Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Интересни клипове и снимки взети от мрежата или собствени такива.
Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3636
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 78
Местоположение: Царево

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от kiril_bulgaria » 12 фев 2015 11:36

Аз, както върви в Бг, сигурно няма да доживея до времето, когато ГТП ще бъдат поне на нивото от 80те години.

В подкрепа на мнението на Сашо, как да дадеш над 1000лв за боядисване + още пари за изкърпване, след като автомобила ти струва 1000лв и си минава ГТП без проблем?

Всичко е до съзнанието за отговорност към другите участници в движението, безопастност и естетика. А то е дефицитна стока през последните години. Колата се кара, докато блокира двигателя. Или ремонт, който струва повече от автомобила. Примери - колкото искаш.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от LADA-2107 » 12 фев 2015 14:29

Човек който няма пари, като му вдигнеш контрола какво ще прави, как ще си купи нова или по-добра кола? Никой не смее да завиши контрола, защото винаги се носят митове и легенди къде пускат по-лесно, който вдигне контрола остава без клиенти.

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 20
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от KingoftheROAD » 12 фев 2015 15:21

При средни и минимални дходи, и двете около 10 (десет) пъти по-ниски отколкото в Европа, няма как да стане. То затова и зареждат по 5-10лв. бензин/газ/дизел по зебинджийниците.

И на мен ми се е налагало пред заплата да карам на изпарения, и да не знам кога и къде точно ще свърши газта, и дали имам резерва в тубичката, или бензин в резервоара до най-близката газстанция. Случвало се е и с тубичката да търча за бензин. А пътувам всеки ден в едната посока около 31-2км. от врата до врата. И това всеки работен ден, когато съм на работа.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1374
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от Дрон » 14 фев 2015 02:15

Ами то и за това има морги. Не че са лоши, аз също си ги ползвам от време на време. Т.е. взимам неща, които афтърмаркет са с по-ниско качество, просто ги няма или са прекалено скъпи. Разни работи по интериор и екстериор, електроника, пластмаси и т.н. Взимал съм си и буфери за броня, че моите са с пиропатрон и не вярвам новите да са по-здрави от старите...НО има хора си пазаруват спирачни дискове, барабани... дори и водни помпи втора ръка!

Понеже основно се занимавам(е) с тенекии, мога да ви кажа, че сме отказвали доста хора. Като видя, че колата има доста проблеми освен ръждата, дирекнто си казвам на човека да си прави сметката! Купето е най-скъпото нещо в колата и за това има ръждоходи. Въпросния Фиат на снимката е за поне 200-300лв ламарини като части (врати 2-ра ръка), нови прагове и вежди... отдолу всичко трябва да се прави от донор или на ръка. Работа към 1 - 1,5 месеца. Включваме и консумативи и абсолютния минимум е около 1000лв без боята. Отделно между 80-150лв на детайл боя ( като ниската цена е с компромис)... И тук си говорим само за ремонт, не за възстановяване. Е такъв Фиат има за 1000лв без ръжди, кой ще се набута да го прави?

Решението е първо да си вдигнем стандарта ( а част от вдигането му е като харчим за труд и неща от България) и после да има солени глоби и строги технически прегледи!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 20
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от KingoftheROAD » 14 фев 2015 22:13

Затова и казах за доходите. Всички знаем какво е направил Хенри Форд, но в България няма такъв човек, който да може да поведе хорото. А знаем, разбираме, можем, но не го правим.

Потребителски аватар
{REDNIKA}
Член на Лада Клуб България
Мнения: 258
Регистриран: 27 април 2008
Репутация: 4
Местоположение: София
Автомобил: 2110 и 2104
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от {REDNIKA} » 28 фев 2015 19:41

Ставайки въпрос за прегледи мен преди около 2 години ме върнаха заради дупка в предната броня за това не искаха да я минат

dimko1
Мнения: 16
Регистриран: 05 май 2013
Репутация: 0

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от dimko1 » 11 фев 2016 14:25

bgbul написа:Aако темата ще е забавна - ще се включвам с удоволствие. Има много потенциал тази тема. След нея Лада ще ни се струва един прекрасен автомобил.
Че ЛАДАТА си е един прекрасен авнтомобил моята Лада е на 40г. и още се движи по родните пътища.

Потребителски аватар
bgbul
Мнения: 276
Регистриран: 17 ноември 2014
Репутация: 53
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21213
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от bgbul » 11 фев 2016 20:01

Да де, Това казвам и аз.

Потребителски аватар
Crazzy_Lada
Официален фотограф на ЛКБ
Мнения: 302
Регистриран: 30 декември 2011
Репутация: 12
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21051
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от Crazzy_Lada » 18 фев 2016 12:11

Такива коли има доста по улиците,по страшното е,че се движат спокойно. Проблема евентуално е в липсата на закон, който да спира от движение прогнилите мпс-та,или в този случай остатъци от мпс ;) В подобни случаи не става въпрос за процент ръжда върху колата, а по-точно за процент здрава кола под ръждата.Такива колички преглед винаги ще минат при някой познат, например, по- интересно ми е като трябва да сменят гума как се процедира.....
Лудите нямат спирачки!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5218
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Ръждоход ... или как такива коли минават технически преглед?

Мнение от LADA-2107 » 18 фев 2016 12:57

Вместо да подпираш със стандартен крик под прага, ползваш хидравличен тип "крокодил" и го поставяш под носача/моста или навътре под колата където има някоя здрава греда.

Ще се очудиш колко години може да изкара една гнила кола. Просто собственика трябва да е непокист и да не му пука.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост