Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Новини от АвтоВАЗ

Всякакви по смисъл и значение теми / The foreign users are welcome to post their messages in this forum
Потребителски аватар
johny_x3m
Представител на ЛКБ
Мнения: 938
Регистриран: 12 октомври 2008
Репутация: 20
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21061
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от johny_x3m » 23 ное 2016 21:05

Във Варна могат ли да се видят новите модели или трябва специално да ходим до София? И моля ако ще обявявате "големи" новини просто ги кажете, а не се рекламирайте като жълт вестник.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4347
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от Frysco » 23 ное 2016 21:25

Джони, не си справедлив-поста е за пристигащите автомобили Веста до края на годината, така че не е безсмислен.А втората част от него, не може да бъде огласена официално и затова само се намеква-какво неясно има?Не е рекламен трик, аз знам защо не може да се обяви официално и причините са обективни.За съжаление това проваля и моите планове, но няма как.

Потребителски аватар
johny_x3m
Представител на ЛКБ
Мнения: 938
Регистриран: 12 октомври 2008
Репутация: 20
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21061
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от johny_x3m » 23 ное 2016 23:43

Ами в случая без да се заяждам съм
NAR написа:Да споделим една новина- първите автомобили от модел Веста се очакват след малко повече от месец.
Това какво означава - ще дойдат едни коли някога, дали ще е 2016, 2017 или 2018 не се знае. Това ми звучи като бележка залепена на входа на затворен магазин "Ще се върна след 10 минути" - и така 1 час. А за втората част въобще не искам да я коментирам - ти и НАР знаете някакви неща, които никой друг не знае и ако не е от София няма и как да разбере. А от София я отидат двама души, я не. Аз бях един от хората, които чакаха да си вземат нова Лада и докато дочакам НАР да ги внесат минах на Рено. Мога да си позволя и трета кола, но май по-добре да си направя една екскурзия до Русия и да си я внеса от там, докато дочакам официално да влязат в България. Пък за Веста спорт, в която се целя, не ми се мисли дали въобще ще дойде някога.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5409
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 241
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от LADA-2107 » 28 ное 2016 08:00

За сметка на това в НАР Хасково видях Калина Крос и Урбан също, и Гранта.

Потребителски аватар
Jiguli
Мнения: 128
Регистриран: 14 юли 2010
Репутация: 10
Местоположение: Силистра
Автомобил: ВАЗ 2101

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от Jiguli » 12 дек 2016 11:46

Прав е johny_x3m, щом няма яснота и конкретни дати е по - добре да не се споменава нищо. Постоянното презентиране на даден продукт без реално да може да види, пипне и усети води до това, че потребителите "прегарят" от постоянното очакване и в крайна сметка се ориентират към друг. Пазар голям, коли много, предлагане също. При добрите търговци от маркетингова гледна точка се избира много внимателно времето и начина за излизане на пазара. Не може половин година да презентираш продукт без ясна представа дали ще можеш да го предложиш въобще в края на този период. Потребителите в крайна сметка остават излъгани в своите очаквания, а това не се отразява никак положително на продажбите!
Друг съществен въпрос, по който няма яснота е поддържаните наличности от резервни части от НАР за новите модели Vesta и X-Ray. Не може да чакаш за един калник половин година както колегата от Варна и в крайна сметка да не го получиш ...
Аз проявявам интерес към Vesta Cross, но при положение, че още не е пусната на руския пазар, не ми се мисли колко време ще я чакаме на нашия ...

Относно НАР гледам, че има развитие в положителна посока - визирам онлайн магазина и това, че най - сетне се регистрираха тук и имаме информация от първа ръка. Разбира се има какво да се желае, така и не сложиха конкретна (реална) снимка на частите в онлайн магазина, макар, че много пъти сме се обръщали към тях с молба да го направят. Не зная какво толкова сложно има в това?!? Когато имаш визуална представа какво купуваш ти имаш увереност, че купуваш точно това, което ти трябва. Постоянното комуникиране със служители за уточнение в един момент става досадно, а реално оригинални части продават и други ...

Все пак има и положителни ефекти от това забавяне, изчистиха голяма част от т.нар. детски болести при Веста: проблемите със стойката на стабилизатора, с твърдите уплътниения на страничните стъкла, сложиха уплътнение отпред под предния капак за да не се цапа двигателния отсек и т.н. Разбира се, ако за нашия пазар не се пробутат коли от началото на производството ...
ВАЗ 2101 Жигули - 1973г.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5409
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 241
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от LADA-2107 » 12 дек 2016 15:40

Имах възможност да огледам новите модели в събота в НАР София. Какво ми направи впечатление.

Гранта - голям багажник, грозни евтини пластмаси по интериора. Само някой да каже, че Самарата е с кофти интериор. Ел стъкла отпред.

Калина и Калина крос. Изглеждат добре вън и вътре, но багажника е малък. Отново ел. стъкла само отпред.

Ако правилно съм разбрал 16 клапановия двигател върви задължително с климатик и аудио система, което оскъпява колата с 2-3000 лв.

Урбан, както и обикновената НИВА - тотална икономия. Няма ги лъскавите лайсни в уплътнинията на стъклата, корите на вратите и отзад са си чиста пластмаса....

Потребителски аватар
Jiguli
Мнения: 128
Регистриран: 14 юли 2010
Репутация: 10
Местоположение: Силистра
Автомобил: ВАЗ 2101

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от Jiguli » 13 дек 2016 13:33

При Гранта таблото е от Рено Логан ... Да, грозно е, от евтина пластмаса, а външния вид не впечатлява с нищо. Затова от Автоваз решиха да наемат дизайнер и да се развиват по собствен път. Идеята на Гранта е да осигури свежи средства за развитие на проекта Веста. Автоваз са наясно, че с Гранта не могат да се борят с основния си конкурент на пазара - Хюндай Соларис. Соларис не знам вече за коя година е най - продаваният автомобил в Русия. Руснаците казват, че е сравнително здрав, надежден, а и също се произвежда в Русия. Автоваз трябваше да отговорят подобаващо, а това не бе възможно да се случи с Гранта. Още при излизането личеше, че дизайна бе морално остарял, приличаше на корейците от 90-те. Именно в отговор на Соларис решиха да разработят Веста. Тук вече нещата си идват на място. Дизайнът на Веста, по моему е много по - свеж и ... европейски, докато в Соларис си личат отдалеч азиатските линии. При директно сравнение екстериора и интериора на Веста ми харесват много повече от този на Соларис, който вече на тази база изглежда като поостарял и поовехтял. Като качества и ТТ данни, двата автомобила са сходни. Вече времето ще покаже, кой е по - добър в техническо отношение при суровите руски условия. Все си мисля обаче, че при Веста, ако не друго, поне окачването ще е по държеливо. Относно интериора на Веста - като дизайн пак казвам на мен ми харесва, като качество имаше отзиви, че при първите екземпляри след определени километри се появявали шумове (скърцане, тракане). От Автоваз заявиха, че са уплътнили доста елементи, позатегнали това-онова и проблема вече е решен. Таблото на Веста също е пласмасово, но относно усещането (евтино, не чак толкова и т.н.) всичко е субективно. Всеки го усеща по своему, разбира се ако има база (с какво) и го сравнява. Уви при нас впечатления все още никой не може да изрази, не можем нито да видим, пипнем, усетим на живо нищо ... Дано скоро това да се промени.
ВАЗ 2101 Жигули - 1973г.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 96
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 23
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от Стаменов » 13 дек 2016 14:06

При Лада Гранта таблото не е от Логан, но прилича, заради кръглите въздуховоди, моден елемент от последните 10-ина години, има го и на куп други коли. За сравнения с Вестата няма да говоря, мен козметични работи относно нови модели не ме вълнуват, а и всичко тук е субективно наистина. Общо взето, философията на новите модели е тази, колегата добре се е запознал с актуалния руски пазар. Който помежду впрочем много се отличава от т.нар. наш "пазар". Демек, хората там масово се считат успели ако си купят наистина нова кола, а не 10-15 годишен "нов внос" с "гаранция" от слабоумния горублянски тарикат.
А Хюндай Соларис е името за Русия на актуалното поколение на Акцента. Впрочем, освен него, заради действащото руско законодателство, насърчаващо протекционизма, почти всички западни и източни модели се сглобяват на територията на РФ, другите са просто на нерентабилни цени. Включително и флагманите на Ауди и БМВ са тамошна сглобка, в момента МБ строят завод в Подмосковието, щото иначе госзаказите от държавни учреждения за С-Класи ще стихнат. От ок. 2 год. има закон, забраняващ въобще закупуването от държавни и общински учреждения на автомобили и автобуси, не произведени в РФ.

Потребителски аватар
NAR
Мнения: 37
Регистриран: 25 юли 2016
Репутация: 9
Местоположение: София
Автомобил: 21214 110
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от NAR » 14 дек 2016 12:39

johny_x3m, голяма част от клиентите ни предпочитат да имат някаква информация, отколкото никаква. Стараем се да предоставяме информацията възможно в най- кратки срокове. За жалост, понякога нещата се променят буквално за часове и информацията, която получаваме сутринта, до обяд вече е остаряла и заменена с друга. Колегите от Германия пуснаха информация за Веста още преди 2 месеца, която се оказа, че е доста подвеждаща. И заради технич горчив опит, предпочитаме на принципа "на час по лъжичка" и достоверна информация.
За наша радост, клиентите ни са достатъчно търпеливи и много рядко се случва някой да се откаже от автомобила си, само защото трябва да се чака.
Каквото зависи от нас- правим го. Не може да се търси вина или отговорност от нас или от АВТОВАЗ, за това че една година сертифициращата лаборатория се бави със сертификацията на XRAY. Калина Крос и Веста бяха сертифицирани за има няма 7-8 месеца.
За онлайн магазина- питате какъв е проблема да се снимат частите. Това са над 5000 позиции в склада. Качествените фотографии отнемат много време, а частите са разпръснати в два склада. Отново вариантът беше или да има онлайн магазин със снимки, които са от официалния каталог на АВТОВАЗ или да няма никакъв онлайн магазин. Екипът ни е малък, за фирма НАР не стоят големи корпорации, банки, олигарси и прочие и се надяваме с бавни темпове и много труд и лоялност към клиентите, да постигнем това, което другите фирми постигат "с гръб".
Приемаме забележките и критиките, доколкото е възможно това, се опитваме на коригираме недостатъците, които дразнят клиентите.
Регистрация отдавна имаме във форума, но не под потребителското име "nar". Освен това разчитахме на колегата Калоян Илиев като част от Лада Клуб България. Той многократно ни е уверявал, че публикува информация тук, че отговаря на запитванията ви и прочие и прочие, което се оказа, че не е така.
Оставаме на разположение при въпроси, проблеми, запитвания и прочие. Може да го направите във фейсбук страницата ни или на мейл pnar@abv.bg .

Потребителски аватар
toneto66
Мнения: 107
Регистриран: 29 януари 2009
Репутация: 1
Местоположение: Димитровград
Автомобил: ВАЗ 21101
Контакти:

Новини от АвтоВАЗ

Мнение от toneto66 » 31 дек 2016 10:13

Х-рей вече в НАР-Хасково.
IMG_20161227_132601.jpg

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта