aiako
Мнения: 103
Регистриран: 15 август 2008
Репутация: 0

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от aiako » 06 дек 2008 18:57

:mrgreen: Въпрос? :mrgreen:
Може ли да се кара с 5 болта на маховика защото 1 се скъса ? :twisted:
П.п-Разбрах че може... но може ли да има някакви последствия...

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Контакти:

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от BaiLamarin » 07 дек 2008 12:41

Ако има последствия ще са фатални! Болтовете дали са 4 или 12 са разпределени равномерно- ако един липсва се появяват напрежения. Защо не го смениш? Обикновенно тези болтове са с проходна резба и лесно се развиват? Но в момента не се сещам дали и на Волгота е така. Но дори и да е затапена резбата, когато се е скъсал болта при стягане и не е опрял в края си лесно се отвива. Слажи болт с подходяща якост и ги стегни с динамометричен ключ, за да си сигурен! :)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 350
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 60
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Re: Волга 24 - aiako

Мнение от m_g » 07 дек 2008 13:59

Маховикът търпи изключително сериозни натоварвания. Без 1 болт е много вероятно скъсване и на останалите и преминаване на масивния назъбен метален диск, въртящ се с примерно 3000 об./мин. през картера на съединителя, през пода на колата и през краката на намиращите се вътре.
Затова - сменете скъсания болт. Нищо сложно няма. И после - затягане с динамометричен ключ.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта