Спам Тема - за всичко от живота
- viksanlg
- Мнения: 852
- Регистриран: 26 октомври 2010
- Репутация: 44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Лада Калина
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
Не включва ни BaiLamarin ни Ясен от онова време!
Калинка ми от 2006г. я кара баща ми и макар и поогнила заради "качествени ремонти" по каско тя е на почти 340к
без основен ремонт, а само интервенции по не дотам сполучливата скоростна кутия и ремонт на главата един път на около 170к. заради прекалено износени чугунени водачи...
Калинка ми от 2006г. я кара баща ми и макар и поогнила заради "качествени ремонти" по каско тя е на почти 340к
без основен ремонт, а само интервенции по не дотам сполучливата скоростна кутия и ремонт на главата един път на около 170к. заради прекалено износени чугунени водачи...
Спам Тема - за всичко от живота
http://avetorrents.com/details.php?id=238316
++ Режисьор : Никита Власов
++ С участието на : Роман Евдокимов, Эльдар Калимулин, Стася Милославская, Анна Богомолова, Павел Прилучный, Иван Фоминов, Даниил Воробьёв, Кирилл Полухин, Марина Зудина, Игорь Черневич
++ Държава : Русия
++ Година : 2023
++ Сезон : 1
++ Епизод : 01-08
++ Времетраене : 8х48 минути
++ Субтитри : Български (вградени), благодарение на DonChalito
++ Език : Руски (AC3)
++ Сюжет : Артур, внукът на престъпния бос Мидас, е принуден да се върне от Холандия в Русия за погребението на дядо си. Павел, внукът на известния в цял Толиати полицейски герой Огурцов, е затънал в проблеми със семейството и приятелката си. Двамата тръгват на приключението на живота си с Лада 21043, направена изцяло от злато. Колата и момчетата са преследвани от току-що излезлите от затвора лидери на три гангстерски групи - Плешивия, Буба и Гришка певеца, както и от неподчиняващият се на никого чичо Шамрай, който ще направи всичко, за да си върне златото, влиянието и властта...
++ Режисьор : Никита Власов
++ С участието на : Роман Евдокимов, Эльдар Калимулин, Стася Милославская, Анна Богомолова, Павел Прилучный, Иван Фоминов, Даниил Воробьёв, Кирилл Полухин, Марина Зудина, Игорь Черневич
++ Държава : Русия
++ Година : 2023
++ Сезон : 1
++ Епизод : 01-08
++ Времетраене : 8х48 минути
++ Субтитри : Български (вградени), благодарение на DonChalito
++ Език : Руски (AC3)
++ Сюжет : Артур, внукът на престъпния бос Мидас, е принуден да се върне от Холандия в Русия за погребението на дядо си. Павел, внукът на известния в цял Толиати полицейски герой Огурцов, е затънал в проблеми със семейството и приятелката си. Двамата тръгват на приключението на живота си с Лада 21043, направена изцяло от злато. Колата и момчетата са преследвани от току-що излезлите от затвора лидери на три гангстерски групи - Плешивия, Буба и Гришка певеца, както и от неподчиняващият се на никого чичо Шамрай, който ще направи всичко, за да си върне златото, влиянието и властта...
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 7195
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 137
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
За регистрация иска код от покана, а без регистрация не може да се свали торента.
- milev86
- PR на ЛКБ
- Мнения: 591
- Регистриран: 19 май 2008
- Репутация: 25
- Местоположение: вилна зона Побит Камък, Софийска оКолия
- Автомобил: ВАЗ 21079
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
Честита Нова Година на всички!
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Спам Тема - за всичко от живота
Когато някои говорят как ръждясвали Ладите, да видим как стои въпроса с Tesla model Y след първата зима:
Все пак е екологично и зелено колите да имат живот като на смартфон.
Все пак е екологично и зелено колите да имат живот като на смартфон.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6066
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
Тези коли не са като онези коли. Нямат живот - толкова колкото ги поддържаш. Батерията като сдаде багажа, няма никаква полза от това, че купето, окачването или ел. мотора са перфектни.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Спам Тема - за всичко от живота
Като активно заинтересован от темата Най-големия проблем са наистина батериите, но не заради цената, а заради пожароопасността за която в рекламите не се говори. А литиево-йонните батерии са изключително опасни, човек може и да не успее да избяга дори. Иначе с натрупаната статистика батериите стигат до 300к км +/-.
Но има лъч надежда - китайците пуснаха скоро първите коли с натриево-йонни батерии които решават горния проблем и имат по дълъг живот, но като недостатък е че имат по малък заряд в единица обем/кг. И много компании по света вече имат решения с натриево-йонни батерии.
Друг голям недостатък на електричките е теглото, значително по голямо от на нормална кола, съответно от това страда оказчването което в комбинация с нашите разбити пътища е не добра комбинация ама никак.
Те са много практично решение за градско придвижване и не големи разтояния наоколо. И нямат проблема в градски условия да се кара все недозагрял двигател с всички последствия. Както и който няма гараж с ток гори, идеологията е да си я зареждаш в гаража. Зарядните станции са твърде скъпи за постянна употреба. Те са само решение за междинна спирка на по далечни разтояния.
Накратко - хубава работа, ама все още и е рано човек да скача, не са уредени много неща, като най лошото е - пожароопасността.
Така че има още може би доста време преди да може да се каже човек смело да скача и не вярвам в това че традиционните коли ще ги премахнат толкова скоро колкото еврочиновниците им се иска. Може да се каже че вече дават леко на заден ход. Остава да тресне голяма икономическа криза и това с електрическите коли ще се отмести във времето може би дори с десетилетия.
Но има лъч надежда - китайците пуснаха скоро първите коли с натриево-йонни батерии които решават горния проблем и имат по дълъг живот, но като недостатък е че имат по малък заряд в единица обем/кг. И много компании по света вече имат решения с натриево-йонни батерии.
Друг голям недостатък на електричките е теглото, значително по голямо от на нормална кола, съответно от това страда оказчването което в комбинация с нашите разбити пътища е не добра комбинация ама никак.
Те са много практично решение за градско придвижване и не големи разтояния наоколо. И нямат проблема в градски условия да се кара все недозагрял двигател с всички последствия. Както и който няма гараж с ток гори, идеологията е да си я зареждаш в гаража. Зарядните станции са твърде скъпи за постянна употреба. Те са само решение за междинна спирка на по далечни разтояния.
Накратко - хубава работа, ама все още и е рано човек да скача, не са уредени много неща, като най лошото е - пожароопасността.
Така че има още може би доста време преди да може да се каже човек смело да скача и не вярвам в това че традиционните коли ще ги премахнат толкова скоро колкото еврочиновниците им се иска. Може да се каже че вече дават леко на заден ход. Остава да тресне голяма икономическа криза и това с електрическите коли ще се отмести във времето може би дори с десетилетия.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 7195
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 137
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
Миленски, съгласен съм, но % пожари при ПТП с ел. автомобили и такива с ДВГ е в полза на ДВГ. Батериите са структурна част от автомобила и за да стигне ударът до тях трябва доста голяма сила да се приложи. Факт е, че електромобилите са все още доста малка част от авто марка в световен мащаб и % пожари при ПТП не е толкова показателен, но все пак ... аз съм сигурен, че ДВГ бавно ще умира и ще остат само за колекционери, ретро любители и ентусиасти, но в България вятъра на промяната ни духа доста слабо в тази насока, така че не бих се притеснявал много.curse_m написа: ↑09 фев 2024 07:02като най лошото е - пожароопасността.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Спам Тема - за всичко от живота
Не не Денисе, изобщо не става въпрос за ПТП. Просто с увеличаване на електрическите коли е такива инциденти стават алармиращо чести:
Освен технологичния недостатък на литиевойонните батерии, вероятността за дефектна клетка е много голям. Все пак в една електрическа кола има няколко хиляди клетки и е достатъчно само една да даде проблем и става верижна реакция. Същото е и с електрически скутери и т.н. неща.
Освен технологичния недостатък на литиевойонните батерии, вероятността за дефектна клетка е много голям. Все пак в една електрическа кола има няколко хиляди клетки и е достатъчно само една да даде проблем и става верижна реакция. Същото е и с електрически скутери и т.н. неща.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
И двигателите с вътрешно горене и електродвигателите не са претърпели съществено развитие от десетилетия. Реално погледнато, единственото което се случва е да се украсяват и да се залага на дизайн и електроника за да са по-привлекателни за купувача. Физиката, като наука-майка за тези неща отдавна тъпче на едно място и причината за това е бизнес ориентацията към печалба... не се влагат достатъчно средства в нови разработки. Има страх да се дават пари за нещо ново и революционно, защото това ще срине схемите за печелене на пари на цели корпорации. Технологичните революции са продукт на тежките времена и масово преразпределяне на паричните потоци. Моето кристално кълбо твърди че скоро предстоят такива събития...
Това, което лично аз очаквам е пробив във фероелектрониката, просто казано - това е магнит управляван чрез електронен поток. Неограничено по размер и честота. С много малко вложена електрическа енергия ще се произвежда механична такава, което ще промени както света на двигателите и генераторите, така също и ще отпадне нуждата от тея грамадни, тежки и мръсни за производство батерии. Електрически задвижваните устройства би трябвало да се зареждат не от сложни химически батерии, а от кондензатори – те са идеалния вариант за тях, защото се зарежда за нула време, а отдава енергия дълго и когато ти потрябва. Само това може пълноценно да замени горивото като източник на енергия, тъй като притежава сходни свойства. Освен това фероелектрониката ще промени и самата електроника – силициевите преходи в нея са стара разработка и имат много недостатъци. Могат да продължават да ги правят колкото си искат миниатюрни, но това не решава проблемите им откъм физична страна, а именно че докато те изпълняват работата си, хабят много енергия във вид на топлина. Другото което съм нарочил за уволнение пък е логическата работа на електронните схеми... логиката ДА/НЕ/И/ИЛИ отдавна не е достатъчна за задачите които трябва да се изпълняват. Един прост пример, за да е по-ясно: за да отговори електронната логика на въпрос, примерно хубаво ли ще е времето днеска, за да отговори с ДА или НЕ, тя изпълнява множество операции включващи И и ИЛИ, сравнявайки и събирайки с тях променливи – ако има слънце И ако не духа вятър ИЛИ ако няма слънце И ако не духа вятър ИЛИ ако няма слънце И ако духа вятър... и така нататък. Това разбира се върши работа, ама е огромно и тежко, километри код, хиляди схеми съставени от преходи, те греят ли греят.... ясно е че нищо по-добро не е открито досега, ама то и преди да се открие това е имало нещо, което се е смятало че колкото и да е недостатъчно, няма нищо по-добро за момента.
И така и така съм тръгнал да правя пореден дълъг пост за нищо конкретно, много се забавлявам и с истерията по изкуствения интелект напоследък. Това не е никакъв изкуствен интелект, а една програма, която разполага с достатъчно бързина и информация, за да прави такива операции с И-та и ИЛИ-та. И може да отговаря коректно на въпроси, само ако и зададеш правилно параметрите, а тя дава само математически най-вероятния приемлив отговор на база на статистиката. Истински изкуствен интелект би трябвало да има свой собствен начин да преценява променливите, при това отчитайки че даден отговор може да е верен, дори когато е статистически погрешен. И освен това трябва да има понятие и от емоции и емоционална интелигентност. И от природата на човека и неговото съзнание и подсъзнание... много сме далеч от такава изкуствена мъдрост, за съжаление. Но ако някой ден го откриеме, такова нещо ще може да прави научни открития само и освен това ще може да обучава и най-мъдрите и умни хора.
Последното което ще споделя, е че ми е интересно едно изоставане в науката за материалите – не чувам за експерименти и разработки за взаимодействие на материалите в среда на свръхниски температури и вакуум. А отдавна е открито че материалите се изменят много в такива условия. Примерно водата има едни свойства при атмосферно налягане, други при високо налягане, трети във вакуум. Знаете ли че във вакуум, водата може да е течна при температура под нула градуса? А колко други материали изменят свойствата си във вакуум? Че отдавна са го открили с електрическата крушка и оттам като се е почнало с радиолампите... егати скока е било. А днеска нещо не се работи или поне не се чува да се работи в това направление. А аз имам едно прозрение че ядрените реакции са абсолютно обратими когато им сменим условията на работа. Представете си как един ядрен реактор вместо да работи под високо налягане и темепература, го вакуумираме и охладим до -273 градуса: ми ако вземе да тръгне обратния процес, вместо ядрено делене започне ядрено умножаване? И хоп, оказва се че опасната радиация може да се неутрализира някак и тоновете радиоактивен материал може всъщност да се рециклира и използва отново. А те са тръгнали да произвеждат минислънца на земята, егати тъпотията... даже не знаят какво е налягането на повърхността на слънцето, ми може и да няма никакво. Някои смели експериментатори си играят да вакуумират домашни установки за студен синтез и резултатите са много интересни. И все се чудят какво е това излъчване дето не могат да го хванат с никакъв уред, ами... може и да не е излъчване, а точно обратното - привличане.
И така, направих си гимнастика за мозъка тая сутрин, благодаря за вниманието и лек ден
Това, което лично аз очаквам е пробив във фероелектрониката, просто казано - това е магнит управляван чрез електронен поток. Неограничено по размер и честота. С много малко вложена електрическа енергия ще се произвежда механична такава, което ще промени както света на двигателите и генераторите, така също и ще отпадне нуждата от тея грамадни, тежки и мръсни за производство батерии. Електрически задвижваните устройства би трябвало да се зареждат не от сложни химически батерии, а от кондензатори – те са идеалния вариант за тях, защото се зарежда за нула време, а отдава енергия дълго и когато ти потрябва. Само това може пълноценно да замени горивото като източник на енергия, тъй като притежава сходни свойства. Освен това фероелектрониката ще промени и самата електроника – силициевите преходи в нея са стара разработка и имат много недостатъци. Могат да продължават да ги правят колкото си искат миниатюрни, но това не решава проблемите им откъм физична страна, а именно че докато те изпълняват работата си, хабят много енергия във вид на топлина. Другото което съм нарочил за уволнение пък е логическата работа на електронните схеми... логиката ДА/НЕ/И/ИЛИ отдавна не е достатъчна за задачите които трябва да се изпълняват. Един прост пример, за да е по-ясно: за да отговори електронната логика на въпрос, примерно хубаво ли ще е времето днеска, за да отговори с ДА или НЕ, тя изпълнява множество операции включващи И и ИЛИ, сравнявайки и събирайки с тях променливи – ако има слънце И ако не духа вятър ИЛИ ако няма слънце И ако не духа вятър ИЛИ ако няма слънце И ако духа вятър... и така нататък. Това разбира се върши работа, ама е огромно и тежко, километри код, хиляди схеми съставени от преходи, те греят ли греят.... ясно е че нищо по-добро не е открито досега, ама то и преди да се открие това е имало нещо, което се е смятало че колкото и да е недостатъчно, няма нищо по-добро за момента.
И така и така съм тръгнал да правя пореден дълъг пост за нищо конкретно, много се забавлявам и с истерията по изкуствения интелект напоследък. Това не е никакъв изкуствен интелект, а една програма, която разполага с достатъчно бързина и информация, за да прави такива операции с И-та и ИЛИ-та. И може да отговаря коректно на въпроси, само ако и зададеш правилно параметрите, а тя дава само математически най-вероятния приемлив отговор на база на статистиката. Истински изкуствен интелект би трябвало да има свой собствен начин да преценява променливите, при това отчитайки че даден отговор може да е верен, дори когато е статистически погрешен. И освен това трябва да има понятие и от емоции и емоционална интелигентност. И от природата на човека и неговото съзнание и подсъзнание... много сме далеч от такава изкуствена мъдрост, за съжаление. Но ако някой ден го откриеме, такова нещо ще може да прави научни открития само и освен това ще може да обучава и най-мъдрите и умни хора.
Последното което ще споделя, е че ми е интересно едно изоставане в науката за материалите – не чувам за експерименти и разработки за взаимодействие на материалите в среда на свръхниски температури и вакуум. А отдавна е открито че материалите се изменят много в такива условия. Примерно водата има едни свойства при атмосферно налягане, други при високо налягане, трети във вакуум. Знаете ли че във вакуум, водата може да е течна при температура под нула градуса? А колко други материали изменят свойствата си във вакуум? Че отдавна са го открили с електрическата крушка и оттам като се е почнало с радиолампите... егати скока е било. А днеска нещо не се работи или поне не се чува да се работи в това направление. А аз имам едно прозрение че ядрените реакции са абсолютно обратими когато им сменим условията на работа. Представете си как един ядрен реактор вместо да работи под високо налягане и темепература, го вакуумираме и охладим до -273 градуса: ми ако вземе да тръгне обратния процес, вместо ядрено делене започне ядрено умножаване? И хоп, оказва се че опасната радиация може да се неутрализира някак и тоновете радиоактивен материал може всъщност да се рециклира и използва отново. А те са тръгнали да произвеждат минислънца на земята, егати тъпотията... даже не знаят какво е налягането на повърхността на слънцето, ми може и да няма никакво. Някои смели експериментатори си играят да вакуумират домашни установки за студен синтез и резултатите са много интересни. И все се чудят какво е това излъчване дето не могат да го хванат с никакъв уред, ами... може и да не е излъчване, а точно обратното - привличане.
И така, направих си гимнастика за мозъка тая сутрин, благодаря за вниманието и лек ден
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост