Лагер главина - честа смяна.
Лагер главина - честа смяна.
Здравейте колеги.За 6 месеца втори път сменям преден ляв лагер.Колата е на 155000км.Първия лагер,преди 6мес.,беше SKF/индийски/.Изкара 6мес. Превъртя и беше посинял.Купувам главина и руски лагер,майстора ги сме-ня.Но вече 3 пъти,за 2мес.,лагера се донатяга.Гайката вече е донатегната с ок. 1/2 оборот.Разбирам кога се е увеличил луфта при спиране.Цялата предница се клати.Като се обере луфта,всичко се успокоява.Нормално ли е това обиране на луфта през 2–3 мес. Каква може да е причината.На майстора му имам пълно доверие,знае за НИВИТЕ,ок.30год.ги е поддържал .Благодаря.
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4236
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 176
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2106
- Контакти:
лагер главина
Ами не е нормално.Нормално е да я донатегнеш един път и после да забравиш.Щом продължаваш да я натягаш, значи луфта се увеличава, което значи че нещо се износва там.Тоя руски лагер в каква опаковка е, с какво име?Някакъв измислен ще да е, от закалена извара или кован кашкавал...
Лагер главина - честа смяна.
Може би си прав колега Frysko.Но пък предишния пък беше SKF.Моля,да препоръчаш марка лагер,че както е тръгнало.......Благодаря.
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4236
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 176
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2106
- Контакти:
Лагер главина - честа смяна.
Препоръчвам руски лагер, но в опаковка с марка Lada Image.Това са бившите Вазинтерсервиз, официалния доставчик на резервни части.Опаковката е бяло-синя, с червени линиики по нея.
Що се отнася до първия, доколкото разбирам, той е блокирал, което е обратния случай.Там какво се е случило, не е ясно, но това, че е индииски не е показателно-Индия е една от страните с най-силно развита металургична промишленост в света.
Що се отнася до първия, доколкото разбирам, той е блокирал, което е обратния случай.Там какво се е случило, не е ясно, но това, че е индииски не е показателно-Индия е една от страните с най-силно развита металургична промишленост в света.
Лагер главина - честа смяна.
То тези лагери и главини на нивата са си жива конструктивна недомислица,но чак пък на 3 месеца да се пререгулират.Сигурен ли си в произхода на главината,в горния край на форума има връзка към един сайт за резервни части,при следващата смяна вземи лагери,семеринга и главина от тях,обърни внимание и на това да не ти задържа някое бутлаце на спирачния апарат на това колело,за отрицателно време изплюва греста откъм полуоската и си заминава лагера,сетне главината и накрая диска.От оригиналните лагери които ти е препоръчал Frysco нямам никакви оплаквания,точно за тях не бих търсил западен аналог.Оригиналните главини идват с надпис ВолгаАвтоПром.
- kiril_bulgaria
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 3610
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 75
- Местоположение: Царево
Лагер главина - честа смяна.
Колега Милко, смени си майстора.
Понеже няма в профила откъде си, незнам къде да те насоча за квалифициран механик.
Резервни части само от BHV, най-горе на страницата има линк към тях.
Понеже няма в профила откъде си, незнам къде да те насоча за квалифициран механик.
Резервни части само от BHV, най-горе на страницата има линк към тях.
Лагер главина - честа смяна.
Благодаря за мненията.И аз дълго време търсих мислещ автомонтьор.Сегашният ми майстор,поне е отговорен човек,проверява всичко по 2 пъти,има опит с ВАЗовете.Много ще съм доволен,ако колегата kiril-bulgaria ме насочи към добър майстор от София,или близките села.
- Дрон
- Мнения: 1372
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 57
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Лагер главина - честа смяна.
Ако първия лагер е затегнал и превъртял на оста, то е вероятно всеки следващ да превърта. За да не се получава това има два варианта - смяна на оста или с център се удря няколко пъти, за да не превърта лагера. Обикновено става на вътрешния лагер.
Тия лагери се затягат много внимателно на усет. Ако имаш стари СПЗ или ГПЗ лагери стават. По-добре да се остави с лек луфт, отколкото да се пренатегне.
Има вариант да се преправи със нормални лагери, което решава проблема
Тия лагери се затягат много внимателно на усет. Ако имаш стари СПЗ или ГПЗ лагери стават. По-добре да се остави с лек луфт, отколкото да се пренатегне.
Има вариант да се преправи със нормални лагери, което решава проблема

После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
Лагер главина - честа смяна.
Майката му е да има вариант да се преправи с двуредов съчмен лагер,както всяка една нормална кола,е тогава проблемите ще секнат,защо не са го направили в завода не мога да си обясня,не е като да не знаят че такива лагери съществуват 

- ton4o
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1170
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 7
- Местоположение: Балчик
Лагер главина - честа смяна.
Много си е добра конструкцията. Това, че не се регулират както трябва не е вина на конструкцията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта