Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Клаксон, свири постоянно!

Ремонти и обслужване
Самара • Самара 2 • 2110/11/12
Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1521
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от tojaga » 12 май 2016 23:19

Днес си смених таблото на самарата. Всичко точно до момента, в който извадя контактният ключ и клаксонът започва да свири постоянно. Разглобих, пренаредих кабелите, но проблемът остава. Нещо съм омотал по кабелака, обаче не мога да разбера какво. Някой да даде идея!
Последна промяна от tojaga на 13 май 2016 07:12, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 991
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 56
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от v_gelinski » 13 май 2016 01:48

С какъв модел табло си бил и какъв си сложил? Нямам опит в предноприводните лади, но имам предположение:

1)
Изображение

На Самара до клаксона има постоянна маса, а управлението става по плюс.

2)
Изображение

На ВАЗ 21103 има постоянен плюс и управлението става по маса.

Дали е възможно да си сложил табло за 21103 (или да има междинни модели Самара и ти да си попаднал на табло за такава), където до клаксона има постоянен плюс?

п.с. Ето малко по-подробно за Самара:

Изображение

Когато натиснеш клаксона на клема 9 на букса Ш4 се появява маса, която е свързана с управляващата намотка (клема 86) на релето за клаксона. То сработва и на клема 6 на букса Ш7 се появява потенциал +12В. Нататък може да проследиш.

При 21103 до колкото виждам масата минава директно от волана към клаксона, без да минава през бушонното табло.

П.с.2: Подкарай мултимедийните ръководства от сайта. Там има интерактивна схема и можеш да изолираш само веригата на клаксона и е по-удобно за работа. В 2 часа не ми се занимава тепърва да ги подкарвам под линукс, но проблема не се реши от това, пиши, ще погледна..
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1521
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от tojaga » 13 май 2016 07:23

Таблото е от старата ми Самара. Днес ще проследя с принтната схема. Малко трудно ще подкарам мултимедииното, че съм с Mac. Трябва да качвам някава виртуалка, а не ми се занимава.

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1521
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от tojaga » 13 май 2016 21:03

Отстраних проблемът. Оказа се, че алармата, която е била монтирана е давала проблем, но къде точно неразбрах. Предишният собственик при закупуването ми каза, че не работи коректно, но някак си го пренебрегнах като факт. Вече нямам аларма, разкарах я заедно с цялото и окабеляване. Сега клаксонът работи коректно.

Потребителски аватар
samarafan
Мнения: 108
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Мездра

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от samarafan » 03 дек 2016 19:10

При мен се появи същия проблем, като извадя контактния ключ клаксона започва да свири.Обаче нямам аларма, нито съм свалял таблото.Ако някой има някакво обяснение да сподели.
Предварително благодаря на отзовалите се!

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6714
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 105
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от Денис И. » 04 дек 2016 09:32

Мини по схемата и виж къде може да е проблема.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1521
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 51
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Клаксон, свири постоянно!

Мнение от tojaga » 04 дек 2016 11:33

Проблемът може да е във воланао и по-скоро в пластмасовата конзола, която държи превключвателите за мигачите и чистачките. В горната част има два контактора, които контактуват с бронзова плочка в задната част на волана. Тези контактори ако са износени или плочката на волана е деформирана има вероятност да се прявява този проблем.

Отговори

Върни се в “Самара / Самара 2 / Десятка (семейство)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост