Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Проблем с оборотомер 2106

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Viper
Мнения: 929
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Проблем с оборотомер 2106

Мнение от Viper » 24 апр 2018 09:44

Та ... да започна с малко предистория, който знае устройството на 2106 (може би и 03) предполагам знае че след + клемата на акумулатора, малка, продълговата, прилича на вафла, оранжевия проводник на нея правеше проблеми, явно свързва релето на левия калник и като прекъсне и оборотомера обръщаше на 8000, ако е изгасена, не ще да пали, не съм си играл с цялата схема да видя кое точно е, като го оправя и всичко си идва по старо му и оборотомера си бачкаше, всъшност по него познавах че буксата е изгубила контакт, обаче... последния път след като го оправих и оборотомера не включи, буксата като направи проблем пак си забива на 8000, обаче оборотомера не бачка, дали да сменям целия уред или да търся евентуално проблем из жиците?
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1352
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 78
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Проблем с оборотомер 2106

Мнение от plamil » 24 апр 2018 11:31

Проблема вероятно е в самия уред.
При прекъсването на онази клема, целия уред започва да се захранва от импулсите на чукчето.
Там обаче напрежението на моменти достига до 120 - 160 волта, и входните вериги на уреда не издържат на напъна

Потребителски аватар
Viper
Мнения: 929
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Проблем с оборотомер 2106

Мнение от Viper » 24 апр 2018 12:26

Напълно е вероятно, когато тази клема се "сдуха" оборотомера имаше много интересно поведение,
пускам мигача и почва да играе 0-8000-0-8000-0-8000, "изрязвам" я и оборотите "падат" от 8 на 3-4 хил, даже примерно ако си карам със 100 км/ч, реалните обороти показва, връщам газта и отива пак на 8000. Така и не разбрах какво прави тази букса, клеморед или каквото е след + на АБ.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост