Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1075
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от mitaka_bg_pd » 13 яну 2017 20:14

Браво чудесно!Харесва ми мозъка(компа) който си сглобил ;)Ако не се лъжа е последната версия на платката.Сега остава като стане време за настройка да има и кой да ти я намапи правилно ;)
П.С Ако беше дал още някой друг лев отгоре можеше да вземеш доста по-истинско като електроника,но все пак по-добре от колкото без хич :)

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 13 яну 2017 21:33

Благодаря.. :) Не знам дали е последната версия на платката. Тука няма кой да я настрой, в София явно ще я карам. За сега мегата си е тамън по-натам живи и здрави ако направя по-голям и хубав двигател може и да отнесе някой истински компютър, нещо от рода на Link :D

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1075
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

Re: ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от mitaka_bg_pd » 14 яну 2017 07:20

За около 700 лв може да се намери ECU master.Като цяло уж я хвалят електрониката,но от приятел който настройвал вътре е глупава колкото Memesquirt.От тук след че по-добър вариант е мега.Не е лоша електроника,но капризна иска читав мапер,който да я настрой :)
Най-добрият вариант щеше да бъде линк-истинска електроника,дори по-нататък да си вземеш друга кола пак може да се я ползваш,но поне знаеш че ще е надеждно управлението.
П.С мотора с който ще карам има доволно пари наляти в него и е тъпо от моя страна да карам с мега че даже и моята е 1-ца,но първият път когато ми я настроиха работеше супер мазно,по-добре от колкото с оригиналната електроника е работил :)

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 23 фев 2017 13:02

Имаме си и друг двигател благодарение на колегата Лада-2104, който беше и така добър да го докара до Благоевград, за което много му благодаря! :)
Междувременно взех виновниците за бъдещето пенсиониране на делкото :D
16880246_992575730887004_68391921_o.jpg
16936225_992575737553670_1551554142_o.jpg

4 броя ZSE 061 от Audi A8 4.2 335hp 2009г

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 18 авг 2017 17:45

Поредните няколко стотин лева инвестирани в колата..
4 пружини Фобос с прогресивна навивка 50мм по-къси спрямо заводските, дрифтаджийски носачи Турбо Тема и усилени щанги за задния мост.. :D
20375981_158582334691215_7035350871829828412_n.jpg
20729161_164029107479871_159626892443169185_n.jpg
20813214_164023684147080_1345579859_o.jpg
20821286_164023694147079_696021755_o.jpg
Остават ми едни амортисьори Kyb и заспиват нещата. :lol:

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1075
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от mitaka_bg_pd » 20 авг 2017 10:10

Не знам като мощност какви к.с гониш,но да инвестираш в ладов заден мост е нерантабилно и неуместно,поне за мен.Човек като даде една торба пари за пружини,окачване,щанги,шперове минаваш 4 цифрена сума и установяваш че имаш един кекав заден мост,а за тези пари може да се сложи 30-ков от бмв и те уверявам и окачването ще е както трябва а диференциала ще забравиш че ще го умориш :)
П.С Това е мое виждане за нещата,не че и аз няма да карам с ладовия,но за напред ще мисля за нещо по-разумно :)

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 20 авг 2017 11:00

Мощността ще е каквато дойде на 1 бар, ще е по-малко от 200кс. Като за начало са ми достатъчно тия коне. Друг заден мост за сега не ми трябва.. Вече за над 300 коня ще си трябват друга кутия и мост, ама до там още не съм стигнал :D

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 10 май 2018 17:49

Когато стане готова сигурно ще върви много, ама трябва и да спира много :D Спирачни апарати Lucas от Fiat Coupe 2.0 16v Turbo
32149480_1286652248146016_6476119832583471104_n.jpg
32202635_1286652178146023_8695676210086150144_n.jpg
32294758_1286651684812739_8038969860782292992_n.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от LADA-2107 » 11 май 2018 08:06

Стана ми интересно! Когато имаш готовност може ли да снимаш планките за закрепване на спирачните апарати? А какъв сервоусилвател и спирачна помпа ще ползваш.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 11 май 2018 21:51

mitaka_bg_pd @ Предни вентилирани дискове 284 мм от Fiat Coupe на Класика Тук има снимки на планките, днес се разбрахме с mitaka_bg_pd когато има време да пусне поръчка да ги резнат на лазер и да ми ги прати по еконт. За спирачна помпа и серво копирам от Мирката - серво от сузуки витара и спирачна помпа от субару легаси 2.5

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта