Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Нещо от нета..

Интересни клипове и снимки взети от мрежата или собствени такива.
curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Re: Нещо от нета..

Мнение от curse_m » 14 юли 2014 23:37

До какво води ползването на части менте:
jigula.jpg
Това не Ауди примерно оригиналните части да са една торба пари. (hiro)
Е, не е лошо поне един път на 30 години да се преглежда окачването... (tease)

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Re: Нещо от нета..

Мнение от Kiril » 15 юли 2014 22:28

Друг е въпроса че е изкарала 30 години и незнайно колко километри докато грохне.При мен попадна Лада 110 на 80 хиляди реални километра взета е нова от България.Към момента не работи парното,съединителя е свършил,3 от 4 амортесьора са изпуснали,не се заключва и ръждата е напреднала,а собственика не е мърляч,просто я е взел с цел да я кара.Като гледам декоративните елементи,явно е от сглобените в понеделник преди обяд.
Прикачени файлове
DSC_1923.jpg
DSC_1925.jpg
DSC_1926.jpg
DSC_1929.jpg
DSC_1931.jpg

curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Re: Нещо от нета..

Мнение от curse_m » 16 юли 2014 10:23

Тази като я гледам може и бракувана бройка да е била от завода. (shocked) Сега сериозно, тази от снимката е от най старите 2110, може да е произведена преди 2000-ната, това не пречи да е купена и след това. Дори 1998г, по това време са били като всички останали - ръждоход.
Да беше снимал цялото табло, вероятно е и аналогово изцяло. Чак да е поддръжана като хората... ще си замълча, снимай я по-добре. Мойта и гараж не е виждала никога, освен подземен на някой мол. :) Единствената ми останала оригинална врата няма такива проблеми, другите 3 са сменявани с нови и имат точки в този район ръжда, толкова за качеството на каско сервизната дейност. :x
Най преломна година в ръждата е 2004-та за новите модели доколкото знам със стартирането на Лада Калина.
А жигулата дето снимах може да се каже че е идеална на купе доколкото я гледах, но това не пречи да е поддържана с боклуци шарнири. Не един познат е имал същия проблем след слагане на турски например ментета. После се почва - на Ладата окачването било слабо, такава простотия скоро пак я слушах. (hiro) Е, в тоя вид и по лошо съм виждал покрай пътищата и западни коли, като най брутално на вълните на околовръстното на Люлин в София на една Алфа 147 направо цялото колело беше излетяло.
Снимката я пуснах че да се замислят някой хора като гледат евтинийката и не гледат какво купуват, и аз съм си патил от същата собствена глупост. :cheers:

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1513
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Re: Нещо от нета..

Мнение от Kiril » 16 юли 2014 19:43

Носачите на класиките са слаби,късат се откъм втулките,но се случва при доста силен удар най-вече в бордюр или отворена шахта.Но ако това окачване ви се струва слабо погледнете ботушите на легендарния мерцедес 190,двойно по-слаби са от на ладата,това ми е и основната цел да държа моята,каране по разбити и черни пътища без притеснение за окачването и без високия разход на джиповете,в сравнение с другата ми кола пробега на предницата е тройно по-голям,а разхода с оригинални части спрямо качествен заместител за другата(TRW) близо 10 пъти по малък.Тая Самара е 2001ва до колкото помня.Направо съжалявам че се захванах в колата буквално нищо не работи нормално,задните амортесьори са изпуснали и едновременно с това блокирали,вратите ги свалихме да ги закърпят и консервират,долния им край е двоен ръждата никак не им е простила.Иначе таблото си е напълно аналогово дигитален километраж има за общия и дневния пробег само,1.5 самаров мотор с карбуратор,пъргава е спира добре и скоростите са добре след смяната на съединител и обслужване на спирачките.Като цяло мотора и кутията са безпроблемни,сменяни са им само консумативите.Има отвратителен автоматичен смукач,който държи 2500 оборота докато не загрее и според мен е ужасен за работата на студения двигател,но собственика си го харесва.Иначе е стояла само на улицата и таблото е тотална щета всичко е избеляло и нацепено от слънцето.Всичко гумено по окачването също е тръгнало,но поради набъбналата сума ще чака по-добри дни.В момента се боря с парното,управлява се от някакъв нечовешки усложнен вакумен механизъм,от който голяма част липсва.Но като цяло е доста напред от старата Самара.

Потребителски аватар
vesko0o
Мнения: 452
Регистриран: 22 ноември 2010
Репутация: 1
Местоположение: Аксаково
Автомобил: 04 05 и 07
Контакти:

Re: Нещо от нета..

Мнение от vesko0o » 16 юли 2014 21:05

И аз днеска правих една Нива 2003 г. отдолу е ужас кардана е тръгнал да гние (shocked)

StoychooBG19
Мнения: 3
Регистриран: 29 юли 2014
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нещо от нета..

Мнение от StoychooBG19 » 29 юли 2014 16:24

:lol:

Изображение

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2176
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 21
Местоположение: София

Нещо от нета..

Мнение от auto_forum » 27 дек 2014 13:23


Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 243
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

Нещо от нета..

Мнение от wolfram » 05 апр 2015 11:27

http://vbox7.com/play:74b0091fab

Не съм фен на тунинга... но това е върха!
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

K.Kirilov
Мнения: 2
Регистриран: 25 април 2015
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106

Нещо от нета..

Мнение от K.Kirilov » 25 апр 2015 14:02


Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1163
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Нещо от нета..

Мнение от Kromida » 28 апр 2015 11:55

Kiril написа:Но ако това окачване ви се струва слабо погледнете ботушите на легендарния мерцедес 190,двойно по-слаби са
Колега, не си прав, изказваш се точно както тези, за които говориш. Първо - предполагам говориш за първоначалното производство на модела - т.нар. тънка лайстна. Второ, 4 години карах такъв Бенц, само че от последното производство - с широките лайстни и т.н. - по-здрава кола по отношение на окачването не съм виждал! Вярно е, че беше "производство за Швейцария" - тези модели са с допълнителни екстри по купето (защита от ръжда и усилени части, вкл. метална подкартерна защита - каквато на модел 124 има само на т.нар. Чочоне - 5.0 мотор или само по поръчка) - но - като я взех 190ката я карах постоянно на бургия, не съм намалявал драстично нито на легнали полицаи, нито на дупки - от Самоков до Мальовица когато беше разбит пътя стигах за 15 мин - а там знаете какво е. Не се наложи да сменя каквото и да било по предницата и не се наложи дори и реглаж! И като я продавах пишлемето, което я купи, я гледа отдолу, отстрани, откъде ли не и се чудеше защо я продавам в такова добро състояние. Колата държеше правата линия с пуснат волан при 160 без никакви грижи без тропане/хлопане/биене или каквито и да било аномалии - при моя стил на шофиране - това са го постигнали само Ладата и тая 190ката, а вервай ми - имал съм и съм карал всякакви кошници. Не се засягай, но специално за този модел не си прав.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта