Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Лепене на феродо на задни накладки.

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Viper » 20 фев 2018 14:45

Колеги, предстои ми да си сменям феродото на задните накладки и много се колебая дали направо нови готови оригинални челюсти, или да залепя ново феродо на едни оборотни челюсти които имам. Ако се хвана да лепя, какво лепило да използвам?
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6724
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 107
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Денис И. » 20 фев 2018 15:51

Не се ли занитва (кове)?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Viper » 20 фев 2018 16:59

Нитовете са майсторски номер щото повечето лепила не държат, оригинално е само лепило, дори да слагам нитове, пак ще лепя.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5239
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 218
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от LADA-2107 » 20 фев 2018 23:52

Не се ли лепят с епоксидна смола или някаква подобна?

Потребителски аватар
vesko0o
Мнения: 452
Регистриран: 22 ноември 2010
Репутация: 1
Местоположение: Аксаково
Автомобил: 04 05 и 07
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от vesko0o » 21 фев 2018 06:50

30 лв е някъде комплекта на феродо и съм нямал проблеми с тях и спира много добре

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Viper » 21 фев 2018 11:45

С оригиналните и аз нямам проблеми, макар че на едната ми Лада се разлепи феродото,
смятам просто искам да знам дали ще ми е по-изгодно да налепя ново феродо, или да вземам комплект нови челюсти.
Тааа... никой ли не може да ми сподели някакво лепило, вчера говорих с един колега на работа (с баща ми са били колеги в ЛВЗ (локомотивния завод) в Русе), каза, че там са ползвали някакво на локтайт, ама било адски скъпарско.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5239
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 218
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от LADA-2107 » 21 фев 2018 14:58

Евтино и хубаво няма! Не се занимавай с глупости. Едно време са ги лепили защото не е имало по магазините. Сега има всякакви от евтини до скъпи. Само ще си загубиш времето. Това са спирачки все пак. На мен ми е блокирало задно колело от рзлепено феродо.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 81
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 22
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Стаменов » 21 фев 2018 16:04

Е те тия дето се продават по магазините какви са? Нали и те са лепени, да не е нано-технология.

Най-ефикасното колегата си го е писал - лепене + нитове. Моят съвет е да се занесат на сервиз/работилница за ТИР-ове. (За Русе не мога да помогна, със сигурност обаче има къде). Там, където се занимават с това, при това за големи накладки за камиони, автобуси и т.н. имат и материала и "ноу-хауто", така да се каже.

Иначе експерименти с обикновенни лепила наистина не са добра идея, но ТИР-аджиите не би трябвало да вземат много като пари. Сега вече сравнено с купени от магазин нз кое ще е по-тънко, но за мен със сигурност е по-добре да има и нитове.

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1000
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Viper » 21 фев 2018 16:50

Именно, това искам да кажа и аз, че не е ядрена физика, по принцип си знам, че ако е само за едно феродо се набутвам и е по-добре да си взема готови, но готовите са само лепени, от най-евтините, до най-скъпите и рядко готово лепено се разлепя, разлепят се само тея дето си ги правим ние и за това сме решили, че трябва да има и нитове, но в крайна сметка, ако намеря добро лепило, не мисля, че ще имам ядове, причината поради която предпочитам да налепя феродото е че постоянно забелязвам, че стабилно се пилеят ресурси, някои неща могат да си се рециклират и е по-изгодно, не говоря за такива дето чак водните помпи сменят лагерчетата и слагат гресьорки, нооо нека се замислим реално, сега ще взема феродо и лепило и ще сменя на едната ми Лада, после челюстите които ще ми останат от нея ще им налепя друго феродо и така ще имам оборотни накладки, за другата кола някой ден (макар, че тя вече е с чисто ново оригинално).
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 277
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 53
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от bgbul » 21 фев 2018 17:11

Домашното лепене няма много общо с фабрично такова. Феродото освен лепене има и няколко "пъпки" които законтрят залепеното феродо против приплъзване. Точно и затова с нитове е вярно решение, но смисълът за пилеене на ресурси отива на кино. Заради "коването с нитове" ти губиш 1.5 мм от всяко феродо. Какъвто и майстор да си ( и аз съм майстор и кова от години) , но тогава нямаше готови нови накладки за 20 лв.
Затова според мен - вземи си нови и забрави тия 5 лв разлика. Дори те моля така да постъпиш.
Повярвай - "сменил съм хиляди накладки"...както в една реклама за майтап да ти кажа.
Иначе ако си около Пловдив - ела и за 10 мин. ще ти покажа пиниз за разпробиване на феродото преди коването. Разпробива се върху стъклена бутилка с малко променена бургия, и когато бургията задере стъклото значи си на вярното място. Лесно е. Дори не ти трябва лепило, но нитовете трябва да са плътни (медни или алуминиеви), а не кухи като за феродов диск.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта