Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Vaz 21013
Мнения: 10
Регистриран: 08 март 2009
Репутация: 0
Местоположение: София

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от Vaz 21013 » 27 мар 2018 11:35

Здравейте колеги,

Търся мнения за редукторен стартер за Класика (жигула).
Има ли някой,който е сменил и какви са отзивите?Освен по-малкият размер,издръжлив ли е?
Насочил съм се към Булстарт Сливен... около 100лв е
Причината е,че старият се предаде и сега се чудя-нов редукторен или да си правя стария?
Предварително благодаря на всички отзовали се и дали мнение :)

Поздрави

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5110
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 205
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от LADA-2107 » 27 мар 2018 14:53

Чувал съм, че не са нещо кой знае какво, като здравина и издръжливост, че зъбните колела в редуктора не са метални и има риск от изронване на зъбите, че трудно се намират части за тези стартери. Кое колко е вярно не мога да кажа. Не съм ползвал, не съм разглобявал, не съм ремонтирал.

Ако оригиналния не е изгорял, ротора и статора са в добро състояние - едни втулки и четки и би трябвало дълго да работи.

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 266
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 53
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от bgbul » 27 мар 2018 22:32

Ползвам точно такъв, български от Сливен. (Булстарт май беше...)
Освен, че си си имат гаранция, при друг ремонт направо ти го ремонтират в завода (заводски възстановен) за седмица.
Да не говорим, че има и части за тях евтини.
Дали е издръжлив ....Нивата е с такъв. Всеки ден е по вода в гората и калища. Така 45 хил. км. (при мен, а при предишния собственик ... не знам колко още). Свалих го за ремонт поради грешка и купих отново нов от Сливен. Стария го пратих на ремонт в завода и го чакам да го върнат. Не знам колко ще струва ремонта, но все едно.
Има два модела с различна мощност. Единият е 1.2 KW ( за ВАЗовете), a другият е 1.5 KW ( за Нива ). Цената е еднаква. (90лв.)

Потребителски аватар
Viper
Мнения: 922
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 17
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от Viper » 28 мар 2018 08:14

А аз да споделя други впечатления, понеже редукторния стартер е правен за инжекционните автомобили, той върти по-бавно, стандартния жигулски върти с 200 оборота в минута, редукторния върти със 150.
Чудел съм се дали да си взема и аз, но все пак го намирам ьа излишно, това че е по-малък не е кой знае какво предимство, оригиналния топуз си излиза малко с чалъм, но не е кой знае каква философия ако ръцете ти не са заврени отзад.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Mitko_21061
Мнения: 50
Регистриран: 14 октомври 2015
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: ВАЗ 21061

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от Mitko_21061 » 28 мар 2018 18:40

За по-малките обороти не съм сигурен, но първите дни с редукторния се стрясках как се включва. Все едно картечница. Булстарт 1.55 кВ. Не ми се искаше да купувам ново производство и се мъчих с моргови, рециклажи и тем подобни и накрая ми писна и си взех нов от магазина. Еми времето, нервите, парите и псувните и най-важното - взаимодействие с "майстори", които изхабих не си заслужаваха. Накрая се оказа, че и двата са с изгоряли бобини и в магазина нямаше нови такива, а бобина от моргов стартер да сложа в моргов стартер :D стига толкова. Та в крайна сметка съм "ЗА" купуването на нов.

Генератор също ползвам нов и съм много доволен, 55А от Самара.

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 266
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 53
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от bgbul » 28 мар 2018 22:25

Идеята на редуктора (повечето западни автомобили са с такива) е мощност при старта.
Вътре зъбните колелца са метални, а голямото зъбно колело е пластмасова отливка на всички редукторни (отварял съм на Форд, БМВ и Тойота). Предполагам и на българския е така и вероятно за това казват, че зъбните колела не са метални... не знам.
Все едно заслужава си според мен.

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1505
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 69
Местоположение: Поморие

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от Kiril » 07 апр 2018 12:22

Поправи си стария,това е страшно дуракоустойчив и ремонтопригоден стартер.На почти всички съвременни автомобили четките на стартера са заврени или запоени за четкодържателя и ако нямаш умения в запояването се налага да си купиш цял четкодържател.С твоя стартер ти трябва права отверка и 1-2 лева за четки.Бобината също подлежи на ремонт,втулките са на смешна цена.Освен ако не гониш някакви спортни цели и те притеснява теглото не виждам причина да слагаш редукторен стартер.Заводския пали безпроблемно двигателя с 44Ah акумулатор,по малките от това акумулатори вече отиват в клас АТВ и скутер.

Потребителски аватар
Vaz 21013
Мнения: 10
Регистриран: 08 март 2009
Репутация: 0
Местоположение: София

Редукторен стартер за ВАЗ 21013

Мнение от Vaz 21013 » 17 апр 2018 09:09

Благодаря ви!Отремонтирах старият (оригинален)! Засега работи идеално!За напред,ще се мисли,ако се наложи

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта