От септември 2019 - без Лада в България

Всякакви по смисъл и значение теми / The foreign users are welcome to post their messages in this forum
Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1090
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Viper » 25 фев 2019 11:38

Щото шасито на дачията и грантата не са еднакви...
щото на вестата не пише всичко рено-нисан като дигнеш капака и двигателя си е чисто ладов...
не съм казал, че са точни копия на други модели, факт е че рено са 40% собственици и споделят доста технологии. Не виждам какъв е проблема и тази технология да бъде споделена. Вместо да се наливат милиаааааарди. Факт е че просто ВАЗ нямат силен пазар в европа и по-конкретно в страните в ЕС както и страните извън ЕС от балканите, бълха ги ухапала, идеята е да пренасочат всички средства от тукашния пазар, за развиване на тамошния. Тях не ги бърка дали ще продават или не в европа, важното е да продават повече на техния си пазар. Все едно Дачия да се изтеглят от Руския пазар... ама те там нямат пазар... в България се регистрират повече бентлита от колкото лади (изключвам нивата, тя е вечна) Като споеманх нива, случайно да сте разбрали че новата нива е на базата на дачия дъстър.... шок и ужас - Рено-Нисан...
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6841
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Денис И. » 25 фев 2019 12:29

Viper написа:
25 фев 2019 11:38
вестата не пише всичко рено-нисан
Вестата е чисто руска разработка. Имат единствено вариант с ръчна кутия на Рено и това е. Всичко друго си е специално разработено за Веста.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1090
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Viper » 25 фев 2019 12:33

Може би модела е бил такъв, наскоро гледах една на живо, всичко в коша беше рено.
А ето забавна история... имам едно приятелче с нова гранта, заминава за румъния, всички румънци с интерес му гледаха "дачията" докато не им покажеше емблемата.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1481
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Дрон » 25 фев 2019 15:15

"шаситата" нямат абсолютно нищо общо... ама нищо. Ладите на платформи на Рено-Нисан са Хрей и Ларгус, другите са си чиста руска разработка. Това какво пише под капака е слабо интересно, щото при положение, че са едно е нормално да го брандират като рено-нисан, дори и за престиж.

Нито Гранта, нито Веста, нито Калина имат дори и малко общо по купетата с кое да е било рено-дачия!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4350
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Frysco » 25 фев 2019 21:38

Вестата е на базата на Лада С, разработка от времената в които клуба едва прохождаше - 2002 някъде. Двигателите пък са Приора, 2112, които пък са на блока на Самара... скоростните кутии също така.
Но има много елементи които са добавени от алианса, по инсталацията предимно, климатици, ала бала...

А Нисан между другото излезнаха от Лада. Марката е собственост на Рено, заводите са държавни.

han_Asparuh
Мнения: 18
Регистриран: 23 февруари 2017
Репутация: 2
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от han_Asparuh » 25 фев 2019 22:38

Добре, че Вестата ми няма нищо общо в купето с Дачия или Рено ;-)
Това е истината - освен уникалния типично немски дизайн на екстериора - така и интериора е в пъти по-добър ;-)

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1090
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Viper » 25 фев 2019 22:48

Между другото от доста време ми се въртеше в главата да си купя чисто нова количка от магазина
И много се чудех дали да е Лада... ама тей както са нещата, но нищо, дори да си взема нещо друго, пак не предавам марката, онея старите барутници да няма да ги махам я :D
Хм... сега се замисля, това че Лада изтегля от пазара автомобилите си, не значи, че ще изтегли и авточастите, а това отделно ми човърка мистлта... на къде ще тръгнат цените на частите, защото последните години едни поскъпнаха, други поевтиняха, най-вече поскъпнаха на лапетата дето намерили сандъка на дядо си от едно време. :lol:
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1481
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Дрон » 25 фев 2019 23:57

Мани базика ама Датсън *дъщерна на Нисан (Сторото име на въпросната жълтоходка) ползват платформа на АвтоВАЗ за Он-До, Од-нещо си жълто.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1090
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от Viper » 26 фев 2019 01:09

Общо взето споделянето на технологии когато дадена група от марки са в 1 семейство е нещо естествено. За това изказах негативно настроено мнение, че Лада се изтеглят, не защото трябва да налеят.... милиааааарди... заради емисиите, а просто не искат да си признаят че европа не им е печелив пазар и се ориентират по-скоро към азия и по-близките страни. Да не очаквате да излязат и да си го кажат директно.
Който е учил маркетинг е наясно, че това всичкото си е брандинг. Автомобилостроенето винаги е било така, в САЩ 2-3 концерна са държели всички марки, в Британия е същото. За това англичаните не си купуват Опел, ами Воксхол.
Според мен Лада последните години ги има само фиктивно, това приятелче с грантата дето разправях, че румънците я гледали странно разправя, че за някое дребно обслужване, което трябва да се направи по гаранция, трябва да бие път от Русе до Хасково, къде е смисъла?
Все пак оставям оптимист до определена степен, старата нива няма да я изтеглят докато е в производство, защото тя е печеливша за сметка на това новата, която е на базата на дъстър няма шанс тук. Преди няколко години отново беше така ако не ме лъже паметта, от тук мжеха да се купят само нивата и калината, много модели така и не ги видяхме. Някои модели бяга в наличност, други само със заявка да ти я докарат от Русия, замислете се защото не видяхме много приори, Самара 2, и общо взето повечето модели, преди да почне производството на Калина 2, Гранта и Веста, а да не споменавам, че Ларгус съм го виждал само на картинка, както казах, нямат пазар при конкуренцията на Дачия, а какъв е смисъла да конкурират марки от едно семейство, при положение че продукта е сроден.
Лададжиите сега ни канят на итал феста заради роднинсите връзки с Фиат, въпрос на време е да почнат да ни канят и на рено събори, може би следващото поколение лададжии, ако има такова. :cheers:
Газ до ламарината.... и т'ва е!

sataN
Мнения: 359
Регистриран: 05 април 2009
Репутация: 10

От септември 2019 - без Лада в България

Мнение от sataN » 26 фев 2019 03:48

Окачването на вестата е 95% Рено купето е различно.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост