Технически годишен преглед
- toneto66
- Мнения: 131
- Регистриран: 29 януари 2009
- Репутация: 1
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: ВАЗ 21101
- Контакти:
Технически годишен преглед
Здравейте приятели на марката Лада.Значи искам да пусна тази тема за техническите прегледи на автомобила.По точно някой минавал ли е на преглед с Лада откакто взеха да прореряват по новата система за газовете.Чувам ,че бензиновите коли даже и по нови не покриват изискванията по изгорелите газове.Нашите коли дали как ще минат преглед.Ако някой е чул да има няква вратичка примерно за по стари соц атомобили да каже.
- auto_forum
- Мнения: 2298
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 29
- Местоположение: София
Технически годишен преглед
В събота минавах с 21061 на предглед. За коли с карбуратор минават без проблем. Това което мерят е ламбда и СО. Повечето нови коли работят на бедни смени и в това е проблема да минават на преглед. Поредна българска глупост, просто ще трябва да мине време, за да го осъзнаят и да си коригират стойностите. Реално нищо смислено не се мери от гледна точка на екология както за бензинови така и за дизелови двигателя.
- toneto66
- Мнения: 131
- Регистриран: 29 януари 2009
- Репутация: 1
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: ВАЗ 21101
- Контакти:
Технически годишен преглед
Ми да, на дизелите какви са техните стойностни показатели че минават дето пушат отзаде като кумини.А пък стойностните показатели за бензиновите двигатели са толкоз завишени,че не могат да минат преглед.. Поредната глупост пак.
- auto_forum
- Мнения: 2298
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 29
- Местоположение: София
Технически годишен преглед
На дизелите се измерва димност. Но явно зададените стойностите са високи, щом хората се хвалят, че без DPF на права тръба покриват нормите.
- v_gelinski
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1145
- Регистриран: 15 септември 2011
- Репутация: 110
- Местоположение: Кюстендил/София
- Контакти:
Технически годишен преглед
Те димността не я ли мерят на празен ход?
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....
- auto_forum
- Мнения: 2298
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 29
- Местоположение: София
- vis
- Мнения: 203
- Регистриран: 25 януари 2020
- Репутация: 22
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Лада Веста
Технически годишен преглед
Димността НЕ трябва да се мери на празен ход, а трябва колата неколкократно и внезапно да бъде форсирана до определени обороти. Имах едно дизелово волво и точно така му я мериха. Волвото беше без катализатор, така го купих. Установи се, че няма катализатор, при едно сваляне на цялата генерация - просто една куха тръба. Въпреки това без никакъв проблем мина истински тест за димност. Така се случи, че попаднах в пункт, който извършваше истински ГТП, без шашми, без да се държи димомерът на разстояние от ауспуха или пък да се "мери" при изключен двигател. И хората ме предупредиха, че прегледът ще е по правилата и подробно ми обясниха какви са изискванията, а именно неколкократно и внезапно форсиране до определени обороти. На мен пък ми стана любопитно и се съгласих. И да, волвото ми работеше добре, никога не е имало облаци дим зад него и безпроблемно взе изпита - без катализатор
- v_gelinski
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1145
- Регистриран: 15 септември 2011
- Репутация: 110
- Местоположение: Кюстендил/София
- Контакти:
Технически годишен преглед
То така е по наредба, аз питах от интерес, понеже нямам дизелова кола и съответно нямам преки наблюдения.
2.1. Условия за извършване на измерването:
2.1.1. Коефициентът на поглъщане на светлината се измерва в m-1 при режим на
свободно ускоряване (без натоварване), от режим на работа на двигателя на празен ход до
режим на осигуряване максимален дебит на гориво, максимална честота на въртене на
двигателя и последващо задействане на регулатора на оборотите.
.......................
2.2.8. Изпускателната уредба трябва да се прочисти с най-малко три цикъла на
свободно ускоряване или чрез подобен метод.
2.1. Условия за извършване на измерването:
2.1.1. Коефициентът на поглъщане на светлината се измерва в m-1 при режим на
свободно ускоряване (без натоварване), от режим на работа на двигателя на празен ход до
режим на осигуряване максимален дебит на гориво, максимална честота на въртене на
двигателя и последващо задействане на регулатора на оборотите.
.......................
2.2.8. Изпускателната уредба трябва да се прочисти с най-малко три цикъла на
свободно ускоряване или чрез подобен метод.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост