ВАЗ 2102 - orlinski

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
orlinski

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от orlinski » 24 сеп 2008 00:12

Начи лоста е алумин на струг изработен, топката е полиамид, пак изработена на струг, като цяло тоя долния пръстен трябва да е по-надолу, но така се получи :lol: Зимаш си пръчка полиамид, намираш стругар и става :)

LadaSport
Мнения: 164
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 16

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от LadaSport » 24 сеп 2008 22:59

Може да се приспособи всякакъв инжекцион към всеки мотор желание да имаш .А MS е много нашумял сред автомобилните ентусиясти и е ефективен компютър с който може да изцедиш един мотор до краен предел с добри режими на работа ,които се е занимавал знае за какво става на въпрос. Ако найстина разбира момчето ще я направи, гледам има хъс така, че ще стане.

orlinski

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от orlinski » 24 сеп 2008 23:13

Благодаря за подкрепата! Колега, мисля да не се занимавам с чопстери и скъсявания, идеята е колата да дрифти, колкото по-къса е, толкова по-трудно се контролира това. иначе би било яко 5-ца или 7-ца двуврата :)

Относно МС-а и прочее, рампа ще използвам или от ауди А4 или от пежо 106 с инжектори 280кубикови, бобина за високо напрежение САЖЕМ двойна, за астри 306-ци 106-ци и прочее, няма да се мъча с електронното запалване дето имам, което работи супер, но не и за това което съм намислил, проблемчетата и по-скоро играчката ще дойде с монтажа на датчик на маховика, така, че да може да захраним мозъка на ЕКУ-то с информация кога кое бутало къде е, както и оборотомер, за да се знае какво се случва. Трябват ми и малко изчисления за шайбите на компресора, тъй като КПД-то тава му е 14 000 оборота, идеята е колата да има средни и високи обороти, тоест там да е силна, а в ниските просто да си се движи нормално. Като цяло за навръзването, или по скоро за идеята за датчиците ще се допитам до няколко доста добри мапери в София, след това някой трябва буквално да измисли стартова карта за тоя автомобил. Най- лесно е да сложа ламда сонда и тинтири минтири. Ще видя къде ще бодна компресора като цяло, къде ще фитне кулера, радиатора трябва да изнеса напред и да сложа по-голям, вероятно или нивов или от друго, че и загряването ще е фактор, ел перка, ПОНЕ една ще има, акумолатора отзад трябва да изхвърля, да намеря друго място на казанчето за чистачките и такива ми ти работи. Ако някой знае как се набиват фарове от голф 2 може да сподели житейски опит, че сега е с Н4 ама няма кристални фарове за ВАЗ :D Разбира се в момента това ме бърка най-малко, механиката трябва да е перфектно изпипана първо, за да почна да си играя с някакъв външен и вътрешен вид.

Гоня балансирана кола за дрифт, със силно изявени средни и високи обороти, не ми върши работа наточен ладов мотор, защото там изпаднеш ли от обороти-край, умира работата. Отделно ми е мерак да направя кола с механичен компресор.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от Frysco » 25 сеп 2008 01:12

Мерака си е мерак, но защо си се отказал от италиански двигател?
Всъщност там преправяне дефакто няма-двигателя пасва към кутията на ладата и тампоните.Наставят се само водни съединения.
А има файда-2.0 е 130 коня, 2.0 Sedici Valvole е 160 и кусур.
Тези двигатели са благодатни за дрифт, защото имат въртящ момент.

Останалата част от колата?Как ще накараш да завива?Силно ме интригува за предницата мислил ли си нещо и какво...Спирачки, ръчна?

orlinski

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от orlinski » 25 сеп 2008 02:29

Искам колата да остане редовна като документи! Нека го приемем така ;) колата ще завива вероятно с 15-ки, ще потърся рейка от доган или хидравлика от Лада нива, полиамидни втулки или нещо подобно ще се действа по окачването, имам готов кит пружини от незнам си кво и билщайни, сглобени за рали/планинско. Спирачки или от 112-ката оная врътка или от нещо друго вентилирани спирачки ще нагаждам, омега ми се върти в главата, сега мисля как да сложа дискови отзад, ръчната ще е хидравлична естествено, трябва да сложа и ръчен регулатор на усилието, серво от 7-ца най-вероятно ще има също. Естествено всички презаварки и усилки ще се добавят за най-добро поведение на пътя, Още се притеснявам да не къса шпилките на моста, което е често срещано при натоварено завиване на ВАЗ. Диф ще видя, за начало ще карам или с отворен или със заварен, по-нататък може да експериментирам с онея пластини от хромова стомана и пружини за съединител. Общо взето по-често колата ще върви настрани и трябва да се насочва прецизно, което с тая секторна кутия и разните там хебели и 18 милиона шарнира и връзки мисля, че ще е доста трудно, на хлъзгаво успявах до сега да я пързалям накъдето искам, но на сухо на абразивни настилки с тоя въртящ момент от компресора и конските сили ще трябва да е в пъти по-прецизно. За момента мисля и някакъв чертеж в главата ми за унибар в колата, няма да е рали хомологиран, по-скоро искам все пак някаква защита и по-важното е да се укрепи купето от осукванията дето получава. Ония ден гледах планките на кутията дето са на тунела и ми се дорева, някакви 6 ли там 8м болтове в ламарината забити, ми те се огъват на ръка, представям си като я напъна, трябва и много усилване иначе само ще троша кутии от осуквания, ще летят маховици, шийки и дифове. Пак казвам, целта на колата не е нито драг, нито рали, дрифтинга натоварва ходовата част и трансмисията зверски, и за това трябва доста да се мисли кое къде и как.

Потребителски аватар
Radew
Мнения: 1005
Регистриран: 15 април 2008
Репутация: 0

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от Radew » 25 сеп 2008 06:49

НЕ е така колега маи кардана идваше дълъг :) :arrow:

crashh
Мнения: 16
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 0

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от crashh » 25 сеп 2008 18:37

Колега orlinski искам само да те попитам това първия ти подобен проект ли ще бъде ,ако не...би било интересно какви са били те и с какви марки автомобили са били свързани ;)

orlinski

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от orlinski » 26 сеп 2008 00:37

Едното беше пежо 106-насаждане на 16в мотор- проекта го напрайх и го продадох, другото е ауди А4 1.8Т куатро 300к.с, Но мисля, че тук не е мястото да се разтяга и за тях. Ще стане много водна работата

crashh
Мнения: 16
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 0

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от crashh » 26 сеп 2008 18:30

Да не е мястото тук да се коментират ,странно ми е как така си се ориентирал към Ладата...поне аз не съм голям оптимист за проекта ,но всеки си има мнение ... все пак ти пожелавам успех с проекта

orlinski

Re: ВАЗ 2102 - семейно комби и.... още нещо

Мнение от orlinski » 26 сеп 2008 18:52

Ми просто е семейна реликва и реших, че вместо да седи така невзрачна в двора, може да стане хем красива, хем да ми прави кеф да изрежа някой терикат чат пат по светофарите :lol:

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта