Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Всякакви по смисъл и значение теми / The foreign users are welcome to post their messages in this forum
Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3673
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 82
Местоположение: Царево

Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от kiril_bulgaria » 09 юли 2008 15:27

То бива-бива нагласени статии, ама чак толкова голяма корупция във вестникарската гилдия-не можех да допусна!
Често си купувам Auto Bild, разглеждам го, хубави картинки, чета написаното. И понеже всичко се отнася за автомобили, с които нямам досег като шофъор, им вярвах. Но ето пред мен е бр.13, 26юни-9юли. Има сравнителен тест между 10 автомобила.
Лада112 - ----------цена 15.300лв Лада 112 е автомобил от далечната 1995. Спрян от производство.
Дачия Логан ------- цена 20.850лв
Пежо 308(новото!) - цена 28.000лв
Шкода Октавия - ---цена 28.556лв
Сеат Леон --------- цена 29.530лв
Алфа 147 ---- ------цена 33.546лв
Ауди А3 ----------- цена 40.789лв
Волво S40 --------- цена 45.308лв

Какво е общото между тези автомобили? Само двигателя, че е 1.6сс.
1. Сравняваните автомобили са от различни класове и различни ценови групи ( от 15. до 45.000лв) Разбира се, че предварително се знае победителя!
2. Но моят протест е срещу сравняването на Логан срещу Лада112. Правилното сравнение е между Логан и Лада Приора. Два автомобила, излезли почти по едно и също време на пазара. Самите руснаци, собственици на Логан са убедени, че Приора е една класа над Логан, като дори Приора има много по-богата комплектация за същите пари. Новият двигател на Приора е класа над 1,6сс двигател на Логан.
Каква е разликата между Лада 112 и Приора можете да видите тук:

Лада Приора - само техническа информация" onclick="window.open(this.href);return false;

В 5 страници са показани част от разликите със семейство 110. Дори още не е написано там нищо за принципно новото окачване на Приора (спираловидни предни пружини и нови характеристики на амортисъорите (предни и задни), както и новите балансиращи щанги отзад).
Бесен съм. Но поне сме "Най-лошият сред най-добрите"
Правилното сравнение на автомобили е от една ценова група:
10-20.000лв
20-35.000лв
35-50.000лв
над 50.000лв
Но съм сигурен, че в ценова група 10-20.000лв сме лидери, класа над другите. И това плаши AutoBild и спонсориращите го компании!
Довечера, след работа ще им пиша писмо
e-mail: autobild@zgb.bg
Последна промяна от kiril_bulgaria на 24 авг 2008 12:02, променено общо 2 пъти.

Ясен
Мнения: 1315
Регистриран: 09 март 2008
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от Ясен » 09 юли 2008 15:35

Какво им се впрягаш?

АвтоВАЗ не е останал без пазари, по-скоро не може да насмогва на поръчките.

Журналистите пишат, за това им се плаща. Най-често глупости.

А всеки от нас знае какво кара.

Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3673
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 82
Местоположение: Царево

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от kiril_bulgaria » 09 юли 2008 17:07

Как да не се ядосвам? Има куп причини, ще изброя само тези, за които се сещам в момента.
Значи щом като някоя информация за която знаеш,че е скалъпена, по логиката и другата информация в този източник може да не е вярна!
Защо съм се позовавал в някой спорове на AutoBild ?
Защо трупам техни броеве в къщи?
Защо зъм си давал парите?
Защо исках тази година да направя целогодишен абонамент?
Знаете ли, колко е тежко да разбереш, че си бил подвеждан от уж "независим източник"? Значи аз, участвайки с доводи, разбирай цитати от AutoBild в спорове с мой колеги умишлено съм ги подвеждал?

Ясен
Мнения: 1315
Регистриран: 09 март 2008
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от Ясен » 09 юли 2008 18:09

kiril_bulgaria написа:Как да не се ядосвам? Има куп причини, ще изброя само тези, за които се сещам в момента.
Значи щом като някоя информация за която знаеш,че е скалъпена, по логиката и другата информация в този източник може да не е вярна!
Защо съм се позовавал в някой спорове на AutoBild ?
Защо трупам техни броеве в къщи?
Защо зъм си давал парите?
Защо исках тази година да направя целогодишен абонамент?
Знаете ли, колко е тежко да разбереш, че си бил подвеждан от уж "независим източник"? Значи аз, участвайки с доводи, разбирай цитати от AutoBild в спорове с мой колеги умишлено съм ги подвеждал?
Тъжно, но факт. Некомпрометирани авторитети в пазарния свят не съществуват. Отделно, вече имам съвсем конкретно мнение за периодичния печат като такъв. Сигурно и ти, само че си по-възрастен от мен и повече си уважаваш навиците.

Потребителски аватар
ton4o
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1170
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Балчик

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от ton4o » 09 юли 2008 18:31

В предния брой сравняваха Калина с други автомобили. Пак бяха я класирали на последно място.

santaclash
Мнения: 413
Регистриран: 24 април 2008
Репутация: 0

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от santaclash » 09 юли 2008 21:32

Аз не разбрах какво точно те е ядосало...Сравнението между S40 и която и да е Лада е ясно,че е безпредметно.Волво като технология е там,където руснаците ще бъдат след най-малко 10 години.То от 3-то място нататък класацията е общо взето безсмислена.Приора с какво може да се сравнява...най-вероятно с първото поколение на Вектра,ама и това не е сигурно,преди колите да станат на достатъчно много километри и да е ясно дали си залужават.

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 100
Местоположение: Пловдив

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от Живков » 09 юли 2008 21:59

А, така ли? Значи, като излезе нов модел, чакаш да стане на поне 15 години и 200 000 км., за да прецениш дали си струва да го купиш ли? :mrgreen:

Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3673
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 82
Местоположение: Царево

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от kiril_bulgaria » 09 юли 2008 23:13

santaclash, Вие сам написахте, какво ме е ядосало :..."Сравнението между S40 и която и да е Лада е ясно,че е безпредметно."..А колкото дали Приора се сравнява с Вектра, никой от пишещите тук не я сравнява, защото е безмислено. Ладата е там, където и е мястото - "Най-лошата сред най-добрите", поне така са ни поставили от AUTO BILD.

santaclash
Мнения: 413
Регистриран: 24 април 2008
Репутация: 0

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от santaclash » 09 юли 2008 23:48

Ми...не им се ядосвай на Билд...нали трябва да запълнят място с нещо...явно за тая страница не се е намерил никой да напише читава статия.
Колкото до Приора...това нещо докато не навърти минимум година сервизна история,е безпредметно да се включва в друго,освен в статистиката за цените.Може и да се окаже добра кола...ама е правена от руснаци.И здравия разум налага да подхождаме със сериозно предубеждение.

curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

Re: Бесен съм на AUTO BILD България. Най-лошият сред най-добрите

Мнение от curse_m » 10 юли 2008 09:11

Независими източници на информация няма. Всичко зависи от това кой е поръчал статията ,а определно тази е доста смешна. Не може да сравняваш кола за 15к лв. с такава за 40к лв., то просто няма какво да се сравнява. А моето лично мнение е че 110-ката е над Логан, пак за едни и същи пари получаваш повече екстри в Лада, да не говорим за возията че просто Логана няма шанс. А Калината няма какво да я плюят - разглеждал съм Калина на 90к км отблизо отвсякъде и си беше идеална. Не виждам защо сравняват Калина с Логан, че тя Калината може спокойно да влезе в сегмента градска кола. Компаниите дето произвеждат в един и същи сегмент чат пат поръчват по някоя такава статия за да свалят имиджа на конкуренцията. Я се позамислете малко - ако беше толкова лоша щеше ли да се призвежда, а дали щеше да се допусне за продажба в Европа. Истината е че не може да направиш статистика и да кажеш те това е най-добрата кола в сегмента и хайде всички само нея да купуват. Хората са различни - като почнеш от ръст, тегло, маниер на каране и т.н. Не може една кола да е универсално удобна на всички.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост