"Алармиращо чести "и си пуснал 4 видеа ... само миналия месец до нас се запалиха 2 автомобила с ДВГ единия заради късо съединение а другия заради скъсан горивен маркуч ...
Спам Тема - за всичко от живота
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 7200
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 137
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
- v_gelinski
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1153
- Регистриран: 15 септември 2011
- Репутация: 110
- Местоположение: Кюстендил/София
- Контакти:
Спам Тема - за всичко от живота
То проблемът на електричките е, че трудно се гасят. И дори след като се загасят трябва да са под наблюдение някакво време, за да не възникне повторно възпламеняване.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2944
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Спам Тема - за всичко от живота
Тия коли с ICE дето са се запалили едва ли са първа младост, по скоро 10+г. Но не там е въпроса. Както каза колегата - запали ли се по някаква причина няма гасене. Миналата година цял кораб с чисто нови електрички(няколко хиляди) се е запал и го оставили да си гори две седмици докато накрая потънал. Вероятността наистина е малка, но е брутална. Затова както казах в началото - натриево-йонни батерии тръгнаха вече. Както вече има и първите коли в Китай с такива.
А у нас не броя никакви примери, защото не се знае кой, какво, кога некомпетентно човърка. Не веднъж съм оправял проблеми след сервизи и точно по ел. исталацията съм се нагледал на простотии дето са меко казано опасни в това как се решават проблеми за нещо което не работи. Пускат се жици е така за спорта, реже се е така как дойде и се прави байпас. Затова от съображения за сигурност не давам никой да ми пипа колите! Но това е друга тема.
А докато карах на метан едно време на техническите прегледи на уредбата пък какви чудесии съм виждал на опашката. Но както и да е.
Клипове в нета от новинарските емисии има колкото човек иска, ето малко с автобус в Париж, чисто нови:
https://www.bluebus.fr/en/bluebus-6-m
Електрическите коли са тук да останат, но не с литиево-йонни батерии:
А у нас не броя никакви примери, защото не се знае кой, какво, кога некомпетентно човърка. Не веднъж съм оправял проблеми след сервизи и точно по ел. исталацията съм се нагледал на простотии дето са меко казано опасни в това как се решават проблеми за нещо което не работи. Пускат се жици е така за спорта, реже се е така как дойде и се прави байпас. Затова от съображения за сигурност не давам никой да ми пипа колите! Но това е друга тема.
А докато карах на метан едно време на техническите прегледи на уредбата пък какви чудесии съм виждал на опашката. Но както и да е.
Клипове в нета от новинарските емисии има колкото човек иска, ето малко с автобус в Париж, чисто нови:
https://www.bluebus.fr/en/bluebus-6-m
Електрическите коли са тук да останат, но не с литиево-йонни батерии:
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост