Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 12 ноември 2010
- Репутация: 1
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: ВАЗ 2105
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
Колеги, вярно е кутията на ладата става без проблем на фиатовият мотор, вярно е също така, че стартера на фиата е от ляво а на ладата е отдясно. Също така маслената магистрала на фиата е отдясно а на ладата е отляво на противоположната страна на стартерите. Ако се погледнат двата мотора откъм маховика се забелязва, че от страната на стартера моторите като че ли имат дъга, място за стартера а от другата страна моторите са прави и маслената магистрала е изпъкнала навън което и създава проблема т.е. вчера наложих ладовата кутия на фиатовият мотор - няма проблем но когато опитах да сложа стартера той опря в маслената магистрала и не ляга на фланеца на кутията не може да се монтира. Този проблем се чудя как да реша.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5110
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 205
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
При мен двигателя бе 2000 кубика с маховик от Лада, скоростната кутия от Лада. Стартера бе както на Ладата. Помня, че не лягаше и се наложи да изпиля малко блока и стартера и нещата се получиха.
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 12 ноември 2010
- Репутация: 1
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: ВАЗ 2105
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
Сашо това с пиленето на стартера добре но ме притеснява да пиля маслената магистрала която е много изпъкнала навън както се вижда от снимката. Ще трябва да извадя тапата и да видя дали не може да я бутна по-навътре поне с 5мм и тогава да пиля смело блока.
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 12 ноември 2010
- Репутация: 1
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: ВАЗ 2105
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
А тук се вижда колко навън излиза стартера и не може да се завърти да паснат отворите.
- DiscontroL
- Мнения: 375
- Регистриран: 01 юли 2013
- Репутация: 13
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: ВАЗ 21061
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
С редукторен стартер дали няма да стане ? Той е по-тънък от заводския 

-
- Мнения: 46
- Регистриран: 12 ноември 2010
- Репутация: 1
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: ВАЗ 2105
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
Колега стартера за който говориш да не би да е за Нива?
Такава мисъл ми мина през ума но ми се стори кощунствена руснаците да направят стартер с по-малък диаметър на тялото и да запазят стария фланец за закрепване към кутията. Но ако има такъв стартер проблема наистина може да бъде решен.
Такава мисъл ми мина през ума но ми се стори кощунствена руснаците да направят стартер с по-малък диаметър на тялото и да запазят стария фланец за закрепване към кутията. Но ако има такъв стартер проблема наистина може да бъде решен.
- DiscontroL
- Мнения: 375
- Регистриран: 01 юли 2013
- Репутация: 13
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: ВАЗ 21061
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
Той стартера е еднакъв за нива и Класика.. http://www.bulstart.bg/bg/index.htm от тука можеш да си поръчаш че да си излезе най-евтино.. Ама дали проблема ще се рещи не гарантирам щото не съм разглеждал много от тия фиатови двигатели.. 

-
- Мнения: 50
- Регистриран: 14 октомври 2015
- Репутация: 5
- Местоположение: Пловдив/София
- Автомобил: ВАЗ 21061
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
Миналата седмица купих нов Ст2101Б-01 и потвърждавам, че е доста по-малък и лек от 1.3 кВ СССР жигулов. На косъм да го изпусна направо, където с маневри вкарвам и изкарвам стария. Не знам дали помага по Фиатовия мотор това инфо, но все пак.
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 12 ноември 2010
- Репутация: 1
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: ВАЗ 2105
Фиатов мотор на ск. кутия от Класика
Колеги благодаря за информацията и съветите, убеден съм проблемът ще се реши, междувременно съм се заел с мотора и коленвала - шлйфане и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта