Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Тенекеджийски въпроси и отговори

Магазини, сервизи, цени, времето, пътна обстановка, GPS, car audio, гуми, консумативи и всякакви други полезни неща
Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1413
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 16 фев 2017 19:27

Гредичката се кърти заради умора на метала. Ладите са доста добре заварени, но ламарината е ниско качество, особено последните класики и ниви. Ела да видиш какво става с японците при удар... все едно си ги разпробил тия заварки, късат се като вестник.


п.с. най-лесен и бърз е пунктшвайца... телоподаващото си трябва и майсторлък и добра подготовка. Ако решиш да ползваш подзаваръчен грунд, вече си е изпитание.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1520
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Kiril » 20 фев 2017 23:51

Просто някои неща по купето са направени идиотски,например гредичката между вратите,толкова е масивна и здрава,че при силен страничен удар Бог да ги прости хората в колата,стойките на седалките,сгънати от вестник,гредите на ложнероните,все се цепят зад секторната кутия и хебела,болтовете на предния мост,може би е грешно,но всички тези места,които знам че правят проблем ги изрязах почистих и подпрях отгоре с 1.5-2мм ламарина,по неотговорните детайли съм ползвал по-тънак материал.А в някой отношения купето е конструирано като танк ботушите са жив пример,дори изгнили до неузнаваемост продължават да държат колата,сравнени с тези на мерцедес 190,мерцедесовите изглжедат като декоративни елементи :D

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от LADA-2107 » 21 фев 2017 07:46

Това е купе конструирано през 60-те години. Няма как да очакваш кой знае каква сигурност.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1413
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 22 фев 2017 11:39

Гредичките на седалките се лекуват с една заварка или малка планка в задният край. Зависи на какви попаднеш като производство. Свързва се отзад с гредата
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Мишо
Мнения: 95
Регистриран: 14 април 2011
Репутация: 0
Местоположение: София

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Мишо » 25 авг 2017 21:41

Здравейте!
Реших да се захвана с работата по моята кола до колкото мога.
Част от ламарините,които искам да заменя с нови са подовете под краката на шофьора,стойките за крика под тях,както гредичките до стойките и ламарините съединяващи пода с праговете.
Набавил съм две нови ламарини за пода,като съм търсил максимално близки по форма до оригиналните,но все пак с леки разлики.
Въпроса ми е как да действам,така че новите ламарини да паснат максимално добре към купето.
Да разпробия точковите заварки и изрежа по формата на новия панел,или да оставя част от стария?
Една от основните разлики е в късата червена линия на новия панел.Там ламарината е права,а гледам,че на същото място оригиналният под е сгънат и захванат с точкови заварки,към преградата между купето и коша.
Другото,за което се чудя е дали махайки тази част от купето няма опасност то да се усука,тъй като ще махна ламарините между праговете и пода,продълженията на лонжероните,както и гредите между продълженията на лонжероните и праговете?
Прикачени файлове
IMG_20170825_201642.jpg
IMG_20170825_201642.jpg (178.44 KиБ) Видяна 1772 пъти
IMG_20170825_201655.jpg
IMG_20170825_201655.jpg (75.47 KиБ) Видяна 1772 пъти

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4290
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 180
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Frysco » 25 авг 2017 22:04

По точковите заварки е най-удачно и най-реставрационно :) А за да не се сгъва, заваряваш профили между колонките, може да ги спънеш и за тунела също така.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5261
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от LADA-2107 » 28 авг 2017 07:56

Колега, от къде намери ламарините за пода? Искам и аз да си купя, че моя под е кърпен там.

Потребителски аватар
Мишо
Мнения: 95
Регистриран: 14 април 2011
Репутация: 0
Местоположение: София

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Мишо » 28 авг 2017 23:31

Фирма Синди 91 гр. Пловдив.
Препоръча ми ги Момчил.
Това е възможно най-близкото до оригиналното изпълнение,което се предлага по магазините.
Коректни са и работят с куриери.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 392
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 16
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от DiscontroL » 05 мар 2018 20:31

Колеги ще почвам да я кърпя другата ми Лада (2105).. Искам преди да почна да режа да я укрепя с някакви железа като на тези снимки.. Какви точно профили да взема и колко метра горе долу ще ми стигнат?
9c33dc8s-960.jpg
70b3dc8s-960.jpg

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1413
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Тенекеджийски въпроси и отговори

Мнение от Дрон » 30 авг 2018 12:35

Аз преди заварявах профили, после само рязане и ненужно пилене. Реших, че ще отделя един ден и ще го направя универсално. Пък и така размери се хващат... даже няма нужда да мериш/
Прикачени файлове
33125714_10212383626730414_4323206113265713152_o.jpg
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост