Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Лепене на феродо на задни накладки.

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Viper
Мнения: 936
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Viper » 27 фев 2018 20:19

Накладките които ще слагам не са азбестови, от обикновенните сиви са, и пружини се продават нови и всичко, въпроса е, че ме кефи да рециклирам части, както казах, не чак да сменям лагери на водни помпи, но си е готино умение. Всичко го правим под една или друга форма, например когато се ударих и счупих фар, не отидох да дам 50 лв за нов, ами си взех стъкло и силиконче и го направих същия (victory)
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4259
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 177
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Frysco » 27 фев 2018 23:41

Аз накладките със лепено ново феродо който съм виждал, бяха и нитовани, но нямам идея как са били пробити дупките във феродото, така че да ги хване нита. Може би е някаква двустепенна бургия...

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 338
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 73
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от 0gn » 28 фев 2018 07:17

Не е двустепенна. На работа сме си ремонтирали разни преси и гилотина. Те са с феродо, но помня само нитоването. Просто феродото се разпроби с бургия за ламарина, но не до долу, а после се прекара една с по-малък диаметър през центъра, който бе направила предната бургия /за ламарината/. Варианта на бг бул ми хареса, но за него ще трябва специално да се наточи бургийка, което не е проблем за човек който може.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5177
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 214
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от LADA-2107 » 28 фев 2018 08:33

Вайпър, с какво рециклирането на водна помпа е по-лошо от коването на накладки? Даже ремонта на помпата е по-безопасен за живота и здравето. (secret)

Потребителски аватар
Марто
Член на Лада Клуб България
Мнения: 894
Регистриран: 31 март 2008
Репутация: 33
Местоположение: София
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Марто » 28 фев 2018 12:16

Проблема на азбестовото феродо беше, че много добре спираше а и беше евтино за производство. Както се вика не може така. Азбестолозата е много хубавм медиен термин -измислен в земята на умните и красивите т.е. САЩ. Ако се зачетете малко повече и намерите по-сериозните четива ще откриете, че има различни видове азбест според вида на нишките. Обвинявания за предизвикването на рак (не доказано на практика) е този използван масово в строителстовто в САЩ и основно произвеждан там. Той не е от същия вид изпозлван за направата на накладки и произвеждан в бившия СОЦ блок въобще. А и раздухвания случай водещ до забраната му е изследване на работещите в сътоветния завод за азбест (САЩ). Няма доказан случай, че някой просто ползвал продукти от азбест нещо му се случва, или да го кажем така ако сте пушачи вероятно за рак е несравнимо по-голяма от хипотетичния азбест. Целта на поста е просто да не се притеснявате чак толкова от азбеста ползван за накладки но и въобще не агитирам да търсите такъв...
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything

kober_5bb
Мнения: 6
Регистриран: 04 декември 2012
Репутация: 1
Местоположение: Нови Искър
Автомобил: ВАЗ 2101

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от kober_5bb » 28 фев 2018 13:44


Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1510
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Kiril » 28 фев 2018 15:43

От едни накладки,дето даже няма да ги режеш шанса да хванеш рак е колкото ако изпушиш една кутия цигари,тоест нулев.Но опасноста от азбеста си е съвсем истинска,мой добър приятел се помина преди няколко години точно заради работа с феродо,дето уж от 30 и повече години няма азбест в него,не пожелавам на никой такива мъки.Идеята ми беше колегата ако не знае да вземе някакви мерки и да се предпази,поне една маска от аптеката,стотинки са.Колкото до работата с феродо,на мен също често ми се налага,като си ремонтирам машините и ползвам от червеното феродо,понеже имам доста,винаги го режа така,че да се отдели възможно най-малко прах,понеже е старо и предполагам че е на азбестова основа,за колата също имах доста парчета готови,някои дори са пробити и зенкеровани,готови за занитване,но специално червеното феродо по никакъв начин не може да се сравни със съвременните оригинални накладки за Лада.

Потребителски аватар
Марто
Член на Лада Клуб България
Мнения: 894
Регистриран: 31 март 2008
Репутация: 33
Местоположение: София
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от Марто » 28 фев 2018 16:20

Да именно червеното е на азбестова основа има и БГ и Руско производство. Относно спирането нещата не стоят точно така. Сравнено с продаваното от НАР в оригинална кутия накладки е с по-лоши качества именно от червеното. Това е тествано, може да ви се стори чудно но продполагам всеки може да се убеди сам при тест като мен. То и аз се съмнявах в това първоначално (shocked) . Разбира се има разработени и хубави безазбестови накладки, ако може да се намерят истинско Феродо-ДС серия или EBC жълто, също тествани и спират чудесно.
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything

Потребителски аватар
vesko0o
Мнения: 450
Регистриран: 22 ноември 2010
Репутация: 1
Местоположение: Аксаково
Автомобил: 04 05 и 07
Контакти:

Лепене на феродо на задни накладки.

Мнение от vesko0o » 28 фев 2018 16:49

Задни феродо премиер съм тествал и спира чудесно
П. П В момента на бегачката отпред съм с оригинални в сините кутии и на спънати трасета спира много добре нямал съм проблеми с прегряване

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта