Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Лада 110 или Самара 2

Ремонти и обслужване
Самара • Самара 2 • 2110/11/12
Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 775
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от viksanlg » 08 окт 2016 21:44

Помпата се спира за да не си замине рано.Аз бях направил тази грешка и се сбогувах с нея на 75-6к км. и след дъжд в качулка и прекъснах помпата с реле време, когато обърне на газ след 15-16-тина секунди спира.Бензиновата помпа не стои на сухо ако имаш бензин в резервоара....,нито клапаните за налягане се бъгват толкова лесно.Правилната употреба за коли с инжектори е винаги да се пали на бензин дори и с обикновенна газова уредба и ще се забрави за пикаещите дюзи и всичко останало.Аз лично съм за една читава десятка(да се върнем на темата)!Доста е по-надеждна като сглопка за мен а и покритието от корозия е задоволително по-добро от самарата.

port
Мнения: 142
Регистриран: 31 юли 2010
Репутация: 3

Лада 110 или Самара 2

Мнение от port » 09 окт 2016 22:11

Един глас за Самара 1 и няколко за 110. Аз да кажа един плюс на Самара 2-водобранните лайсни на покрива. Може да ви звучи смешно, ама със соц багажника съм носил бая дълги неща. Пък и не вярвам Самара 2 да гние повече от 2108/9. С подкалници и течен парафин, ако не е тръгнала чумата...трябва да може да се спаси. Новите модели имат ли по-добра шумоизолация от Самара 1? Гледам че дюзите и датчиците са на ниски цени в НАР. Мене това основно ме плаши в инжекционните коли- ако един датчик струва 200 лв., как ще я поддържаш тази кола...

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5217
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от LADA-2107 » 09 окт 2016 23:10

Не е само цената на даден датчик. Нали трябва да ти кажат кой е дефектния и да ти го сменят. Като отидеш в сереиз с Лада и те гледат на криво, а понякога направо ти казват: "Нямаме време да се занимаваме с твоята кола.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6714
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 105
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от Денис И. » 10 окт 2016 10:50

Датчиците дето ти трябват за правилната работа на колата са няколко и са доста евтини 5-10 лв. Всичко друго са митове.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 775
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от viksanlg » 11 окт 2016 20:11

Моята Калина е с датчици на Лада 110 и 112 и до сега е на 280 к км и е сдухала само един датчик на разпределителния вал.Ако си мисли някой че се развалият датчиците лесно като прясно мляко на топло не е точно така..!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5217
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от LADA-2107 » 12 окт 2016 08:03

Колеги, когато човек е навътре в нещата всичко му изглежда просто и лесно. Ще каже някой: "Чети, уграмотявай се!". Да добре, но може ли един човек да бъде и автомонтьор, и електротехник, и водоприводчик, и готвач, и шивач..... Тук в България се опитваме бил то поради липса на пари, било то защото не ни се дават. Затова и всичкото не е "закрепено положение" и "кърпежи".

Аз си изказвам моето мнение, предпочитам колата ми да е елементарна. Колкото по-елементарно, толкова по-малко неща които могат да се повредят. Затова и харесвам ЖИГУЛИТАТА, няма серво, няма хидравлика, няма инжекция, няма дори комутатор. Само да бяха малко по-удобни.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 775
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от viksanlg » 12 окт 2016 20:40

Всеки има право на своето мнение разбира се и ако се връщаме назад към елементарността можем да се върнем към моделите на Форд Т!Може за да ни е елементарно вместо ток кабели и какво ли не "излишно" да си сложим вместо крушки в рефлекторите едни газени лампи (това е в кръга на забавата разбира се)!Всъщност ладите 2110 и Калина 1 са супер смешно опростени имат един датчик на коляновия вал един на разпределителния,кислороден датчик(един брой масово),един на дросела!На инжекторните системи освен негативи ,че могат да се запушат дюзите имат и позитиви.Абсолютно никой не може да се бърка в системата псевдо майстор и да ти върти болтовете на карбуратора и да си прави кавото му е кеф.Много е грешно схващенето ,че на инжекционна система не може да се сложи обикновенна газова, а това разбира се не е така!Най-добре става и ако му се добави ламбда контрол и забравяш за опасността от взривове и паткане!Истина е ,че понякога човек се нуждае от специалист за точна диагностика, но ако тази ладички се сравнят с някой ситроен ц4 да не говорим за луксозни марки коли там е мноого по-сложно с високите евро норми и там да имаш една грешчица на коли от поколение 2005-6 година таблото става като коледна елха!

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 775
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Лада 110 или Самара 2

Мнение от viksanlg » 13 дек 2016 15:52

2110 така е по-добре...... (victory)
Последна промяна от viksanlg на 14 дек 2016 12:01, променено общо 2 пъти.

Отговори

Върни се в “Самара / Самара 2 / Десятка (семейство)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта